مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11272

7 راه برای درمان خستگی

در این مقاله به 7 راه دستیابی به شادابی و نشاط را بررسی خواهیم کرد و خستگی را به در خواهیم کرد.

بارها پیش آمده است که شب را با خستگی زیاد به خواب می رویم و صبح به امید رفع شدن خستگی از خواب بیدار می شویم ولی هنوز خستگی از تن بیرون نرفته است . اکثرا کمبود خواب را دلیلی برای عدم رفع خستگی می دانند ولی بایدگفت که کار های کوچک زیادی هستند که باعث خستگی روزمره شما می شوند و شما باید برای رفع خستگی آن ها را رعایت کنید.
در مقاله خستگی روزمره به دلایل خستگی مفرط در طول روز اشاره کردیم و در این قسمت می خواهیم روش های از بین بردن خستگی را کنکاش کنیم.

مطالعه کنید!  5 دلیل خستگی مفرط افراد

1.حتی اگر در آب و هوای سرد زندگی میکنید، نور خورشید و هوای تازه دریافت کنید.

ده دقیقه در خارج از منزل قدم بزنید ، این کار باعث می شود تصور کنید مانند یک گل تازه جوانه زده اید. همچنین کمک خواهد کرد تا ذهن شما را پاک و کمک کند تا "هورمون های خوبی را احساس کنند" که مانع افسردگی می شوند. ویتامین D همچنین برای جلوگیری از عود بیماری های افسردگی مفید می باشد.

2.موسیقی شاد گوش دهید.

گوش دادن به موسیقی شاد، جریان خون شما را سریع تر میکند.به این ترتیب شما قادر خواهید بود افکار خود را بر چیزهای دیگری متمرکز کنید و زندگی جدید را رقم بزنید.

3.برخی فعالیت های سبک مانند پیاده روی سریع را دریافت کنید.

می توانید در محله خودتان پیاده روی کنید. گاهی اوقات ما فکر می کنیم که از لحاظ جسمی خسته شده ایم، در حالی که در واقع خستگی ما از تفکرات و افکار خراب و نگرانی یش از حد می باشد. دیدن زیبایی اطراف ما می تواند برطرف کننده خستگی باشد.

4.رسیدگی کردن به آراستگی شخصی

برای موهایتان وقت بگذارید و خود را با پدیکور و مانیکور بیارایید.همچینین توصیه می شود که خانه را ترک کنید و روابط اجتماعی برقرار کنید.با مراقبت کردن از خودتان احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.شما بیماری خودتان نیستید.

5.تلاش برای پاکیزگی

وقتی از میز خود بلند می شوید آن را تمیز کنید یا ظرفها را بشویید. این تغییر در حالت معمول باعث افزایش سطح انرژی شما خواهد شد. نشستن برای دوره های طولانی مدت نیز ممکن است موجب اضطراب یا افسردگی شما شود.

6.یک کار انجام دهید.

به بانک یا فروشگاه بروید برای خود لیست کارهای روزانه تهیه کنید. این کار باعث می شود که شما احساس کنید زندگی خود را تحت کنترل دارید.

7.تنقلات سالم و مغذی بخورید.

شاید وسوسه شوید که به سراغ شکلات،کوکی و یا قهوه بروید، اما اثر آنها کوتاه مدت است. در عوض از توت ها ، اسفناج،لوبیا سیاه و فلفل استفاده کنید.
سالاد یا شیرینی میوه نیز به شما کمک می کند که در طول روز از انرژی کافی برخوردار باشید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار