مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11265

کیف دستی طراحی زاها حدید

درباره زندگی زاها حدید و طراحی های او خواهیم گفت کسی که بزرگترین طراح معمار قرن شناخته شده است.

زاها حدید معمار عراقی-بریتانیایی که در سال 2016 چشم از دنیا بست و راهی دنیای دیگری شد تا شگفتی ها را شکوفا سازد.او معمار برجسته ای در زمینه واسازی بود. اغلب کارهای او آمیزه ای از ساختمان سازی ، زمین شناسی و مناظر اطراف است. طراحی های او را میتوان پلی میان مدرنسیم و عصر دیجیتال دانست.
او در سال 2004 اولین زنی بود که جایزه معماری پریتزکِر را دریافت کرد. یکی از مجلات او را 69 امین زن قدرتمند جهان لقب داد.

قبل از مرگ او در سال 2016، زاها حدید با همکاری در Perrin Paris لوازم دست ساز طراحی می کرد.این کمپانی در سال 1893 تاسیس شد.همانطور که می دانید خرید کیف، چمدان و کوله پشتی ممکن است برای همه بخصوص خانمها وقت گیر باشد چرا که داشتن یک کیف زیبا میتواند در جذابیت و استایلی شیک بسیار تاثیر گذار باشد. لوازم خانگی فرانسوی که به تولید کیف دستی هایی که راحت در دست قرار می گیرند معروف است. دو سال قبل حدید یکی از این طرح ها را به عنوان هدیه دریافت کرد.همانطور که معلوم شد، این هدیه ای بود که اعلام ادامه همکاری پرین پاریس با استدیو طراحان بود.

دست یک قسمت بدن بود که با حدید مخالفت کرد.حاصل همکاری او در سال 2016 با جرج جنسون ، یک حلقه فلزی پیچیده بود.معمار سه قطعه از فرم های فلزی فضایی برای همکاری پرین پاریس ایجاد کرد و ترجیح داد با تزیین کیف آن را خنثی کند.
Maha Kutay مدیر طراحی زاها حدید توضیح می دهد : "ما توسط زاها آموزش دیده بودیم تا فرصت ها مختلفی در هنگام کار بر روی پروژه ها ایجاد کنیم. در ابتدا ما درباره ایده یک طرح بحث کردیم ، اما سه گزینه را جلو بردیم.وقتی که شما کیف را نگه می دارید آن ها بیشتر شبیه جواهرات هستند.بیشتر تولیدات پیشین پرین پاریس از فرمت 2D  و برای شکل دادن به میله ها حجمی بود.
رویکرد ما این است که عناصر 3 بعدی را مجسمه سازی کنیم ، که مانند بازو عمل کند." این پویایی در ماهیت کاربردی هر جزئیات فلزی متورم شده است که میتواند در هر دو دست لغزنده باشد.


 

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار