مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11311

چگونه از خرید کردن لذت ببریم

ما دو حس متناقض در هنگام خرید کردن داریم. ما هم عاشق خرید کردن هستیم و هم از آن متنفریم.

در این مقاله من قصد دارم تعدادی پیشنهاد برایتان ارائه کنم تا قدری از تنفرتون از خرید لباس را کم کنم.

1- هیچ وقت صبر نکنید تا مجبور به خرید لباس شوید.

من به این قانون بسیار مهم پی بردم. وقتی مجبور به خرید لباس هستید رقبت کمی برای انتخاب و ست کردن لباس هایتان دارید. حتی ممکن است برای یک بار هم رقبتی برای پوشیدن لباس هایی که خریده اید نداشته باشید. بهتر است قبل از این که به یک ایونت یا یک مهمانی یا جشن عروسی دعوت شوید، لباس های مناسبی برای این گونه مراسم از قبل تهیه کرده باشید. به این ترتیب هم وقت و هم حوصله بیشتری برای انتخاب لباس هایتان دارید.

2- چیزی که عاشق آن هستید را بخرید، نه چیزی را که فکر می کنید به آن نیاز دارید.

مطمئن شوید از چیزی که میخرید خوشتان می آید و دوست دارید هر روز آن را بپوشید، لباسی را فقط به دلیل این که به آن نیاز دارید نخرید چون خرید خوبی نخواهید داشت.

3- تصور کنید.

وقتی قصد خرید لباس، کفش یا اکسسوری را داشتید آن را در کمدتان تصور کنید و سعی کنید حداقل 3 آیتم برای ست کردن با آن داشته باشید تا چیزی که می خرید را ارزشمندتر کنید.

4- برای رفتن به خرید خوشتیپ باشید.

عده ای هستند که بدون هیچ آرایشی و یا ظاهری نا مناسب به خرید می روند و می گویند این خود واقعی من است. اما این ایده خوبی نیست. وقتی می خواهید لباسی برای مهمانی بخرید همان گونه که می خواهید در آن مهمانی حاضر شود، به خرید بروید. به این ترتیب می توانی از خریدتتان لذت ببرید و مطمئن می شوید ظاهرتان در میهمانی همان طور است که می خواهید.

5- قبل از خرید حتما لباس را پرو کنید.

این یک حقیقت است چرا که تا زمانی که لباسی را نپوشیم نمی دانیم آیا لباس خودش را بر تن ما خوب نشان می دهد یا نه ( یا به اصطلاح به ما می آید یا نه) و یا حتی گشاد بودن یا تنگ بودن آن را نمیتوان تشخیص داد. پس حتما لباسی که می خواهید بخرید را قبل از خرید بپوشید.

6- بدانید کجا خرج کنید و کجا کمتر خرج کنید.

ایجاد این تعادل بسیار مهم است. خرید لباس از یک برند لوکس همیشه نمی تواند مناسب باشد. حتی ممکن است خرید از یک برند کمتر شناخته شده برای شما مناسب تر باشد. همیشه به این مورد توجه کنید که گران بودن چیزی که قصد خرید آن را دارید اهمیت ندارد و تنها چیزی که مهم این است آیا آن لباس، کفش یا اکسسوری مناسب شما است یا نه.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار