مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11271

کفش تابستانی ، شیک و خنک

در دومین قسمت از چی بپوشم های آقایان میخواهیم کفش به پا کنیم تا کی دیگر از گزینه ها را حذف کنیم ...

به سراغ دومین قسمت چی بپوشم های آقایان می رویم تا با جدیدترین استایل های روز دنیا و همچنین با محصولات جدید برندها آشنا شویم.
همانطور که در قسمت قبل اشاره شد ، آقایان نیز به سوال چی بپوشم دچار شده اند. البته آقایان خوشتیپ منظورم هست ;)))
شلوار یکی از پوشاکی است که ست و استایل تان را باید با آن تنظیم کنید. شوار های مختلفی برای آقایان وجود دارد. تنگ ، گشاد، معمولی ، از لحظ جنس هم کتان، پارچه و جین بیشترین استفاده را دارند. در قسمت قبل به آقایان خوشتیپ، مدل های شلوار های جین مد روز را نشان دادیم.

مطالعه کنید! شلوار جین ،مد روز تهران

اما تنها شلوارتان نیست که تیپ شما را تشکیل می دهد.کفش یکی دیگر از پوشاک ضروری انسان می باشد که باید نحوه انتخاب آن را بر اساس تیپ و استایل تان در نظر بگیرید. چه فرم کفشی؟ چه جنسی؟ چه رنگی؟ ...

این ها همه سوال هایی است که باید جواب آن ها را درست انتخاب کنیم. خب مسلما نزدیکترین پوشش به کفش شلوار است پس باید بین این دو پوشش هم خوانی متوازنی ایجاد کنیم. اما چگونه؟

تقربیا میتوان گفت نوع و فرم کفش ها در هر فصل از سال با هم تفاوت دارند و چون در فصل گرم تابستان هستیم و روزهای گرمی سپری میکنیم هم باید کفش انتخاب کنیم که با تیپ شما همخوانی داشته باشد و هم آسیب کمتری به پای شما برساند. انتخاب نادرست یک کفش می تواند ضرر های زیادی همچون عرق کردن و بوی نامطبوع گرفتن ، تاول زدن، زخم کردن پوست ، فرم دادن به انگشتان پا ، زانو درد و غیره به پای شما برساند.همانطور که همه شنیده اید پا قلب دوم انسان است و هر روز شما باید آن را در کفش های مختلف بکنید و از ان مراقبت کنید.

افراد در این موضوع به 2 دسته تقسیم می شوند

دسته اول کسانی هستند که در طول سال یک یا دو کفش دارند که روزمره از آن استفاده  میکنند و یک کفش شیک هم مخصوص ایونت ها و مهمانی های مهم دارند که فقط در مجالس از آن استفاده میکنند.

دسته دوم افرادی هستند که کلا در هر وضعیتی از زندگی خوش پوش هستند و بین وضعیت هایشان فرق قائل نمی شوند  و برایشان مهم است که در همه جا خوش تیپ به نظر برسند.

شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟

برای تابستان سعی کنید کفش های با کفی تخت و ساق کوتاه انتخاب کنید زیرا این نوع کفش ها بهترین فرم برای تابستان گرم می باشد.
بهتر است کفش با رویه چرم انتخاب کنید زیرا از عرق کردن و بو گرفتن پا جلوگیری می کند.

برای مسیر های کوتاه می توانید از ونس های نخی استفاده کنید ولی هانطور که اشاره شد فقط برای مسیر های کوتاه. زیرا به دلیل استاندارد نبودن قالب کفی پا ، استفاده زیاد از آن در طول روز به طور مداوم به پاهای شما آسیب می رساند به گونه ای که خود درد را در پاشنه پا حس خواهید کرد و پاها زود خسته می شوند.

سایز مناسب انتخاب کنید!
حتما قبل از خرید هر دو جفت را با هم بپوشید تا از سایز آن مطمئن شوید ، نه آنقدر بزرگ بگیرید که کفش از پشت پایتان در بیاید نه آن قدر تنگ که فرم انگشتان شما تغییر کند. نوک کفش را بیشتر باید دقت کرد که انگشتان به طور عادی کنار هم قرار بگیرند و روی هم نباشند ، فاصله جلوی کفش تا بلندترین انگشتتان 1 سانتی متر خالی باشد.

رنگ
سعی کنید رنگ کفش تان را با پیراهن یا اکسسوار های خود ست کنید تا تیپ تان بیشتر جلوه کند.

 

عکس های زیر نمونه هایی از آخرین محصولات روز برندها می باشد که المان هایی که  بالا گفتیم را دارا هستند.

 

 

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار