مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11397

ترندهای اکسسوری بهار 2018

واژه اکسسوری از اواخر قرن 19 میلادی وارد ادبیات مد و فشن شد درواقع اکسسوری به لوازم جانبی گفته می شود که خانمها و آقایون برای تکمیل استایل خود استفاده می کنند و جز قسمت اصلی لباسها بحساب نمی آید.

واژه اکسسوری از اواخر قرن 19 میلادی وارد ادبیات مد و فشن شد. درواقع اکسسوری به لوازم جانبی گفته می شود که خانمها و آقایون برای تکمیل استایل خود استفاده می کنند و جز قسمت اصلی لباسها بحساب نمی آید.اکسسوری ها شامل: عینک، کمربند، کیف و کفش، ساعت، جواهرات، شال و روسری و ...می باشند. ما در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با بهترین ترندهای اکسسوری  بهار 2018 آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

عینکهای آفتابی‌

در صدر لیست اکسسوری های بهار 2018 عینک های آفتابی هستند .وجود عینکهای آفتابی با فرم باریک و کشیده در اکسسوری برندهای متفاوت نشان از این است که این مدل عینکها(عینک های میکرو) جز ترندهای بهار 2018 است.

عینک های آفتابی

کیف و کفش

هیچ یک از طراحان معروف برای طراحی لباسهای زنانه مناسب فصل بهار از پارچه های شفاف غافل نشدند از بوتهای لاستیکی و کیفهای شیشه ای گرفته تا لباسهایی از پارچه های شفاف. و همه این موارد ثابت کرده که ایده ها و اکسسوری های کوچک و دکوری میتواند مورد استقبال قرار بگیرد.

ترند 2018

کلاه

با شروع فصل جدید و تغییرات جوی، به آب و هوا اعتمادی نیست. البته طراحان برای این موضوع هم چاره ای اندیشیدند و برای هر آب و هوایی کلاهی طراحی کرده اند.همانطور که می دانید سال گذشته کیفهای حصیری مد بود و بنظر میرسد امسال طراحان قرار است کلاه های حصیری را بعنوان ترند بهار 2018 بر سر ما بگذارند.

ترند 2018

ترند 2018

گوشواره

در مد بهار 2018 شاهد درخشش گوشوارههای خاص و مجللی هستیم که هنرمندانه همچون یک آویز زیبا و عظیم تکان می خورند.

دستکش های بلند

در ترند بهار 2018 شاهد دستکش های بلندی هستیم که می توانند بهترین انتخاب برای تکمیل استایلتان باشند.

ترند 2018

مطالب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی با ترند 2019

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

son**************3@gmail.com1397/2/1

khili khoob bod👍🏻❤🙏🏻

photocomment

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26760 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار