مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11488

همه چی در مورد تیلور سویفت

یکی از خواننده ها و سلبریتی های مشهور این روز های جهان تیلور سویفت می باشد. شهرت و میزان محبوبیت این خواننده زن آمریکایی از میزان فروش آلبوم ها و رکورد های مختلف وی در چارت های موسیقی جهان به وضوح ...

یکی از خواننده ها و سلبریتی های مشهور این روز های جهان تیلور سویفت می باشد. شهرت و میزان محبوبیت این خواننده زن آمریکایی از میزان فروش آلبوم ها و رکورد های مختلف وی در چارت های موسیقی جهان به وضوح قابل مشاهده می باشد.

شروع کار تیلور سویفت

تیلور در تاریخ سیزده دسامبر سال 1989 در پنسیلوانیا به دنیا آمده است. خانواده وی افراد مشهور نبوده اند. اولین ورود موفق تیلور در عرصه شعر را می توان حضور وی در مسابقات ملی شعر دانست که توانست با نوشتن یک شعر سه صفحه ای درباره هیولایی در کمدمن به مقام اول برسد. در ده سالگی نیز در اجراهای مختلف اطراف شهر محل زندگیش کار خوانندگی را آغاز کرد همچنین شعر های مختلفی نیز می نوشت.

مطالعه کنید: بهترین های گلدن گلوب 2020

تیلور سویفت

آلبوم های تیلور سویفت

تیلور در سال 2006 اولین آلبوم خود را به نام خودش یعنی تیلور سویفت روانه بازار موسیقی آمریکا کرد. پس از آن در سال 2008 بی باک را منتشر نمود. در سال 2010 به سراغ آلبوم حالا صحبت کن رفت و دو سال بعد در سال 2012 آلبوم سرخ را بیرون داد. همچنین 2014 را نیز با آلبوم 1989 پشت سر گذاشت و در سال 2017 نیز موفق به انتشار آلبوم اعتبار نمود.

اگر بخواهیم به سراغ موفقیت های وی در آلبوم هایش برویم برای شروع به سراغ آلبوم اول وی می رویم. ترانه مک گرو توانست در رتبه ترانه های فوق العاده و داغ کانتری تبدیل شود. همچنین تیلور سویفت با این آهنگ موفق به دریافت جایزه مهمترین پیشرفت ویدئوی سال شد. در هفته اول انتشار این آلبوم رکورد فروش 39000 نسخه را ثبت کرد. همچنین توانست به رتبه یک در چارت بیلبورد در بخش کانتری دست یابد.

مطالعه کنید: مراسم بیلبورد 2019

تیلور سویفت

آلبوم بی باک و حالا صحبت کن

دومین آلبوم این هنرمند بزرگ نیز باز هم توانست به رکورد های خوبی دست پیدا کند. بی باک توانست در هفته نخست 592 هزار نسخه بفروشد و در صدر چارت بیلبورد 200 قرار بگیرد. همچنین بی باک برای تیلور چهار جایزه گرمی را نیز به همراه آورد که مهم ترین آن بهترین آلبوم سال بود.

آلبوم حالا صحبت کن وی نیز همانند آلبوم های قبلی وی با استقبال خوبی از طرف هواداران و دوست داران موسیقی قرار گرفت و باز هم توانست محبوبیت تیلور سویفت را در نزد مردم آمریکا و جهان بیشتر کند.

تیلور سویفت

آلبوم سرخ،1989 و اعتبار

سرخ چهارمین آلبوم تیلور بود که در اکتبر 2012 منتشر شد. رکورد فوق العاده 1.2 میلیون نسخه فروش در هفته اول نیز برای همین آلبوم می باشد. تیلور در 2012 توانست سه جایزه معتبر دنیای موسیقی را از آن خود کند و عنوان بهترین خواننده زن را به همراه بهترین اجزای زنده را نیز به خود اختصاص دهد.

1989 اولین آلبوم تیلور بود که در سبک پاپ منتشر شد. هفته اول انتشار این آلبوم با رکورد 1.5 میلیون نسخه فروش گذشت و آهنگ از ذهنم پاکش کن مربوط به همین آلبوم توانست ده هفته متوالی در صدر پر فروش ترین های بیلبورد قرار بگیرد. موزیک ویدئو فضای خالی از همین آلبوم تنها در هفت ماه به رقم بازدید فوق العاده یک میلیارد در یوتیوب رسید.

ششمین آلبوم تیلور سویفت یعنی اعتبار توانست در چارت بسیاری از کشور ها در رتبه نخست قرار بگیرد. موزیک ویدئو این آلبوم نیز به بازدید 43 میلیون در عرض بیست و چهار ساعت رسید.

تیلور سویفت

کارهای خیر خواهانه و زندگی شخصی  تیلور سویفت

موفقیت های تیلور سویفت تنها به همین جا ختم نمی شود وی توانست تور های بزرگی را برگزار کند و به یکی از مشهور ترین و پر درآمد ترین خوانندگان زن جهان تبدیل شود. وی همچنین نظر منتقدان بزرگی را نیز به خود جلب نمود و توانست تا به نحوی شایسته بدرخشد. تور سرخ توسط تیلور در بسیاری از شهر های جهان برگزار شد. همچنین تور 1989 وی نیز با درآمد 250 میلیون دلاری رکورد فوق العاده ای را بر جای گذاشت و به عنوان تاثیر گذار ترین تور موسیقی در دهه های اخیر شناخته شد.

اگر بخواهیم درباره زندگی شخصی تیلور سویفت صحبت کنیم باید گفت که وی تا کنون رابطه های جنجال برانگیزی را داشته است که مهم ترین آن ها رابطه عاشقانه وی با هری استایلز از گروه وان دایرکشن بوده است.

تیلور سویفت

فعالیت های خیرخواهانه تیلور سویفت نیز توانست بسیار مفید و آگاهی بخش ظاهر شود. وی در پروژه هایی نظیر سواد آموزی کودکان و مقابله با بلایای طبیعی شرکت کرد. همچنین در سازمان های مختلفی که برای حمایت از کودکان بیمار تاسیس شده اند کمک های شایان توجه را انجام داد.همچنین وی در فیلم روز ولنتاین نیز در سال 2010 به بازیگری پرداخته است و پس از آن نیز تیلور سویفت به سراغ ایفای نقش رزماری در فیلم بخشنده 2014 رفته است.

تیلور سویفت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26759 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار