مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11273

چگونه با التهاب بجنگیم (1)

زمانی که دکترها از التهاب حرف میزنند، دقیقا از چه موضوعی صحبت میکنند؟



التهاب در واقع بر اثر فعل و انفعالات درونی بدن به وجود می آید. التهاب یک پیام شیمیایی بدن است که به شما میگوید دچار بیماری شده اید.
التهاب تقریبا بر روی تمام اعضای بدن اثر میگذارد. عامل رفلکس های اسیدی و بیماری های عصبی مربوط به التهاب است.
التهاب یک مکانیزم دفاع از خود در بدن است. یک عکس العمل ایمنی در بدن که شما را از درونتان آگاه کند که دچار بیماری شده اید.
دو نوع التهاب وجود دارد : التهاب حاد و التهاب مزمن.
التهاب حاد به این معنی که شروع خفیفی دارد و در زمان کوتاهی به سرعت حاد میشود اما التهاب مزمن به این صورت است که به صورت مقطعی خود را نشات میدهد و ممکن است ماه ها و حتی 1 سال هم زمان ببرد. این التهاب ممکن است باعث بیماری های خطرناکی مانند بعضی سرطان ها، تب های شدید و ... باشد.
در این مقاله 10 مواد غذایی که برای التهاب بسیار مضر  است را  معرفی خواهیم کرد. برای جلوگیری و درمان التهاب باید از خوردن این مواد غذایی خودداری کنید!!


1)شکر
همانطور که میدانید، شکر برای دندان مضرترین است و خرابی های دندان باعث التهاب در بدن میشود. همچنین شکر باعث بیماری هایی از جمله سندروم متابولیک، دیابت و ... میباشد.


2)لبنیات
6 دلیل 6 در صد از بیماری هایی که در دنیا وجود دارد، هضم نشدن صحیح شیر در بدن است. شیر یکی از موادی است که باعث ایجاد التهاب شدید در بدن میشود. این التهاب باعث دلدرد، جوش های پوستی و مشکلات تنفسی میشود.


3)روغن های سرخ کردنی
روغن های سرخ کردنی که در رستوران ها و خانه ها استفاده میشود دارای امگا6 بسیار بالا و اسیدهای چرب مضرمیباشد. این التهاب ها باعث سرطان و بیماری های قلبی میشود.


4)فست فود
اینگونه غذاها دارای چربی های ترانس با کلسترول بالا میباشد. یکی از دلایل التهاب شدید، خوردن غذاهایی با چربی های ترانس بالا هست.


5)افزودنی های مصنوعی
از خوردن غذاهایی که در آن از افزودنی های مصنوعی بسیار استفاده شده است بپرهیزید که باعث التهاب میشود. قبل از خوردن هرچیزی، برچسب هایی که روی ان ها چسبانده اند را مطالعه فرمایید.


 
 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار