مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11269

شلوار جین، مد روز تهران

امروزه آقایان بسیار برای استایل خود اهمیت قائلند ولی بعضی مد روز را نمی دانند و دوست دارند که ...

حالا من چی بپوشم؟

این سوال را بارها و بارها شنیده اید که خانم ها هنگام بیرون رفتن یا مهمانی ها بزرگترین سوال ذهنشان این است که چه لباسی بپوشند. ولی رفته رفته این سوال به ذهن آقایان هم کشیده شد و امروزه پسران و آقایان بسیار بیشتر از گذشته برای تیپ خود اهمیت قائل می شوند.جواب حالا من چی بپوشم های آقایان را راحت تر میتوان پاسخ داد زیرا تنوع لباس آنها نسبت به خانم ها کمتر است.

در سری مقالات راهنمای استایل آقایان که پیشتر در سایت قرار دادیم به طور کامل راجع به پوشاک و اکسسوری های آقایان صحبت کردیم و نحوه ست کردن هر کدام از آن ها را گفتیم.

در این سری از مقالات میخواهیم به طور اختصاصی به جدیدترین پوشاک مد روز دنیا بپردازیم و نحوه ست کردن آن ها را با آخرین مد روز دنیا بگوییم.

در  این قسمت به طور اختصاصی به شلوار جین می پردازیم و شلوار جین های برندهای مطرح دنیا را به شما نشان خواهیم داد.
شلوار یکی از اصلی ترین بخش هایی است که اگر اشتباه انتخاب شود کاملا استایل و تیپ شما را به هم می رزید.افراد که در حوزه مدلینگ فعالیت می کنند و  افراد خوش تیپ هر لحظه به فکر تیپ و استایل خود هستند تا در بهترین حالت دیده شوند. برای مثال هر چند دقیقه یک بار به تیپ خود نگاه می کنند و چک می کنند تا اگر قسمتی از لباس هایشان از حالت خود خارج شده اند، سریع آن را درست و به حالت قبل بر میگردانند.اگر بتوانید چنین عمل کنید بسیار مورد پسند است زیرا با این رفتار هم به خود اهمیت می دهید هم برای دیگران اهمیت قائلید تا آن ها همیشه شما را در بهترین حالت ممکن ببینند.

سایز شلوار مهم ترین مسئله برای انتخاب آن می باشد. سعی کنید بهترین سایز مناسب خود را انتخاب کنید تا به بهترین شکل روی تن شما بایستد.اگر چاق هستید بهتر است از شلوار های گشاد استفاده کنید. اگر وزن شما متعادل است ، از شلوار های تنگ و عادی استفاده کنید.افراد لاغر هم میتوانند  شلوارهای اسلیم فیت بپوشند.

اگر بسیار علاقه مند مد روز هستید قد شلوار باید 1 سانت بالای قوزک پا باشد یا اگر بلند تر است آن را تای کوچک بزنید تا بالای قوزک برسد.(این برای شلوار های تنگ مناسب است).

بهتر است شلوار های با زاپ بسته استفاده کنید ، زیرا به علت قوانین جمهوری اسلامی ممکن است دچار مشکل شوید.
شلوار جین با رنگ های مختلفی تولید می شود و اگر شما از هر رنگ در کمد لباس خود داشته باشید می توانید هنگام ست کردن انتخاب های بیشتری داشته باشید.

آخرین مد شلوار جین از برند زارا در تهران در حال فروش می باشد که علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. روی این شلوار جین استیکر با طرح های مختلف دوخته شده است.

در قسمت های بعدی به شما کفش هایی که میتوان با این شلوار جین ها پوشید نشان می دهیم تا جزء دیگری از ست شما تکمیل شود.
 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار