مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11268

کدام مدل مو برای لباس شما مناسب است؟؟

در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام مدل مو برای لباستان مناسب است.

بسیاری از خانم ها در اکثر مهمانی ها با یک مدل مو ظاهر میشوند. علت آن این است که عادت کرده اند یا نمیدانند برای لباسی که پوشیده اند، چه مدل مویی برای خود درست کنند و یا از چه اکسسوری مو استفاده کنند تا جذابتر شوند. این مشکلی است که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند. باید این را بدانید، زمانی که میخواهید برای یک مهمانی آماده شوید، باید بدانید که موهایتان را طوری آرایش کنید که که با یقه لباستان ست شود. فرض کنید لباسی پوشیده اید که یقه اش طوری است که تمام گردن شما را میپوشاند. در همین حال موهایتان را آزاد میگذارید. این کار هم شما را کلافه خواهد کرد، هم زیبایی لباستان را نمایش نمیدهد. مدل مو باید بر اساس یقه لباس آرایش شود.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام مدل مو برای لباستان مناسب است.

مدل موی باز

اگر لباس میهمانی شما دکلته است، بهترین حالت این است که موهایتان را باز بگذارید. به حالت صاف، حالت فر، حالت صاف به یک سوی شانه، حالت فر به یک سوی شانه، برای لباستان مناسب است.

اما اگر این حالت همچنان شما را کلافه میکند، بهتر است موهایتان را جمع کنید اما مدل شینیون، برای این لباس مناسب نیست. حالت جمع مانند شکل زیر بهترین حالت است.

 

 

مدل موی نیمه باز

این مدل مو برای افرادی مناسب است که لباس هایشان به اصطلاح، یقه ای "هفت 7 " مانند دارد. این لباس ها معمولا از دو طرف بنددار هستند. مدل موی نیمه باز به این صورت است که موهایی که منتهی به صورت شماست، جمع میشود و در پشت سر رها میگردد. مانند عکس های زیر.

 

 

مدل موی باز یک سویی

این مدل به این حالت است که موها آزادانه به یک سوی شانه ریخته میشود. این مدل برای لباس هایی مناسب است که برای یک شانه بند دارد. در این حالت میتوانید از مدل موهای صاف یا فر باز اما به یک طرف استفاده کنید.

مدل موی بسته

مدل شینیون و هر مدل موی بسته ای که تماما بالای سر جمع میشود، برای لباس هایی است که یقه دارند. لباستان هر مدل یقه ای که دارد، چه بلند چه کوتاه و چه پهن، مدلی که برای آن مناسب است، مدل بسته است.

برچسب های مرتبط

مدل_مولباسآرایش

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار