مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11370

حجیم کردن لب ها بدون عمل

با افزایش سن حجم لب ها کمتر و باریکتر می شوند در حالی که داشتن لب هایی درشت و قلوه ای یکی از رموز زیبایی است که این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند.

با افزایش سن حجم لب ها کمتر و باریکتر می شود در حالی که داشتن لب هایی درشت و قلوه ای یکی از رموز زیبایی است که این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند.

 برای داشتن لب هایی برجسته دو راه وجود دارد:

 یک روش این است که تن به عمل زیبایی بدهید که ما اصلا توصیه نمی کنیم زیرا که عمل زیبایی و تزریق حجم دهنده ها برای سلامت لب بسیار خطرناک است و فردی که برایتان تزریق را انجام می دهد می بایست بسیار ماهر باشد تا بتواند شکل طبیعی لب ها را حفظ کند، راه دیگر روش های طبیعی و خانگی است که شما براحتی می توانید با انجام این کارها به لب هایی فوق العاده زیبا و برجسته دست پیدا کنید.

روش های خانگی و طبیعی برای برجسته کردن لب ها:

1- قالب یخ: قالب یخ یک روش بسیار عالی و طبیعی برای درشت کردن لب هاست که سلول های مرده را از بین می برد. ماساژ دادن روزانه لبها به مدت دو دقیقه با قالب یخ، جریان خون را در پوست لب افزایش داده و لبها قرمز رنگ به نظر می آیند.

2- ماساژ: ماساژ دادن لبها می تواند یک روش عالی برای بزرگ کردن لب ها باشد. شما می توانید از روغن ماساژ پوست مانند روغن زیتون استفاده کنید، روغن را به مدت 5-6 دقیقه به آرامی روی لب ماساژ داده و زمانی که روغن کاملا جذب شد لب های خود را با آب گرم بشویید.این روش با انجام روزانه یکبار در روز به شما کمک می کند بطور طبیعی لب های بزرگی داشته باشید.

3- ویتامین E: یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویات کپسول را روی لبانتان و دور دهان خود بمالید.توصیه می شود این کار را قبل از خواب انجام دهید و صبح آن را بشویید. لبهای شما به طرزعجیبی متورم و برجسته به نظر می آیند.  

4- ترفند آرایشی: برای اینکه لب ‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لبانتان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید، حال کمی بالاتر از خط طبیعی لبها، خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد اگر تنها مقدار کمی بالاتر از خط طبیعی بروید لبانتان بزرگ و زیباتر بنظر می آید. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید.

5- قلم مو و برس: برس زدن لبها، سلول های مرده پوست را از بین می برد و لبتان را نرمتر می کند همچنین باعث گردش جریان خون و قرمزی و حجیم شدن لبهایتان می شود. البته می توانید برای نتیجه بهتر از عسل یا وازلین بر روی مسواک استفاده کنید.

6- لایه برداری: هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از بین رود و لب هایتان نرم و صاف شود. برای لایه برداری می توانید از مقداری شکر قهوه ای و کمی آب را باهم مخلوط کنید. مخلوط را در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بمالید سپس لب ‌هایتان را بشویید. همچنین می توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکرو وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید.

 7- نرم کننده ها: توجه ویژه ای نسبت به استفاده از نرم کننده های مخصوص لب داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب، از آن استفاده کنید، همچنین یه نرم کننده لب همیشه در کیفتان داشته باشید.

8- آب: نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز به درشت شدن و هیدراته باقی ماندن لبها کمک زیادی می کند.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار