مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11266

ترفند های مدل مو قسمت سوم

افراد زیادی هم هستند که دوست دارند موهای صاف و یکدستی داشته باشند ولی نمی دانند چگونه؟ ما در این قسمت به شما یکی از روش ها را خواهیم گفت تا ...

موی گلت به شما نگاه کلاسیک و همیشه شیک و مدرن است. دختران با فر طبیعی برای داشتن این مدل مو باید مدت زمان زیادی را صرف کنند چرا که نیاز به یک اتوی مو دارند ولی آسان و سریع میتوانند به این روند دست پیدا کنند. اتوهای مو بسیار برای مو خطرناک هستند و ممکن است اگر شما از محصول خوب استفاده نکنید آسیب زیادی به موهایتان برسانید. پس انتخاب بهترین اتوی مو یکی از مواردی است که باید قبل از گلت کردن رعایت کنید.

در قسمت اول ترفندهای مو به کسانی که می خواهند موی فر داشته باشند گفتیم که با چه روش هایی و چگونه موهای خود را به اندازه دلخواه فر کنند. اگر علاقه مند به فر کردن موهای خود نیز هستید ، قسمت اول این سری مقالات را مطالعه کنید.

قبل از استفاده از اتوی مو از اسپری لایه بردار حرارتی استفده کنید تا حرارت کمتر به مو آسیب برساند و سپس موهایتان را به چند بخش تقسیم کنید.ضخامت موهای شما تعداد دسته ها را تعیین می کند، هر چه موها ضخیم تر دسته های کوچکتر.قبل از استفاده از اتوی مو ، موهایتان را با دقت شست و شو دهید، خشک کنید و شانه بزنید.
اگر موهایتان نازک و شکننده باشد، اطمینان حاصل کنید که صاف کننده خود را روی پایین ترین دما تنظیم کنید.با استفاده از این سبک ها شما یک گام به مدل مو نزدیک شده اید.

موثرترین روش برای صاف کردن مو حداقل 4 تا 6 ماه زمان می برد مصرف شامپوهای مخصوص ،سشوار،اتوی مو،اثر موقتی بر صاف ماندن موها دارد.اگر محصولات شیمیای صاف کننده مو بیش از حد روی موها بماند، یا ازمحصولات نامرغوب استفاده کنید عواضی چون سوختن پوست سر ، پوست پوست شدن آن ، ریزش و شکسته شدن تارهای مو خواهید شد.

بهتر است برای کمتر آسیب دیدن مو قبل از گلت کردن حتما با یک آرایشگر ماهر مشورت کنید و موها را 6 یا 7 ماه رنگ نکرده باشید یا اگر موخوره دارند با کوتاه کردن آن را از بین ببرید و پس از صاف کردن حتما از تقویت کننده ها مانند سرم مو استفاده کنید.رنگ کردن همزمان هم باعث خشک شدن شدید مو می شود و موخوره را در موها بیشتر می کند.

بعد از صاف کردن موها باید رطوبت را به موها برگرداند. بنابراین لازم است حتما از نرم کننده و حالت دهنده برای پیشگیری از شکننده شدن مو ها کمک بگیرید. نرم کننده های طبیعی نیز مانند روغن بادام تلخ، روغن زیتون بدون بو گزینه مناسبی هستند.مصرف زیاد آنها باعث چرب و کم پشت شدن مو می شود لذا در استفاده آنها دقت کنید.

نکات مهم

هنگامی که قسمتی را صاف میکنید با یک شانه دندانه زیر 2 سانت پایین تر از قسمتی که اتو میکنید را شانه کنید و پایین بروید.

قبل از صاف کردن حتما موهای خود را بشویید و اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از اتو ، موهایتان تمیز و خشک و برس خورده است.

دست به موهایتان نزنید زیرا چربی ایجاد می شود.

مراقب باشید اتو را به گردن و گوشتان نخورد.

استفاده مکرر باعث ریزش و کم شدن مو می شود.

 

 


 

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار