مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11426

کیت میدلتون پرنسس مد جهان

همانطور که شاهد بودیم خانواده سلطنتی انگلیس در سالهای اخیر مورد توجه رسانه ها و مجلات بوده اند.از خبر جنجال آفرین بارداری سوم کیت میدلتون گرفته تا ازدواج پرنس هری با مدل آمریکایی و بازیگر هالیوودی ...

 

همانطور که شاهد بودیم خانواده سلطنتی انگلیس در سالهای اخیر مورد توجه رسانه ها و مجلات بوده اند. از خبر جنجال آفرین بارداری سوم کیت میدلتون گرفته تا ازدواج پرنس هری با مدل آمریکایی و بازیگر هالیوودی مگان مارکل، ازدواجی که قوانین سلطنتی را شکست!!! همه و همه جز پر بحث ترین موضوعات اخیر خانواده سلطنتی انگلیس بوده است.  در این مقاله قصد داریم شما را با استایل و سختی های زندگی سلطنتی ملکه آینده انگلیس، دوشس کمبریج کیت میدلتون بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی و ازدواج کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام

کیت میدلتون بعد از اتمام دوران مدرسه به کالج مارلبرو رفت و بعد از آن برای تحصیل در رشته تاریخ هنر به دانشگاه سنت اندروز رفت و در سال 2001 با شاهزاده ویلیام که در همان دانشگاه مشغول به تحصیل بود،  آشنا شد. خبرنگاران و رسانه ها که منتظر سوژه بودند، لحظه به لحظه این دو را زیر نظر داشتند تا اینکه در سال 2006 کیت میدلتون تحت محافظتهای سازمان امنیت سلطنتی قرار گرفت و همین دلیلی شد برای حواشی های پیرامون رابطه و نامزدی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام. بعد از یک دوره جدایی بین کیت و شاهزاده ویلیام، با واسطه گری شاهزاده فنلاند سانتاویچ آنها دوباره در سال 2007 بهم پیوستند و این بار کیت دراکثر مراسم های خانواده سلطنتی حضور داشت تا اینکه در سال 2010 از طرف کاخ سلطنتی نامزدی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون اعلام و در سال 2011 در کلیسای وست مینستر باهم ازدواج کردند. در خانواده سلطنتی این رسم وجود دارد که بعد از ازدواج یک قلمرو را بصورت نمادین صاحب می شوند؛ ملکه الیزابت دوم بعد از ازدواج شاهزاده ویلیام، نام "کمبریج" را برای قلمروش انتخاب کرد و از آن پس شاهزاده ویلیام لقب دوک کمبریج و همسرش لقب دوشس کمبریج را دریافت نمودند.

کیت میدلتون

استایل کیت میدلتون، تندیس زیبایی و مد

شاید تصور خیلیها اینگونه باشد که کمد لباسهای کیت میدلتون بعنوان ملکه آینده انگلیس پر از لباسهای مارک گرون قیمت است که تنها یکبار آنها را به تن می کند در حالیکه چنین نیست. درست است زندگی کیت میدلتون بعد از ازدواج با شاهزاده ویلیام  با وجود قوانین سختگیرانه سلطنتی از حالت عادی خودش خارج شد  ولی سبک لباس پوشیدنش تا حدی ثابت ماند. او نیز مانند خیلی از ما که دوست داریم لباس مورد علاقه مان را چندین بار بپوشیم، لباسهایش را بارها به تن می کند و شاید همین امر باعث محبوبیت بین طرفدارانش شده چون آنها معتقدند با سبک لباس پوشیدن کیت براحتی میتوان متوجه تواضع و فروتنی وی شد. ولی نکته ای که کیت در پوشیدن لباسهای تکراریش همواره به آن توجه می کند استفاده از مدل موی جدید و اکسسوری های متفاوت است.

کیت میدلتون

کیت میدلتون

استایل ساده و شیک کیت میدلتون و استفاده از لباس با برندهای ارزان مانند زارا در استایل روزانه اش دلیل خوبیست تا هزاران نفر مقلد استایل او باشند استایلی که هر شخصی میتواند از او تقلید کند. کیت میدلتون در انتخاب لباسهایش از رنگهای شاد استفاده می کند استایل او تلفیقی از سنت و مدرنیته بودن در کنار سادگیست.

کیت میدلتون

وی که در لیست خوش پوشان دنیا جای دارد در سال 2007 رتبه هشتم لیست ده تندیس برتر مد را از آن خود کرد و در سال 2007 و 2010 در لیست خوش پوشان مجله مردم قرار گرفت همچنین در ژوئن سال 2008 بعنوان تندیس زیبایی ماه از طرف style.com انتخاب شد.

فرزندان شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و بارداری سختش

کیت میدلتون

کاخ سنت جیمز در سوم دسامبر 2012 بارداری دوشس را اعلام کرد. وی بدلیل حالت تهوع شدید زمان بارداری سه روز در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شد. در ژانویه 2013 ملکه انگلیس نامه ای مبنی بر اینکه چنانچه فرزند دوک و دوشس کمبریج دختر باشد لقب شاهدخت پادشاهی و عنوان والا حضرت سلطنت را دریافت خواهد واین مسئله برای همه ی فرزندانشان در آینده صدق می کند، صادر کرد. فرزند اول دوک و دوشس در 22 ژوئیه سال 2013 در بیمارستان سنت مری بدنیا آمد و نام پسر متولد شده را جورج الکسندر لویس گذاشتند. ولی کیت میدلتون که معتقد بود هیچ کسی بهتر از مادرش نمی تواند آموزشهای لازم درمورد بزرگ کردن بچه را به او بدهد و هیچ جا برای او امن تر از خانه و خانواده اش نیست، قوانین سلطنتی را شکست و هیچ پرستار شخصی استخدام نکرد و به مدت 6 هفته در خانه پدریش زندگی کرد. شاید بتوان گفت که این تصمیم کیت بدین معنا بود که شاه آینده انگلیس زندگی خود را در میان مردم عادی شروع خواهد کرد.

کیت میدلتون

بعد از بارداری دوم، کیت میدلتون تصمیم داشت که فرزندش را در خانه بدنیا آورد ولی بدلیل بارداری سختش نتوانست و در همان بیمارستانی که فرزند اولش متولد شد، دومین فرزندش را در دوم مه 2015 در همان بیمارستان بدنیا آورد. نام فرزند دوم شاهدخت شارلوت کمبریج انتخاب شد و به تازگی سومین فرزندشان که یک پسر است در 23 آوریل 2018 متولد شد ولی بدلیل نبود شاهزاده چارلز در انگلستان، انتخاب اسم فرزند سوم، چهار روز به تاخیر افتاد و بعد از 4 روز نام لویی آرتور چارلز برای وی انتخاب شد.(حتما برای شما هم جای سوال است که کیت بعد از سه زایمان چگونه به همان استایل سابقش برمیگردد و از چه رژیم غذایی استفاده می کند! ما مقاله ی رژیم غذایی کیت میدلتون را به شما پیشنهاد می دهیم .)

کیت میدلتون

 

قوانین سلطنتی

زندگی های سلطنتی شاید از دور زیبا و دلفریب باشند ولی با وجود قوانین سخت سلطنتی همیشه راحت نیست. کیت میدلتون با وجود ازدواج با یک شاهزاده باید تابع قوانینی باشد که دربار ملکه الیزابت دوم تعیین کرده است.در زیر به برخی از این قوانین سلطنتی اشاره شده است:

امضا کردن ممنوع: طبق قوانین سلطنتی دوشس کمبریج تنها اسنادی که توسط ملکه الیزابت دوم تایید شده را می تواند امضا کند و تنها میتواند با طرفدارانش عکس بگیرد و دست دهد.

کیت میدلتون

غذا خوردن با ملکه: زمانی که با ملکه هم غذا می شوند باید این را بدانند که به محض اتمام غذای ملکه، همه باید از غذا خوردن دست بکشند و قاشق و چنگالشان را روی میز بگذارند .

لاک زدن: خانواده سلطنتی در مراسمهای رسمیشان باید رنگ طبیعی ناخنهایشان را حفظ کنند به همین دلیل کیت میدلتون در انتخاب لاک تنها به دو رنگ صورتی روشن و کرم محدود است.

کیت میدلتون

انتخاب لباس: کیت میدلتون تنها می تواند لباسهای ساده بپوشد و ترجیحا باید تک رنگ باشد.

کیت میدلتون

شبکه اجتماعی ممنوع: هیچکدام از اعضای خانواده سلطنتی بدلیل جلوگیری از پخش اطلاعات شخصیشان حق داشتن حساب کاربری شخصی ندارند و تنها یک حساب کاربری سلطنتی رسمی وجود دارد که تمامی متن ها و عکسها با دقت زیادی توسط متخصصان ارتباطات اداره می شود.

رای دادن ممنوع: خانواده سلطنتی همواره باید بی طرف باشند بنابراین طبق توافق خانوادگی نمی توانند رای بدهند و حتی حق صحبت کردن در مورد سیاست را ندارند.

لباس مشکی: خانواده سلطنتی تنها در مراسمهای شبانه و عزا حق استفاده از لباس مشکی دارند و در مسافرتهایشان حتما باید یکدست لباس مشکی برای آمادگی فوتهای ناگهانی همراه داشته باشند. این قانون زمانی وضع شد که ملکه الیزابت دوم در سفر آفریقا بود و پدرش فوت شد و زمانی که ملکه به انگلستان رسید هیچ لباس مشکی همراه نداشت تا هنگام پیاده شدن از هواپیما به تن کند.

مسافرت: کیت نمی تواند با همسرش به سفر رود زیرا که این جز قوانین خانواده سلطنتی است که اعضای خانواده سلطنتی نمی توانند باهم، با یک قطار، هواپیما یا قایق به سفر بروند و این قانون به دلیل جلوگیری از مرگ همزمان آنها در تصادف است.

کیت میدلتون

آرایشگاه: یک دوشس بدلیل اینکه نمی داند چه موقع به یک مراسم دعوت می شود و چه موقع با شوهرش از او عکس می گیرند باید همواره مرتب و بی عیب و نقص باشد. کیت میدلتون بطور معمول 3 روز در هفته را به آرایشگاه می رود.

گریه کردن: کیت میدلتون بعنوان یک دوشس همیشه باید ظاهری آرام داشته باشد و احساساتش را بروز ندهد و در عموم گریه نکند. او باید همواره دردهایش را از دیگران مخفی کند و قوی باشد و هیچوقت غر نزند. در کل شما نباید متوجه شوید که او اکنون چه حالی دارد.

مدل نشستن: زنان سلطنتی نباید به هیچ عنوان پاهایشان را روی هم بیندازند و حتما باید زانوهایشان بهم چسبیده باشد.

کیت میدلتون

بارداری: بارداری زنان سلطنتی باید بعد از 12 هفتگی اعلام شود ولی بارداری کیت میدلتون بدلیل تهوع شدید دوران بارداریش و غیبتش در مراسمهای رسمی زودتر اعلام شد. همچنین جنسیت بچه تا زمان تولدش نباید فاش شود.

کیت میدلتون

غذای سیردار: بدلیل تنفر ملکه الیزابت دوم از سیر، استفاده از سیر در غذاها ممنوع است ولی بیرون از خانه می توانند سیر بخورند.

 

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26760 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار