مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11267

عادت های مفیدی که زندگیتان را تغییر میدهد!!

برای داشتن یک سبک زندگی عالی و راضی کننده، داشتن عادت های کوچک تاثیر به سزایی دارد.

 

 

عادت های خوب در زندگی، همیشه کمک کننده راه زندگی بوده است. همه عادت ها مسلما بر نیست و البته که باید در انتخاب این عادت ها در زندگی دقت به خرج اد.

همه ما به خوبی میدانیم که رسیدن به هدف و یک راه طولانی، با یرداشتن قدم های کوچک میسر است. عادت های بزرگ در زندگی ( از نوع خوبش ) انسان را زود خسته میکند تا جایی که ممکن است بدون اینکه به نتیجه ای برسد، ان را رها کند.

اما عادت های کوچک چطور؟  

بر اساس مطالعات، یرای داشتن یک سبک زندگی عالی و راضی کننده، داشتن عادت های کوچک تاثیر به سزایی دارد. همچنین عادت ها روی رفتار انسان نیز تاثیر زیادی میگذارند.

عادت های خوب و مستمر، میتوانند روی سطح انرژی، فیزیک بدن، روابط عاطفی و اجتماعی، کار، محیط و ... تا حد بسیار زیادی تاثیرگذاز بر روی سبک زندگی افراد میباشند.

در این مقاله به معرفی چند عادت کوتاه، مستمر، آسان و روزانه میپردازیم. شما میتوانید با اضافه کردن این عادت ها در زندگیتان، کیفیت آن را تغییر دهید.

 

1.اولین و مهمترین عادت خوردن یک لیوان آب موقع صبح است. ما معمولا کمتر از آنچه که نیاز بدنمان است درروز آب مصرف میکنیم. فراموشی یا وقت نداشتن علل این موضوع است. با خوردن یک لیوان در صبح کمک میکنید سیستم بدنتان کار روتین خود را آغاز کند. خود را مجبور کنید که در طول روز آب بنوشید. لیوان آب یا ماگ بزرگی برای خود تهیه کرده و آن را همیشه همراه داشته باشید. اگر در موقع صبح میل به خوردن آب ندارین ، از شب قبل چند میوه کوچک را در لیوان آب بگذارید. صبح که بیدار میشوید لیوان آب خنک همراه با میوه های تازه در انتظار شما هستند!

 

 

2.ماشین خود را کمی دورتر از مقصد پارک کنید!! این کار باعث میشود شما در روز بیشتر قدم بزنید. شما معمولا سرکار بیش از 8 ساعت پشت میز هستید. این موضوع به بدن شما به مرور زمان آسیب های جدی وارد میکند. در ضمن همین قدم های کوتاه از مقصد تا ماشین یا بالعکس در مدت زمان طولانی هم شما را شادابتر میکند، هم انرژی زیادی در طول روز برای شما ذخیره میکند و هم تاثیر به سزایی در سلامتی شما دارد.

 

 

3.در هر ساعت از روز بلند شوید و دستان خود را به سمت بالا بکشید. وقتی زمان زیادی را پشت میز صرف میکنید، ستون فقرات شما به مرور زمان آسیب خواهد دید و کم کم دردها آغاز میشوند. شما نیاز به یک استراحت چند ثانیه ای در هر ساعت دارید. هم از نظر فیزیکی هم فکری. زمانی که بدن به انداره کافی استراحت داشته باشد، عملکرد مغز هم بهتر خواهد بود.

 

 

4.با هر وعده غذاییتان مقدار زیادی سبزیجات و حدالامکان میوه میل کنید. با خوردن سبزیجات و میوه، فیبر کافی به بدنتان میرسد و شما را دیرتر خسته میکند. تصور کنید که در طول روز مقداری سالاد، با یک برش پرتغال ، کمی خیار  و ... میل کرده اید. همین مواد غذایی کم شما را بسیار شاداب خواهد کرد. در ضمن با این کار ویتامین های مورد نیاز بدنتان را هم تامین کرده اید. کمتر گرسنه خواهید شد، اضافه وزن از بین خواهد رفت، انرژی بیشتری پیدا خواهید کرد.

برچسب های مرتبط

ماگسبک_زندگیروابط_عاطفی

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26760 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار