مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11275

اکسسوری های زنانه برای خوشتیپ شدن

در این مقاله به اکسسوری هایی که خانم ها را جذاب تر از قبل می کند خواهیم پرداخت ...

هر انسانی دوست دارد تا به چشم دیگران زیبا به نظر برسد.چه مرد و چه زن، هر دو جنس زیبایی های خاص خود را دارند و هر دو در تلاش هستند تا زیبایی های خود را بیشتر بروز دهند.اما چگونه می توان خود را جذاب تر جلوه داد؟
مسلما جوا این سوال را هر کسی به نحوی می تواند بدهد ولی اگر از منظر مد و پوشاک به این سوال بنگریم جواب های زیادی میتوان داد. در این مقاله میخواهیم به اکسسوری خانم ها بپردازیم و به تعدادی اکسسوار که بانوان را شیک پوش می کند اشاره کنیم.

اصولا خانم ها روی تیپ و استایل خود بسیار حساس هستند به طوری که در هفته ساعت ها وقت برای تیپ و ظاهر خود می گذارند تا به نتیجه دلخواه برسند.از رفتن به به فروشگاه ها و مزون های مختلف تا ساعت ها نشستن در آرایشگاه های مختلف ، همه و همه این روز ها به تفریح خانم ها تبدیل شده است.

تیپ خانم ها از اجزای مختلف و زیادی تشکیل می شود و هر کدام از آن اجزا میتواند تاثیر زیادی روی خوش پوشی آن ها داشته باشد ولی چیز های دیگری هستند که می توانند بسیار روی تیپ شما تاثیر مثبت بگذراند و شما را جذاب تر از حالت قبل نشان دهند.
هر دختر یا خانمی حتما در کمد لباس خود باید یک سری اکسسوری ها را داشته باشد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند. امروز می خواهیم آن ها را برای شما لیست کنیم تا شما هم به لیست خوش تیپ های شهر اضافه شوید.

قبل از شروع لیست باید این را هم گفت که زیبایی باطن بسیار تاثیر بیشتری نسبت به زیبایی ظاهر دارد و اگر رفتار شما مانند ظاهرتان زیبا نباشد ، مطمئن باشید زیبایی ظاهر تاثیر آن چنانی روی روابط شما نخواهد داشت و این رفتار و شخصیت زیباست که شما را میتواند جذاب تر کند.

کیف دستی

خب کیف یکی از اصلی ترین اکسسوری های بانوان محسوب می شود و تکمیل کننده بسیار خوبی برای تیپ شما می باشد. حتما سعی کنید کیف دستی شیک و کوچک داشته باشید تا هم ظاهر زیبایی داشته باشد هم به راحتی قاب حمل باشد. پیشنهاد ما کیف دستی چرم است که تنوع و ظرافت آن اجتناب ناپذیر است. اگر بتوانید با کفش تان ست کنید بسیار جذاب و با وقار جلوه خواهید کرد.

مطالعه کنید! کیف دستی طراحی زاها حدید

کلاه کلاسیک

اگر یادتان باشد یا در فیلم های قدیمی تلوزیون دیده باشید در قدیم بانوان برای زیبایی بیشتر کلاه های کلاسیک به سرمی گذاشتند ولی کم کم از مد افتاند و رفته رفته فراموش شدند ولی دوباره این کلاه مد روز شده است و در کمد لباس خانم های علاقه مند به دنیای مد پیدا می شود.یک کلاه می تواند ظاهری شیک و با آرامش به شما بدهد.

گوشواره های بلند و پر زرق و برق

به مهم ترین بخش از این مقاله رسیدیم. میتوان گفت پر طرفدارترین اکسسوری خانم ها زیورآلات هستند که بیشترین خرید را نسبت به دیگر اکسسوری ها به خود اختصاص داده است.گوشواره در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد .گوشواره ها ظاهر زنانه شما را قابل توجه می کنند پس استایل شیکتان را  با گوشواره زیباتر کنید.

کت زنانه

کت ها را معمولا به عنوان لباس رسمی می شناسند ولی مد روز این ذهنیت را متحول کرده است تا کت ها متعلق به زمان و مجلس خاص نباشند.می توانید کت خود را با یک شلوار جین یا دامن بپوشید. مطمئن باشید جذاب خواهید شد زیرا کت استایلی فشن و در عین حال کلاسیک به شما می دهد.

مطالعه کنید! با چه دامنی چه کفشی بپوشیم؟

کفش پاشنه بلند

خب کفش پشنه بلند یکی از اکسسوری های مورد علاقه تمام خانم ها به حساب می  آید زیرا ان ها را بلند تر نشان می دهد و همین باعث می شود حس قدرتمندی داشته باشند.رنگ بسیار مقوله مهمی برای تیپ شما می باشد. اگر شلوار رنگ مشکی ، خاکستری و یا آبی  می پوشید از کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید. این هم ست شما را چشم نواز می کند هم اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

مطالعه کنید! مدل های تا زدن شلوار (تابستانه)

ساعت مچی طلایی

اصولا خانم ها برای اکسسوری هایشان اگر طلا هم نباشد رنگ طلایی را می پسندند.یک ساعت مچی طلایی نه خیلی زیاد ولی تکمیل کننده استایل شما خواهد بود و لباس شما را مخصوصا اگر روشن باشد زیباتر می سازد.

گردنبند با آویزهای بزرگ

همچون دیگر زیورآلات گردنبند هم از محبوبیت خاصی برخوردار است . یک گردنبند با آویز بزرگ که روی آن سنگ های زینتی درخشش چشم نواز  ساطع می کنند میتواند با  درخشش چشمان شما همخوانی فوق العاده ای در ظاهر شما ایجاد کند.

مطالعه کنید! گردنبندتان را با یقه لباستان ست کنید

گیره مو

گیره سر از اکسسوری هایی است که پیشتر بیشتر استفاده می شد ولی اکنون از مد افتاده اند ولی یک گیره سر ساده که با سنگ های زینتی تزیین شده است ، زیبایی کوچک و ظریفی در چهره شما ایجاد می کند.این گیره ها در سایز، رنگ و طرح های متنوعی عرضه می شود.

عینک افتابی

عینک افتابی وسیله ای برای محافظت چشمان در برابر نور مستقیم آفتاب است ولی با همین اکسسوری می توانید کاملا چهره خود را تغییر دهید. انتخاب یک عینک آفتابی مناسب فرم صورتتان شما را بدون شک جذاب تر خواهد کرد .

مطالعه کنید!  کدام مدل عینک برای صورت شما مناسب است؟

شال گردن

شال گردن یکی از اکسسوری هایی است که بسیار میتوان با آن زیبایی ایجاد کرد. این اکسسوری هم از شما در برابر سرما محافظت می کند و هم استایل شما را زیباتر می کند. نحوه گره زدن و بستن آن مدل های مختلفی دارد که در مقاله ای دیگر مدل های آن را بررسی کرده ایم.

مطالعه کنید! 11 مدل بستن شال و روسری

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار