مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11408

روشی ساده برای برداشتن کاور ناخن در خانه

ناخن ها زمانیکه در شرایط ایده آل باشند بسیار جذاب و زیبا هستند. جدا از جاذبه آرایشی، ناخنها بازتابی از سلامت عمومی بدن نیز هستند. اگر بدنبال تقویت ناخن هایتان به روش های طبیعی هستید...

 

ناخن ها زمانیکه در شرایط ایده آل باشند بسیار جذاب و زیبا هستند. جدا از جاذبه آرایشی، ناخنها بازتابی از سلامت عمومی بدن نیز هستند. اگر بدنبال تقویت ناخن هایتان به روش های طبیعی هستید، مقاله کاشت ، کاور یا تقویت ناخن ها ...؟  می تواند به شما کمک کند و اما روش دیگری که امروزه مورد استقبال قرار گرفته، کاور ناخن است.

کاور ناخن

کاور ناخن چیست؟

کاور ناخن یک روش ساده برای بلند کردن و خوش فرم کردن ناخن هاست و اندکی با کاشت ناخن فرق دارد. در کاشت ناخن از تیپ استفاده می شود در حالی که در کاور ناخن از تیپ استفاده نمی شود و همه ی مواد کاور ناخن بر روی ناخنهای طبیعی شما قرار می گیرند و البته باید به این نکته توجه کنید که لازمه کاور ناخن، داشتن ناخن های بلند است.

همه ی ما می دانیم که مراقبت از ناخن های بلند بسیار سخت است و هرکسی قادر به بلند نگه داشتن ناخن های طبیعی اش نیست اینجاست که کاور ناخن کار را برای همه ما راحت کرده و این امکان را به ما می دهد که ناخن هایمان را برای مدت طولانی تری بلند نگه داریم. در کاور ناخن مواد مورد استفاده برای کاور کردن مستقیما بر روی ناخن های طبیعی می نشینند و ناخن ها همان ناخن های طبیعی خودتان است که مدت زمان بیشتری بلند و زیبا خواهند ماند. یک مدل جدید که امروزه برای کاور ناخن از آن استفاده می شود و حتی میتواند جایگزین مناسبی برای کاشت و یا کاور ناخن باشد، استفاده از کاور ژل است. این ژل در واقع یک مایع لاک مانند است که بر روی ناخن ها می نشیند. در مقاله " چگونه ناخن هایمان را با ژل کاور کنیم؟ " در مورد کاور ژل و انواع آن بیشتر توضیح داده شده است .

برداشتن کاور ناخن در خانه

کاور ناخن در آرایشگاهها توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند انجام می گیرد ولی برداشتن کاور ناخن بسیار راحت بوده و براحتی می توانید در منزل اقدام به برداشتن آن کنید.

برای برداشتن ناخن کافیست ابتدا کمی ناخن هایتان را سوهان بکشید تا ضخامت موادی که روی ناخن ریخته شده را کم کنید. در سوهان کشیدن ناخنهایتان بسار دقت کنید زیرا در هنگام کاور ناخن، ناخن هایتان تا حد امکان تراشیده شده و تنها یک لایه نازک از ناخن هایتان باقی مانده و بسیار آسیب پذیر هستند. بعد از اینکه ناخن هایتان را سوهان کشیدید تکه های پنبه را کاملا به استون آغشته کنید و روی تمام سطح ناخن هایتان قرار دهید

کاور ناخن

و با فویل آلومینیومی دور ناخن ها و سر انگشتانتان را به مدت 15 دقیقه کاملا بپوشانید.

کاور ناخن

بعد از نرم شدن کاور روی ناخن، آن را با یک کاردک مخصوص مانیکور برداشته و سطح ناخن هایتان را صاف کنید؛ دقت کنید که به ناخن آسیب نزنید.

کاور ناخن

از آن جا که استون باعث خشک شدن ناخن ها می شود، توصیه می کنیم بعد از استفاده از استون، سطح ناخن و اطراف انگشتانتان را با کرم یا لوسیون مرطوب کننده تقویت کنید.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26813 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار