مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11556

10 عطر مناسب هدیه روز ولنتاین

اکنون که تنها چند روز به روز ولنتاین مانده است، بی شک بسیاری از افراد به دنبال خرید یک هدیه مناسب و به یاد ماندنی هستند. پیشنهاد ما به شما خرید یک عطر مناسب روز ولنتاین است؛ اما چرا؟! ...

همان طور که می دانید روز ولنتاین به روز عشق معروف است، روزی که عشاق برای هم هدیه می گیرند. روز ولنتاین در فرهنگ غرب و مسیحی روز 14 فوریه است که این تاریخ مصادف با 25 بهمن ماه می باشد. با وجود این که روز ولنتاین برای ما ایرانیان نیست ولی سال هاست که مردم ما در این روز جشن می گیرند و به هم کادو می دهند. اکنون که تنها چند روز به روز ولنتاین مانده است، بی شک بسیاری از افراد به دنبال خرید یک هدیه مناسب و به یاد ماندنی هستند. پیشنهاد ما به شما خرید یک عطر مناسب روز ولنتاین است؛ اما چرا؟! ما به شما می گوییم چرا؟!!

عطرها خاطره انگیزند ...!!! این حرف نه تنها شاعرانه، بلکه علمی نیز هست. گفته می شود عطرها رابطه نزدیکی با حافظه دارند، گاه یک عطر می تواند شما را به خاطرات تلخ و شیرین گذشته پرت کند.این موضوع به این خاطر است که حس بویایی تنها حسی است که مستقیما اطلاعات را به مغز می رساند و منطقه ای که در مغز، بو را پردازش می کند دقیقا همان منطقه ایست که حافظه در آن شکل می گیرد. مطالعات انجام شده بر روی رفتار آدم ها، نشان داده است که روایح، بیشتر از تصاویر خاطره انگیز هستند. بنابراین طبیعی است که هر فردی عطر مخصوص به خود را داشته باشد که بخواهد بوسیله آن در خاطرات دیگران ثبت شود. در ادامه به معرفی چند عطر مناسب روز ولنتاین خواهیم پرداخت.

1- مای باربری بلاش

عطر مای باربری بلاش (MY BURBERRY BLUSH EAU DE PARFUM) عطری زنانه و خوشبو و یک هدیه زیبا مناسب روز ولنتاین است که می تواند روز ولنتاین را مانند خودش، شیرین و به یاد ماندنی کند. عطر مای باربری بلاش شروعی شاداب و شیرین دارد. این عطر ترکیبی از میوه انار و سیب  به همراه رایحه ضعیفی از گل رز می باشد. با مرور زمان و با اضافه شدن رایحه گل های دیگری به عطر، حس گلی به طبع قوی تر می شود که این تغییر، رایحه را زنانه تر و دلپذیرتر می کند. وجود رایحه ملایمی از چوب ها، سبب می شود که عطر، طبیعی تر و کمی جدی تر جلوه کند. عطر مای باربری بلاش، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و برای مصرف روزانه در فصل های بهار و تابستان مناسب است.

عطر مخصوص ولنتاین

2- تویلی د هرمس

عطر تویلی د هرمس (TWILLY D’HERMÈS EAU DE PARFUM) یک عطر زنانه جوان پسند منحصر بفرد است که با الهام از روسری های باریک و رنگی ابریشمی برند هرمس طراحی شده است. عطر تویلی د هرمس در عین سادگی، یکی از مهم ترین عطرهای خاص سال 2017 به حساب می آید. ناگل طراح این عطر زنانه از روح آزاد ، جسور و غیر قابل پیش بینی دختران جوان و سبک زندگیشان، ایده گرفته است. عطر زنانه تویلی د هرمس، عطری گرم و شیرین است که بی نهایت شاداب کننده و جوان پسند است. عطر تویلی د هرمس ترکیبی از زنجبیل، گل مریم و چوب صندل است همچنین پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و قابل استفاده در تمامی روزهای سال است.

مطالعه کنید: 5 عطر زنانه پر فروش تابستانه

عطر مخصوص ولنتاین

3- کوکو مادمازل شانل

عطر زنانه کوکو مادمازل شانل (CHANEL COCO MADEMOISELLE EAU DE PARFUM) برنده جایزه FiFi برای داشتن بهترین تبلیغ در سال 2008 شد. عطر کوکو مادمازل شانل ترکیبی شگفت انگیز از گل ها و میوه های دلپذیر می باشد که آن را منحصر بفرد کرده است. این عطر زنانه، بوی پخش و ماندگاری بالایی دارد و در 3 سال پیاپی توانسته عنوان بهترین عطر را به خود اختصاص دهد.

مطالعه کنید: تاریخچه برند شنل

عطر مخصوص ولنتاین

4- کرید سیلور مانتین واتر

عطر مردانه کرید سیلور مانتین واتر (CREED SILVER MOUNTAIN WATER)، یک عطر لوکس مخصوص آقایان با سلیقه است. بدون شک با دیدن این ادوپرفیوم، واژه های لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق در ذهن شما تداعی خواهد شد و شاید دلیل تداعی این واژه ها در ذهنتان، بوی میوه ای و چوبی خوبی است که این عطر به همراه خود دارد. عطر مردانه سیلور مانتین واتر، بوی پخش و ماندگاری خوبی دارد به طوری که به محض اسپری کردن این ادوپرفیوم، بوی نارنج و پرتقال ماندارین در اطراف شما پخش می شود و شما آن را استشمام می کنید. ترکیب مرکباتی- میوه ای بوی شیرینی را ایجاد می کند که با خود شادی را به اطرافیان هدیه می کند. نت های میانی با بوی چای سبز و انگور سیاه، جایگزین نت های آغازی می شوند و سبب آرامش می شود. با گذر زمان نت های میانی جای خود را به نت های پایانی می دهند که ترکیبی از مشک، چوب صندل، صمغ درخت و گیاه باریجه می باشد و باعث ایجاد اعتماد به نفس و آرامش در شما خواهند شد.

مطالعه کنید: 5 عطر مردانه پرفروش تابستانه

عطر مخصوص ولنتاین

5- تام فورد نویر در نویر

عطر تام فورد نویر د نویر (TOM FORD PRIVATE BLEND NOIR DE NOIR EAU DE PARFUM) یک عطر زنانه و مردانه به حساب می آید و مناسب زوج هایی است که علاقه دارند از یک عطر مشترک استفاده کنند به همین دلیل بهترین انتخاب برای هدیه روز ولنتاین خواهد بود. عطر تام فورد نویر د نویر، عطری گرم است که آغازی شیرین و دوست داشتنی دارد. این عطر در نت های آغازین خود، ترکیبی از رایحه های شکلات، وانیل و گل رز را ارائه می دهد که با وجود نعناع هندی، تندی و تلخی ضعیفی را در نت آغازین ایجاد می کند. این عطر با گذر زمان، تغییرات زیادی با نت های آغازینش ندارد و حالت خطی را تقریبا تا انتها حفظ می کند و تنها تغییرش در قوی تر شدن نعناع هندی است که حس خاکی مانندی به ترکیب اصلی عطر می دهد که سبب تلخی بیشتر آن می شود. عطر تام فورد نویر د نویر، پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب مناسبی برای مصرف روزانه و یا حتی رسمی دارد.

مطالعه کنید: بیوگرافی تام فورد

عطر مخصوص ولنتاین

6- ایو سن لورن مون پاریس

عطر زنانه ایو سن لورن مون پاریس (YSL MON PARIS EAU DE PARFUM) عطری ملایم با رایحه شیرین و گل های مدیترانه ای دارد که برای فصل های بهار و پاییز مناسب است. این عطر مناسب خانم های احساساتی و عاشق پیشه است که در سال 2016 معرفی شده است. نت های آغازین این عطر، شامل نارنگی، گلابی، ترکیب گالون، توت فرهنگی، تمشک، ترنج و پرتقال است که شادی و شیرینی را به شما هدیه می دهد. نت های میانی عطر ایو سن لورن مون پاریس شامل گیاه تاتوره، گل یاس چینی، گل صد تومانی، شکوفه درخت پرتقال و گل یاس رازقی است که شما را سرشار از انرژی مثبت می کند. بعد از مدتی این نت ها، جای خود را به نت های پایانی می دهند که ترکیبی از وانیل، نعناع هندی، نعناع ارغوانی، مشک سفید، عنبراُکسان، سرو و خزه است که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. عطر ایو سن لورن مون پاریس بوی پخش و ماندگاری خوبی دارد و برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.

عطر مخصوص ولنتاین

7- لانکوم لا ویه بل

عطر زنانه لانکوم لا ویه بل (LANCOME LA VIE EST BELLE EAU DE PARFUM) با حال و هوای شیرین و گرم، انتخاب خوبی برای هدیه روز ولنتاین در روزهای سرد زمستان است. این عطر زنانه یکی از عطرهای متفاوت برند لانکوم است که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و در سال 2012 بعنوان یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم معرفی شد. عطر لا ویه بل، از نوع نگاه به زندگی، که می تواند شادی و لذت را در چیزهای کوچک یافت، الهام گرفته شده است و جالب است بدانید که در زبان فرانسوی به معنای " زندگی زیباست" می باشد. در نت آغازین این عطر، شیرینی بوی گلابی و انگور سیاه را استشمام خواهید کرد که سبب می شود نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان نیز از استشمام بوی این عطر، سراسر شادی و نشاط شوند. با گذر زمان، نت میانی جای خود را به نت آغازین می دهد که ترکیبی از بوی گل های زنبق، یاسمین و شکوفه ی پرتقال است. این ترکیب سبب می شود که علاوه بر حفظ شیرینی نت آغازی، وجودتان سرشار از آرامش و انرژی های مثبت شود. با گذشت زمان زیادی، نت پایانی، خود را نشان می دهد که ترکیبی از گیاه پاتچولی، دانه ی تونکا، وانیل و پرالین است. این ترکیبات با خود بوی تند و شیرینی را به همراه دارند.

عطر مخصوص ولنتاین

8- گوچی بلوم آکوا دی فیوری

عطر زنانه گوچی بلوم آکوا دی فیوری (GUCCI BLOOM ACQUA DI FIORI EAU DE TOILETTE) عطری به نسبت متفاوت با ساختاری سبز، تلخ و رسمی است. این عطر زنانه بوی پخش و ماندگاری خوبی دارد و مناسب مصرف روزانه یا رسمی در فصل های بهار و تابستان می باشد. نت آغازین این عطر شامل صمغ گالبانیوم و دارچین چینی است که کمی تیز، شاداب و خاکی می باشد. با گذر زمان نت آغازی جای خود را به نت میانی که ترکیبی از پیچ امین الدوله، گل مریم و یاس است، می دهد. وجود رایحه ملایمی از گل های یاس و پیچ امین الدوله سبب افزایش حس طبیعی آن می شود. در نهایت در نت پایانی ترکیب چوب صندل سفید و مشک بوی شیرینی را منتقل می کند که حس زنانگی، رسمی و شکیلی دارد.

عطر مخصوص ولنتاین

9- ورساچه پور فم دیلان بلو

عطر ورساچه پور فم دیلان بلو (VERSACE DYLAN BLUE POUR FEMME) یک عطر زنانه مدرن و خاص است، که می تواند هدیه مناسبی برای روز ولنتاین باشد. این عطر زنانه، بوی شیرینی دارد و بوی پخش و ماندگاری بالایی نیز دارد. رایحه ابتدایی این عطر با بوی شیرین و شادی بخش آغاز می شود که ترکیبی از سیب، شبدر، انگور فرنگی سیاه و گیاه شیسو است. با گذشت زمان و اضافه شدن رایحه های هلو، یاس، میوه گل رز، پتالیا و رز، کمی شیرین تر می شود و در اینجاست که حس گلی خودش را مشخص می کند. ترکیب پایانی این عطر شامل، روایح چوبی، مشک، بوته وحشی جاوی و نعناع هندی است که بوی عامه پسندی به این عطر می دهد. عطر ورساچه پور فم دیلان بلو انتخاب خوبی برای مصرف روزانه در تمامی فصل های سال بخصوص بهار و تابستان است و می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه روز ولنتاین باشد.

عطر مخصوص ولنتاین

10-  پرادا کندی شوگر پاپ

عطر پرادا کندی شوگر پاپ (PRADA CANDY SUGAR POP) عطری با رایحه گلی – میوه ای است که در سال 2018 به بازار عطر جهان عرضه شد. این عطر زنانه ملایم و شیرین، از برند پراداست و می تواند یک هدیه مناسب برای روز ولنتاین باشد. نت آغازی این عطر از ترکیب رایحه های ترنج، سیب قرمز و میوه های مرکباتی سبز است. نت میانی عطر کندی شوگر پاپ تشکیل شده از کارامل، هلو و روایح گلی. با گذشت زمان نت پایانی که شامل رایحه وانیل است، جایگزین نت میانی می شود و این عطر را به عطری جذاب تبدیل می کند.

مطالعه کنید: تاریخچه برند پرادا

عطر مخصوص ولنتاین

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار