مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11276

چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟

شما نیاز به فتوشاپ یا تمرین های سخت و خاص برای  بهبودی پوست خود ندارید. فقط کافی است کمی و فقط کمی سبک زندگی خود را تغییر دهید.

بارها شده که از دیدن فردی که پوستی صاف و شفاف دارد، بسیار سوپرایز شدید و آرزو کردید که چنین پوستی داشته باشید. حال ممکن است آن پوست، حاصل مراقبت های پوستی صحیح باشد و یا انتخاب کرم پودر مناسب پوست !  عوامل زیادی وجود دارد که باعث میشود پوست شما سلامت و شادابی خود را از دست بدهد. مانند بالا رفتن سن، آفتاب، آب و هوا و ...

آنتی اکسیدان ها در کل برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. منابع آن ها عبارتند از : سبزیجات، شکلات تلخ، خانواده توت ها و ... همچنین آنتی اکسیدان ها برای سلامت سلول ها بدن، جلوگیری از سرطان، جلوگیری از پیری زودرس و ... بسیار مفید هستند.

برای داشتن پوستی سالم باید از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید.

در این مقاله لیستی از بهترین مواد غذایی که دارای بالاترین سطح آنتی اکسیدان هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

فقط کافی است آن ها را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا تاثیر آن ها را متوجه شوید.

 

1.انار

انار سرشار از آنتی اکسیدان های بسیار قوی است. با وجود این آنتی اکسیدان ها انار میتواند التهاب ناشی از جوش های پوست را از بین ببرد. پلی فنل(آنتی اکسیدان و ضد سرطان) هایی که در انار وجود دارد به بهبود سلول ای پوستی کمک میکند. همچنین انار دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین C است و فشار خون را کاهش میدهد.

 

2.چای سبز

چای سبز دارای مقدار زیادی پلی فنل و آنتی اکسیدان های قوی میباشد. چای سبز بهترین مواد غذایی برای کاهش ریسک حملات قلبی است و کلسترول را پایین می آورد. چای سبز آکنه ها، کک و مک و لکه های پوستی را از بین میبرد، ضد التهاب است و بهترین ماده برای روشن شدن پوست میباشد.

 

3.انگور قرمز

انگور قرمز منبع بسیار غنی از پلی فنل ها و آنتی اکسیدان هاست. همین باعث پیشگیری فعل و انفعالات شیمیایی  میشود و از بروز جوش ها و آکنه ها بر روی پوست جلوگیری میکند. انگور قرمز از سلامت پوست مراقبت میکند و روند پیری پوست را کند میکند.

 

4.هندوانه

هندوانه یکی از بهترین منابع  آنتی اکسیدان و ویتامین A میباشد. همین باعث آبرسانی به پوست میشود و آن را مرطوب تگاه میدارد. هندوانه به کاهش ریسک سرطان کمک میکند، باعث سلامت قلب میشود و التهاب را کاهش میدهد.

 

5.سیر

سیر دارای خاصیت ضد التهاب فراوانی است که باعث بهبود بیماری های پوستی میشود و به از بین بدرن آکنه ها کمک زیادی میکند. همچنین  سیر باعث بالا بردن سلامت استخوان ها نیز میشود.

 

6.شکلات تلخ

شکلات تلخ دارای فیبر، آهن، منیزیم، مس، پتاسیم و ... میباشد. بیشتر از تمام این مواد مفید، شکلات دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان و پلی فنل است. شکلات تلخ بهترین مواد غذایی برای جلوگیری از صدمات اشعه های UV میباشد و برای مراقبت از پوست بسیار مفید است. همچنین شکلات تلخ مفید برای سلام مغز، کاهش فشار خون و کلسترول است.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار