مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11315

نگاهی به ساعت هوشمند لویی ویتون

این برند از سال 2002 تنها ساعتهای فانتزی ساخته است، اما در حال حاضر با ساعت هوشمند Tambour Horizon را به جهان معرفی کرده است.

لویی ویتون به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین خانه های مد لوکس را دارا می باشد. این برند از سال 2002 تنها ساعتهای فانتزی ساخته است، اما در حال حاضر با ساعت هوشمند Tambour Horizon را به جهان معرفی کرده است.

این ساعت لوکس برای کسانی که زیاد با هواپیما به سفر می روند ساخته شده است. لویی ویتون در طراحی این ساعت هوشمند تمام معیارهای طراحی و تناسبات آن را به خوبی رعایت کرده اما سنسور ضربان قلب یا GPS وجود ندارد. در عوض، این ساعت می خواد تبدیل به یک وسیله عالی در سفر، بر روی مچتان شود تا همواره از ساعت محلی خود اطلاع داشته باشید و در عین حال یک ساعت فانتزی جلوه کند.

Tambour Horizon با الهام از ساعت های آنالوگ طراحی و ساخته شده است. این ساعت42 میلیمتر عرض دارد و قدری ضیخیم است. اما اندازه آن را تا وقتی دستتان نکرده اید متوجه نمی شوید. صفحه نمایش آن به نظر می رسد هیچ قابی ندارد. این ساعت دارای صفحه نمایش AMOLED  1.2 اینچی در ابعاد 390×390 می باشد و شکل دایره ای آن کاملا بی نقص است.

Tambour Horizon که بر پایه اندروید ساخته شده، ساعت ارزانی نیست. با دیدن این ساعت ابتدا چشم هایتان باز می شود و پس از آن که احساس کردید عقل هوشتان را برده متوجه می شوید 2,450 دلار برای آن هزینه کرده اید. اما آیا این وسیله لوکس در مقایسه با بهترین ساعت های اندرویدی  که امکانات بیشتری دارند واقعا ارزش خریدن را دارد؟!

 

برچسب های مرتبط

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار