مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11514

معرفی نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام

برای افرادی که پای ثابت اینستاگرام هستند، آشنایی با نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام امری ضروری است. ویژگی های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که برای استفاده از آنها باید نرم افزارهای کاربردی اینستا...

امروزه شبکه های اجتماعی زیاد شده و هر کسی به نحوی از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و از آنها کسب درامد دارند بعنوان مثال شبکه اجتماعی پوشاک ، شبکه اجتماعی مد و فشن ، شبکه اجتماعی خرید و فروش و ... . اینستاگرام نیز یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که در بین ایرانی ها نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای افرادی که پای ثابت اینستاگرام هستند مانند بلاگرها، فشن بلاگرها ، مدل های برتر زن ، مدل های برتر مرد و تمامی کسانی که از اینستاگرام به کسب درآمد می پردازند آشنایی با نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام امری ضروری است. ویژگی های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که برای استفاده از آنها باید نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام را نصب کنید. در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام می پردازیم.

مطالعه کنید: انواع روش های تبلیغات دیجیتال در برندها

نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام

همان طور که گفتیم، برای استفاده از ویژگی های خاص اینستاگرام نیاز به نصب نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام دارید و بدون نصب آنها نمی توانید از این ویژگی ها استفاده کنید. برای مثال ویژگی هایی مانند قطع کردن پخش خودکار ویدیو در خود اینستاگرام وجود ندارند و شما در صورت نیاز می توانید با نصب اپلیکیشن های جانبی اینستاگرام از این ویژگی استفاده کنید. برای آشنایی با کاربردی ترین نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مطالعه کنید: جدید ترین روش های کمپین های دیجیتال مارکتینگ

Instamag و insta

این 2 برنامه از جمله نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام هستند که برای هشتک گذاری در اینستاگرام استفاده می شوند. نرم افزار insta برای سیستم عامل اندروید و نرم افزار instamag برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است. هر دوی این برنامه ها مجموعه کاملی از هشتگ های پر استفاده کاربران را به شما نشان می دهند. در این برنامه ها دسته بندی های مختلفی وجود دارند که می توانید از طریق آنها به هشتگ های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این 2 برنامه به شما کمک می کنند تا با استفاده از هشتگ های مناسب، پست های خود را بیشتر در معرض دید کاربران اینستاگرام قرار دهید و لایک و کامنت بیشتری داشته باشید.

نرم افزارهای اینستاگرام

+OGinsta

این نرم افزار در 2 نسخه +OGinsta و + insta عرضه شده است و برای کاربران سیستم عامل های اندرویدی در دسترس است. این 2 برنامه از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام، امکانات مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهند. تنها تفاوت آنها در این است که برای استفاده از نرم افزار + insta باید نسخه اصلی برنامه اینستاگرام را حذف کنید ولی +OGinsta را می توانید در کنار نسخه اصلی اینستاگرام نصب کنید و از آن استفاده کنید. مهمترین کاربرد این برنامه قابلیت دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری است. همچنین می توانید روی عکس ها و فیلم ها زوم کنید و ببینید که شخص مورد نظر شما را دنبال می کند یا نه.

نرم افزارهای اینستاگرام

instaRepost

مورد دیگر از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام، نرم افزار instaRepost است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا پست هایی را که دیگران در حساب خود منتشر کرده اند، در حساب خود پست کنید. با استفاده از این نرم افزار به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید پست های مورد علاقه خود را repost کنید. البته این برنامه امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد ولی برای دسترسی به برخی امکانات این برنامه نیاز به خرید حساب پرمیوم خواهید داشت.

نرم افزارهای اینستاگرام

instaMessage

این برنامه یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد تا با اشخاص مورد نظر به صورت خصوصی چت کنند. با استفاده از این نرم افزار از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام می توانید کاربرانی که در نزدیکی شما هستند را مشاهده کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. شما با استفاده از این برنامه می توانید پروفایل کسانی که با آنها چت می کنید را مشاهده کنید به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای ورود به این برنامه داشتن حساب اینستاگرامی الزامی است و بدون داشتن حساب اینستاگرامی نمی توانید از این برنامه استفاده کنید.

نرم افزارهای اینستاگرام

Squaready

برنامه Squaready یک برنامه برای ویرایش تصویر و مربعی کردن تصویر مورد نظر است. ممکن است شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که برای قرار دادن تصویر در اینستاگرام نیاز به بریدن و کات کردن تصویر داشته باشید. برنامه Squaready این مشکل را برای شما حل می کند و به شما این امکان را می دهد بدون بریدن تصویر آن را در اینستاگرام منتشر کنید. با استفاده از این نرم افزار از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام رایگان تصاویر خود را ویرایش کنید و با اعمال فضایی سفید به اطراف تصویر از بریدن و کات کردن آن خودداری کنید. این نرم افزار به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آی او اس در دسترس است و می توانید آن را دانلود کنید و استفاده کنید.

نرم افزارهای اینستاگرام

UNUM

آخرین مورد از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام که در این مقاله آن را معرفی می کنیم، نرم افزار UNUM است. این نرم افزار به عنوان یک ابزار مناسب برای زمان بندی کارها است. از این ابزار می توانید به صورت همزمان در گوشی و در نسخه وب استفاده کنید و پست ها را به صورت یک چیدمان مناسب در پروفایل خود قرار دهید. اگر می خواهید در پروفایل خود چند تکه عکس را در کنار هم قرار دهید و تصویری بزرگ ایجاد کنید، این نرم افزار از نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام بسیار به درد شما خواهد خورد. همچنین شما می توانید با انجام زمان بندی مناسب برای انتشار پست ها، بازدید ها و لایک و کامنت پست های خود را افزایش دهید.

نرم افزارهای اینستاگرام

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار