مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11495

زک افران رقصنده و خواننده آمریکایی

زاکری دیوید الکساندر افران بازیگر، رقصنده و خواننده آمریکایی  با قد 173که با نام زک افران zac efron شناخته شده است وی متولد 18 اکتبر سال 1987 در شهر سنت لوئیس اوبسپوی کالیفرنیاست.

زاکری دیوید الکساندر افران بازیگر، رقصنده و خواننده آمریکایی  با قد 173که با نام زک افران zac efron شناخته شده است وی متولد 18 اکتبر سال 1987 در شهر سنت لوئیس اوبسپوی کالیفرنیاست.زک ریشه ی یهودی دارد و نام خانوادگی او در زبان یهود به معنای چکاوک می باشد.

استایل زک افران

جالب است بدانید زک افران به شبکه های اجتماعی از قبیل توییتر و فیسبوک علاقه ای ندارد و می گوید که وقت گشتن در این شبکه ها را ندارم و جدا از آن به حریم شخصی اش بسیار اهمیت می دهد و دیده نشده در جایی از روابطش حرفی بزند.

زک افران در سال 2008 رتبه 92 لیست صد نفره مجله فوربس را از آن خود کرد و درآمد سال 2008 وی طبق این مجله 8/5 میلیون دلار ثبت شد و در سال 2009 ثروت وی به 10 میلیون دلار رسید.

زک افران و شایعات روابطش

زک افران در فیلمهای زیادی بازی کرده از جمله فیلمهای سینمایی که باعث درخشش و شهرتش در بین نوجوانان و جوانان شد میتوان به دبیرستان موزیکال، سریال سامرلند، دبیرستان موزیکال 2، اسپری مو و ... اشاره کرد . در فیلم دبیرستان موزیکال در سال 2005 با ونسا هاجنز آشنا می شود و تا سال 2010 باهم قرار میگذارند و در سال 2010 از هم جدا می شوند البته بعد از این جدایی شایعاتی در رابطه با ارتباط زک افران با سلنا گومز، تیلور سویفت و میشل رودریگز و چند تن دیگر پخش شد ولی تایید نشد.

استایل زک افران

همچنین عکسهایی از زک افران با اشلی تیزدیل درحال خوشگذرونی در ساحل پخش شد که باعث دردسرهایی شد تا جایی که که اشلی تیزدیل دررسانه ها همچنین در توییتر خود اعلام کرد که رابطه ای بین آنها نیست و عکسها مربوط به تولد 26 سالگی اشلی است و از آنجایی که زک علاقه ای به صحبت در مورد زندگی خصوصیش ندارد با رسانه ها صحبت نکرد و هیچ اظهار نظری نیز نکرد.

استایل زک افران

عیاشی های زک افران با میشل رودریگز

عیاشی های زک تا جایی بود که همه فکر میکردند همچون بعضی از ستاره های شکست خورده به سرانجام بدی خواهد انجامید ولی زک توانست خود را بازسازی کند او حتی دررسانه ها دلیل مصرف موادمخدر و کوکائین را فرار از فشار رسانه ها اعلام کرد. در کارنامه درخشان وی دعوا با بی خانمان ها نیز ثبت شده که زک ماجرا را آنطور که رسانه ها پخش کرده بودند ندانست. زک افران در سال 2014 با میشل رودریگز رابطه عاشقانه کوتاه مدتی را شکل داد و تابستان 2014 به کل اروپا سفر کردند و عیاشی ها و خوش گذرونی هایش را از نو گرفت در همان زمان میشل و زک از هم جدا شدند و هر کدام راه خود را پیش گرفتند.

استایل زک افران

استایل زک افران

درست است که زک افران استایل بی نقص و جذابی دارد و حتی از او بعنوان بت نوجوانان یاد می شود ولی نباید این را فراموش کنیم که قد زک تنها 173 سانتی متر است.

استایل زک افران

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26815 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار