مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11462

گلشیفته فراهانی در بیلبوردهای تبلیغاتی

صنعت مدلینگ یکی از صنایع پر سود می باشد و با بهره گیری از مدل های زن و مرد، کار خود را در معرض نمایش قرار می دهند.گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران برجسته ایرانی نیز در کنار سینما و تئاتر فعالیت هایی...

صنعت مدلینگ یکی از صنایع پر سود می باشد و با بهره گیری از مدل های برتر زن جهان و مدل های برتر مرد جهان ، کار خود را در معرض نمایش قرار می دهند. گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران برجسته ایرانی نیز در کنار سینما و تئاتر فعالیت هایی در زمینه مدلینگ نیز انجام می دهد. او بارها در مراسم مد حضور یافته و کار مدلینگ بعضی از برندهای پوشاک را نیز انجام داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با صنعت مد و همچنین فعالیت های مدلینگ گلشیفته فراهانی بیشتر آشنا شوید.

گلشیفته فراهانی

صنعت مد

ریشه کلمه مدل از زبان فرانسه آمده است و مدل به کسی اطلاق می شود که محصول تجاری یک برند خاص مانند لباس را معرفی و تبلیغ می کند یا گاهی اوقات هنرمندان تجسمی کار از مدل ها به عنوان موضوع بصری بهره می برند. مدلینگ زمینه های مختلفی از جمله مدلینگ لباس، مدل های ورزشی، لباس زیر، هنرهای زیبا و مدل های چاپ تجاری را شامل می شود و در رسانه هایی همچون کتاب ها، مجله ها، روزنامه ها و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با شکل گیری صنعت عکس برداری صنعت مد و فشن نیز شکوفا شد و با عکاسی از مدل های لباس، مدل ها به افرادی مشهور با دستمزدهای فراوان تبدیل شدند. مدل لباس های فشن با پوشیدن محصولات طراحان فشن آن ها را در رسانه های مختلف در معرض دید مصرف کننده قرار می دهند. از جمله مراکزی که صنعت مدلینگ و فشن در آن بسیار فعال است می توان به نیویورک، پاریس، لندن، میلان، توکیو و دیگر پایتخت های بزرگ دنیا اشاره کرد. مدل های تازه کار معمولاً از سنین پایین و جهت کسب تجربه در زمینه مدلینگ با دستمزدهای پایین وارد این حرفه می شوند. اما به مرور با کسب تجربه و فعالیت در سطح حرفه ایی دستمزدهای قابل توجهی دریافت می کنند. افراد علاقه مند به صنعت مدلینگ در ابتدا با آژانس های مدلینگ جهت آموزش و کار مدلینگ قرار داد کوتاه مدت می بندند و به تدریج با طی کردن مراحلی سابقه کاری برای خود مهیا می کنند.

 

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در 19 تیر سال 1362 در تهران و در یک خانواده هنری به دنیا آمد. او یک خواهر به نام شقایق فراهانی و یک برادر به نام آذرخش فراهانی دارد. خانواده فراهانی یک فرزند خوانده معروف به نام اردشیر رستمی که کاریکتوریست، تصویر ساز، معمار و طراحی لباس می باشد نیز دارد. گلشیفته فراهانی در کودکی بسیار پرتحرک و شیطان بود و علاقه بسیاری به موسیقی داشت و در سن 12 سالگی وارد هنرستان موسیقی شد. گلشیفته فراهانی اولین نقش خود را در سن 14 سالگی در نقش میم مثل مادر و در فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی انجام داد. از دیگر کارهای او می توان به هفت پرده، زمانه، دوفرشته، جای دیگر، به نام پدر، درباره الی و یک مشت دروغ اشاره کرد. گلشیفته فراهانی فعالیت هایی در زمینه تئاتر نیز انجام داده و در کارهایی همچون مریم و مرداویچ، نرگس سیاه و مفتش ایفای نقش کرده است.

گلشیفته فراهانی

وی با استعداد بی نظیرش به سرعت مشهور و محبوب شد و دیگر ایران بستری برای پیشرفت و آرمان های بزرگی که گلشیفته در سر داشت نبود، علاوه بر این رفتارهای ناهنجار و نامناسب برخی مسئولین کشور و خراب کردن این چهره محبوب سینما او را مجبور به دل کندن از وطن کرد. به همین دلیل مهاجرت راهی برای ادامه زندگی کاری و فعالیت های هنری گلشیفته فراهانی بود. گلشیفته در خارج از کشور نیز به سرعت در کارش پیشرفت کرده و با بازیگران سرشناس و کارگردانان معروف دنیا همکاری داشته، از او برای همکاری و عضویت در داوری جشنواره های مهم دنیا چون اسکار، لوکارنو و جشنواره بین المللی مراکش دعوت بعمل آمده است. گلشیفته جایزه ها و افتخارات بسیاری نیز دریافت کرده است.

 

گلشیفته فراهانی و فعالیت های مدلینگ

چهره جذاب، جسور و زیبای این بازیگر ایرانی باعث شده که نخستین بار از طرف کارگردان و عکاس معروف مد فرانسوی به نام ژان موندینو پیشنهادی خیره کننده داشته باشد و مقابل دوربین او قرار بگیرد و برای مجله مد فرانسوی به نام مادام فیگارو عکاسی کند و مورد جلب توجه جهانیان قرار بگیرد. گلشیفته فراهانی در صنعت مد نیز به سرعت پیشرفت کرده و پیشنهادات زیادی از مجله های مد و آژانس های مدلینگ کشورهای مختلف داشته است . پائولو راورسی از عکاسان مشهور ایتالیایی مد نیز برای هفدهمین شماره مجله هنری اگوئیست از گلشیفته فراهانی عکاسی کرده است. در هفته مد پاریس، برند شنل در یک اقدام جالب و عجیب مدل های خود را به جنگل برد و لباس های پاییز و زمستان خود را به نمایش گذاشت. که این نمایش به دلیل متفاوت بودن با سایر نمایش ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفت و از رسانه های مختلفی منعکس شد. در بین مدل های شنل یک چهره آشنا برای ما ایرانی ها حضور داشت. گلشیفته فراهانی بازیگر مطرح ایرانی از چهره هایی بود که در فشن شو عجیب هفته مد پاریس و در نمایش شنل حضور داشت. گلشیفته فراهانی با پوشیدن لباس های قدیمی برند شنل به عنوان یکی از مدل های شنل دیده شد. برند شنل که در سال 1909 توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل تاسیس شد یکی از معتبرترین برندها در زمینه مد زنانه می باشد.

مطالعه کنید: تاریخچه برند شنل

فعالیت مدلینگ گلشیفته فراهانی

مدل شدن گلشیفته برای یک بانک آلمانی

یکی دیگر از فعالیت های گلشیفته فراهانی در زمینه مدلینگ، مدل شدن او برای تبلیغات یک بانک آلمانی در فرانکفورت می باشد. این بانک آلمانی از عکس گلشیفته فراهانی به عنوان مدل در بیلبوردهای تبلیغاتی خود استفاده کرد.

گلشیفته فراهانی در بیلبورد تبلیغاتی

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26815 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار