مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11562

نشست تخصصی طراحان لباس استان اصفهان

نشست تخصصی طراحان لباس استان اصفهان پیرامون نمایشگاه تخصصی مداکس با حضور مدیران و بیش از 40 طراح حاضر در نمایشگاه مد و لباس کشور در اصفهان برگزار شد ...

پیرامون برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس اصفهان (Modex2019)


حضور
جناب آقای جعفری معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب آقای نایب زاده مدیر نمایشگاه های داخلی
جناب آقای باطنی نایب رئیس اتحادیه پوشاک
جناب آقای بابایی مدیر اداره هنری ارشاد
سرکار خانم شفیعی کارشناس مد و لباس ارشاد
جناب آقای طغیانی مدیرعامل ستاد برگزاری نمایشگاه مداکس
جناب آقای میرمحمدصادقی دبیر علمی هنری نمایشگاه مداکس
و بیش از ۴۰ طراح حاضر در نمایشگاه مد و لباس کشور در این نشست

نمایشگاه مداکس اصفهان

نایب رئیس اتحادیه پوشاک: طراحان لباس فقط با حضور در نمایشگاه های بزرگ مانند مداکس قادر خواهند بود در بازار پوشاک جا داشته باشند. باطنی افزود: ایونتهای کوچک تحت عنوان گردهمایی علاوه بر اینکه اجازه فروش ندارند، کمکی به روند پیشرفت طراحان و تولید کنندگان نخواهد کرد.

مدیر نمایشگاه های داخلی اصفهان: برای اولین بار در استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه پوشاک گردیده است. نایب زاده افزود: پیش از این پوشاک تحت عنوان فروش بهاره و پائیزه در محیط نمایشگاه ارائه میشد که از کیفیت مناسب و نگاه ویژه ای برخوردار نبود به همین دلیل از برگزاری اینگونه نمایشگاه ها جلوگیری به عمل آمد. مداکس با نگاهی ویژه و تخصصی برای پیشرفت فعالان حوزه پوشاک بالاخص طراحان لباس تعریف و برگزار میگردد.

معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه مداکس اقدام به نمایش آثار طراحان لباس به صورت تک اثر خواهد کرد. جعفری افزود: طراح، تولید کننده، توزیع کننده و فروشنده در کنار هم میتوانند باعث پیشرفت حوزه مد و لباس شوند و اداره ارشاد به جد از هرگونه پیشنهاد و همکاری حمایت خواهد کرد.

دبیر علمی و هنری نمایشگاه: برنامه سال ۹۸ مداکس توجه ویژه تری به محتوای برگزاری نمایشگاه خواهد داشت. وی افزود سال آینده تحت عنوان سه نمایشگاه صنعت پوشاک، مد و لباس و پارچه و ملزومات لباس شاهد اتحاد و همکاری بیشتری بین تامین کننده، تولید کننده و طراحان خواهیم بود.
میرمحمدصادقی که خود از طراحان و تولید کنندگان فعال است ادامه داد که یک طراح برای پیشرفت باید خود را نسبت به رقبا و نگاه بازار تحلیل نموده و منطبق کند که این مهم فقط در نمایشگاه مداکس قابلیت اجرا دارد.

دبیر علمی هنری نخستین نمایشگاه هنر صنعت مد و لباس اصفهان: در کنار بخش فروش و ارائه آثار طراحان نمایشگاه مدکس امسال بخش نمایشی تک اثر با هدف اعلام توانمندی های طراحان لباس اصفهان با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میگردد.
میرمحمدصادقی افزود طراحان میتوانند آثار خود را به صورت لباس دوخته شده تا یکشنبه ۵ بهمن به موسسه دانش آرا واقع در خیابان سجاد همراه با شناسنامه طرح تحویل نمایند.
وی اضافه نمود: فعالیتهای طراحان لباس در اصفهان امسال به مدد سازمانهای مربوطه و نهادهای دانشگاهی بسیار پررنگتر از سالهای گذشته اتفاق افتاده و تا کنون گردهمایی های خوبی برگزار گردیده است. مدکس نتیجه تلاش یکساله طراحان، تولید کنندگان و فعالان حوزه مد و لباس هرساله با قدرت برگزار خواهد شد و سال آینده با حمایت اتحادیه پوشاک حضور برندها را در کنار تامین کنندگان مواد اولیه و طراحان خواهیم دید.

نمایشگاه مداکس

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26757 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار