مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11310

10 برند محبوب و پر فروش پوشاک تا سال 2017

صنعت پوشاک یکی از کهن ترین صنایع تاریخ است که قدمت آن به آغاز پیداش انسان باز میگردد.

امروز مجله مد برندکده می خواد 10 برندی که  پر فروش ترین و محبوب ترین  برند پوشاک تا سال2017 بودن رو به شما آقایون و خانوم های خوش پوش معرفی کنه.

10- GIORGIO ARMANI:

ارزش نام تجاری این برند معروف حدود 3.1 میلیارد دلار است. این شرکت با استانداردهای بالایش و کالاهای با کیفیتش شناخته شده است. آنها پوشاکی بی نظیر، مجذوب کننده و حیرت انگیز که اغلب ستارگان هالیوود آنها را به تن می کنند، به شما ارائه می دهند.

مطالعه کنید: جورجیو آرمانی طراح مشهور ایتالیایی

9- FENDI:

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 3.5 میلیارد دلار است. بنیانگذار این شرکت پائولو فندی است که در سال 1925 آن را بنا نهاد. آنها تخصص تولید البسه و همچنین کیف و لوازم جانبی دیگر را در کلاس جهانی دارند. سری کیف های دستی شان در سال 1997 با نام Baguette عرضه شد. این شرکت تولید کننده لوازم خانگی نیز می باشد. آنها استانداردهایشان را در سطح بالایی و پا به پای  تغییرات مد در جهان، نگاه داشته اند.

8- :VERSACE

مجموع ارزش نام تجاری این برند 5.5 میلیارد دلار است. این شرکت ایتالیایی در سال 1978 توسط Gianni Versace تاسیس شد. این برند یکی از سودمندترین برندهای لایف استایل در جهان است.

7- BURBERRY:

مجموع ارزش نام تجاری این برند 5.87 میلیارد دلار است.این شرکت لوکس بریتانیایی در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.

شرکت بربری در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری و در شهر باسینگستوک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر علاوه بر طراحی و تولید کالا، مالک شبکه‌ای از ۴۹۷ بوتیک و شعبه فروش، در ۵۰ کشور جهان است.

6- RALPH  LAUREN:

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 6.6 میلیارد دلار است. فایننشیال تایمز درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۹ را بیش از ۵ میلیارد دلار ارزیابی نموده بود. همچنین سود خالص این شرکت در سال ۲۰۰۹ نیز بالغ بر ۴۰۶ میلیون دلار بود. تعداد کارمندان پولو رالف لورن در سال ۲۰۰۶ بیش از ۱۲۸۰۰ نفر اعلام شده است.

5- CHANEL:

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 6.8 میلیارد دلار است. در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. تاریخچه برند شنل بسیار جالب و خواندنیست تلاشهای کوکو شنل و رسیدنش از یک خیاط صومعه به یک نام تجاری جهانی که امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.

4-PRADA:

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 7.3 میلیارد دلار است .ماریو پرادا که یک چرم ساز ایتالیایی بود، این شرکت را در سال 1913 تاسیس نمود. طراحی،استایل و رنگ جذاب باعث شده هر دختری با داشتن آن احساس خاص بودن کند.

مطالعه کنید: تاریخچه برند پرادا

3-HERMES:

ارزش نام تجاری این برند 10.6میلیارد دلار است. این شرکت در سال 1837 توسط تیری هرمس تاسیس شد. پیشینه 176 ساله این شرکت بسیار موفقیت آمیز بوده است. این برند به تولید کیف ها و شال های ابریشمی اش مشهور است. همچنین آنها متخصص در تولید کمربند و پوشاک ورزشی مردانه و زنانه و ... هستند.

2-GUCCI:

ارزش نام تجاری این برند 12.4 میلیارد دلار است. هدف اصلی این کمپانی کیفیت پوشاک است. این برند ایتالیایی به تولید لیاس های ارزشمندی شهرت دارد که در رویداد ها مهم و red carpet ها مورد توجه قرار می گیرد.

1-LOUIS VUITTON:

گران ترن برند روی زمین لویی ویتون است. ارزش نام تجاری این شرکت در حدود 28.1 میلیار دلار است.  در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شاملکالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار