مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11264

ترفند های مدل مو قسمت دوم

در این قسمت میخواهیم به روش های فر درشت مو بپردازیم و راه های نگهداری آن.

خانم ها خیلی دوست دارند که هر چند وقت یک بار در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند، یکی از مهم ترین اعضای بدن که زن ها برای تنوع ظاهر آن را تغییر می دهند مو است. امروزه فر کردن مو به نوعی به مد تبدیل گشته است و اکثر افرادی که موهای نسبتا بلندی دارند ، در پی فر کردن آن هستند. فر کردن مو روش های مختلفی را به دنبال دارد . ابتدا باید بدانید که با چه تخصص و مواردی می خواهید این کار را انجام دهید. برای فر کردن مو مسلما به مواد نیاز داریم لذا بعد از استفاده مواد مراقبت از مو باید بیشتر شود که اگر این رسیدگی نباشد بعد از مدتی موهایتان وز می شود و درست کردن آن دشوار تر است.راه های خانگی زیادی هم وجود دارد که آسیب کمتری به مو می رساند.

در آرایشگاه ها از ماده شیمیایی پرمننت استفاده  می شود. این ماده وقتی که موی دور بیگودی پیچیده شده است پیوند های مو را طوری می شکند که مو حالت بیگودی را به خود بگیرد.سپس پیوند های جدید تشکیل می گردد و با استفاده از محلول خنثی کننده فر مو سفت و ثابت می شود.

فر گرم بهترین روش برای فر کردن مو می باشد. با توجه به گرما و کثیفی هوا شستن هر روزه موها فرصت مراجعه هفتگی به سالن های آرایشی را کمتر کرده است لذا این فر ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. گرما باعث از تجزیه شدن  پیوند های هیدروژنی مو می شود و موج موقت روی مو ها ایجاد می کند.

موهای فر شده به دلیل تخریب ساختمانی دچار آسیب شده اند و باید از آن مراقبت کرد.استفلده از نرم کننده ها هنگام آب کشی موها را صاف میکند و راحت میتوان آن را شانه کرد.در قسمت اول ترفندهای مو ، به مدل فر ریز پرداختیم.

موهای موج دار

فرایند ایجاد فرهای مو همانند روش قبلی است ولی این بار باید در اندازه پیچ خوردگی مو در بابلیس تغییر ایجاد کنید.
برای موهای کوتاه باید یک بار دور میله بپیچانید، برای موهای متوسط یک چهارم مو را دور میله بپیچانید و برای موهای بلند نصف مو را دور میله بگردانید.
اگر میخواهید بعد از بابلیس کشدن از میزان موج موی خود کم کنید می توانید قسمت پایین موی خود را شانه بزنید و سر خود را آن قدر تکان دهید تا به میزان قابل قبول موج برسید.

موارد زیر را بعد از فر کردن دقت کنید:

  • بعد از شستن حتما از نرم کننده استفاده کنید.
  • از شانه با دندانه درشت استفاده کنید.
  • موهایتان را هر یک ماه نیم سانت کوتاه کنید.
  • از سشوار کمتر استفاده کنید.
  • موهایتان را خرد کوتاه نکنید زیرا مدل دادن به آن سخت می شود.
  • هنگام سشوار از شانه های گرد استفاده کنید.
  • از مش هم استفاده نکنید زیرا باعث وز شده مو می شود.


 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار