مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11499

استایل خیابانی سلبریتی های مشهور در هفته مد میلان

در هفته گذشته ستاره ها و سلبریتی های مشهور جهان از جمله جی جی حدید ، بلا حدید ، کندال جنر و چند تن دیگر از خیابان های ایتالیا بعنوان صحنه ای خارج از هفته مد استفاده کردند. استایل جولیان مور و ...

در هفته گذشته ستاره ها و سلبریتی های مشهور جهان از جمله جی جی حدید ، بلا حدید ، کندال جنر و چند تن دیگر از خیابان های ایتالیا بعنوان صحنه ای خارج از هفته مد استفاده کردند. استایل جولیان مور و کیت بلانشت استایلی کلاسیک و خانمانه بود . جولیان مور، استایل خود را با لباس ابریشمی از برند سالواتوره فراگامو آغاز کرد.

هفته مد میلان

این در حالیست که بلانشت پیراهن سفارشی و مخصوصش از برند آرمانی  را با یک دامن مخملی و کمربند مجسمه ای خنثی می کند. برند جورجیو آرمانی که برای طراحی لباسهای مردانه اش شهرت دارد در هفته مد میلان از کالکشن جدیدش که یک کالکشن ظریف زنانه است رونمایی کرد.

مطالعه کنید: جورجیو آرمانی طراح مشهور ایتالیایی

هفته مد میلان

در این هفته اولین بوت جدید توسط کندال جنر از برند فندی رونمایی شد.

هفته مد میلان

همچنین ریتا اور نیز یک جفت بوت را با LBD خود استفاده کرده است.

هفته مد میلان

بلا حدید با لباس جدید از خدمه ظاهر شد یک لباس برش خورده ی برش داده شده به همراه یک شلوار بلند و یک جفت کفش با پاشنه های بریده شده و خواهرش جی جی حدید در یک لباس گرم در خیابانهای ایتالیا ظاهر شد.

هفته مد میلان

هفته مد میلان

و اما حدسی که در مورد برندگان این هفته زده شده رزی هانتینگتون وایتلی با لباسی مدرن از سال 1980 به رنگ صورتی روشن از ورساچه و امیلی راتایکوفسکی با لباسی از زارا که به هنر سال 1990 گره خورده است.

هفته مد میلان

هفته مد میلان

مطالعه کنید: بهترین عکسهای استریت استایل 2019

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26814 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار