مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11312

مردان خوش تیپ اینطور لباس بپوشند

دانستن رازهای انتخاب و خرید لباس برای آقایان در قد و سایزهای مختلف آنها را تبدیل به مردان خوش تیپ و جذاب خواهد کرد.

رازهای مردان خوش تیپ

گرچه گفته می­شود که همه مردان یکسان خلق شده اند اما وقتی صحبت از هیکل و نوع لباس پوشیدن به میان می آید، این عقیده کاملا اشتباه به نظر می رسد. به طور کل میتوان گفت که به دلیل انحنای کمتر در بدن مردان تفاوت اندام در آن ها کمتر به نظر می رسد. اما به هر حال تفاوت هایی وجود خواهد داشت که  اگر بدانید چطور با این تفاوت ها و تناسب اندام لباس بپوشید و از پوشیدن چه مدل هایی خودداری کنید، در هر اجتماعی خوش تیپ ترین خواهید بود. همچنین با انتخاب یک کت تک زیبا میتوانید به تیپ خود جلوه خوبی بدهید. 

یک نکته مهم و عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی و لباس های جدیدکه  باید به خاطر داشته باشید این است که برازنده بودن لباس در تنتان، در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد.

مردان خوش تیپ

در این مقاله سعی بر آن شده که به  شما آموزش دهیم که چه لباس هایی مناسب اندام شماست و هنگام خرید باید بیشتر به دنبال چه لباس هایی باشید.

مطالعه کنید: انواع کلاه مردانه

درست است که همه چیز در زیبایی و جذابیت لباس نیست اما نمی توان نقش بارز پوشش را نادیده گرفت؛ شاید برایتان سوال باشد که مردان خوش تیپ چگونه و با چه راز و رمزی لباس هایشان را انتخاب می کنند که همیشه جذابیت خود را حفظ می کنند؟  یک نکته که همیشه موقع خرید لباس های جدید باید به خاطر داشته باشید این است که برازنده بودن لباس در تنتان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

● با رنگ تیره بدرخشید

اگر می خواهید در یک مجلس رسمی مثل جشن عروسی شرکت کنید بهتر است سراغ رنگ های تیره بروید. طیف خاکستری تا مشکی که ساده و بدون طرح یا راه راه باشد، کاملا مناسب مجالس رسمی می­باشد. برای این نوع مجالس پارچه های چهارخانه را فراموش کنید چون اصلا رسمی و مناسب این نوع مجالس نیستند .

● اهمیت دکمه

هنگام خرید کت و شلوار حواستان به تعداد دکمه های کت باشد. کت هایی که دارای دکمه کمتری هستند رسمی ترند و باید برای مجالس رسمی انتخاب شوند . علتش هم این است که کت های یک یا 2 دکمه، یقه بازتری دارند و پیراهن زیر کت بیشتر دیده می شود، در نتیجه حالت رسمی تری پیدا خواهد کرد. کت های دو دکمه شما را لاغرتر نشان می دهد و پیراهن تان هم بهتر به نظر خواهد رسید .

نکات مهم در لباس پوشیدن مردان خوش تیپ

مردان خوش تیپ

نکات انتخاب لباس مردان خوش تیپ سایز بزرگ

1- پرهیز از پوشیدن لباس هایی با راه راه های افقی

اگر بزرگ و جثه دار هستید و مخصوصاً در نواحی شکم کمی اضافه وزن دارید، از پوشیدن لباس هایی با راه راه های افقی و راه راه های مورب به شدت خودداری کنید زیرا آنچه شما باید با کمال افتخار به تن کنید، پیراهن ها و شلوارهایی با راه راه های عمودی هستند.

2- پرهیز از پوشیدن کت هایی با دو چاک در پشت

شما باید سراغ کت هایی بروید که پشت شما را به خوبی بپوشاند، به خصوص اگر احساس می کنید که در نواحی باسن کمی چاق هستید، باید از پوشیدن کت هایی که در پشتشان دو چاک دارند خودداری کنید. پوشیدن کت های بدون چاک پشت یا حداکثر یک چاک برای شما بهتر است .

3- خودداری از پوشیدن بلوز یقه اسکی

اگر سنگین و قوی هیکل هستید، به هیچ وجه بلوز یقه اسکی تن نکنید، بلوزهای یقه هفت و تی شرت، بلوزهای آستین بلند و پلوور و ژاکت برای شما مناسب تر است. به خصوص وقتی گردنتان کوتاه است، بلوزهای یقه هفت گردنتان را بلندتر نشان خواهد داد .

4- کمربند ببندید

بستن کمربند باعث می شود که قسمت کمرتان لاغرتر و جم و جورتر به نظر برسد. اما دقت کنید که خیلی آن را سفت نبندید که شکمتان بیرون بیفتد .

 رازهای لباس پوشیدن مردان خوش تیپ لاغر و قد بلند

1- خودداری از پوشیدن لباس هایی با راه راه های عمودی

مردان قد بلند با پوشیدن راه راه های عمودی خیلی بلندتر به نظر خواهند رسید، از اینرو بهتر است لباس های راه راه افقی انتخاب کنند؛ به خصوص پیراهن هایی که یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای شما بسیار مناسب است چون شانه هایتان را پهن تر نشان می دهد و خوش هیکل تر به نظر خواهید رسید .

2- خودداری از پوشیدن لباسهای تک رنگ

اگر از بالا تا پایین یک رنگ بپوشید (به خصوص مشکی)، از آنچه هستید هم لاغرتر به نظر خواهید رسید پس سعی کنید از رنگ های متضاد و مختلف در لباسهایتان استفاده کنید .

3- پوشیدن پیراهن های اندازه خود

پیر اهن های گشاد و آزاد دور شما موج می خورد و اصلاً مناسب شما نیست. از اینرو بهتر است پیراهن ها و بلوزهایی انتخاب کنید که اندازه تن شما باشد. اما دقت کنید لباسهای چسبان اصلاً برای شما خوب نیست چون لاغری شما را صد برابر نشان می دهد.

4 - خودداری از پوشیدن شلوار جین های تنگ

شلوار جین های تنگ با اینکه در دهه ی هشتاد خیلی مُد بود، اما اصلاً برازنده شما نیست. شما بهتر است شلوار جین هایی راسته تر انتخاب کنید .

 مردان خوش تیپ کوتاه قد چطور لباس بپوشند؟

1- انتخاب کفش کمی پاشنه دار

گرچه پوشیدن کفش های با پاشنه های سنگین اصلاً زیبا نیست، اما خوب است که کفش های شما یک مقدار کمی پاشنه داشته باشد و از پوشیدن کفش های تخت باید اجتناب کنید .

2- استفاده از وسایل جانبی

لوازمی مثل یک دستمال گردن، یا کلاه باعث می شود که توجه افراد روی صورتتان جلب شود و کمتر متوجه هیکلتان شوند. کلاه از همه ی این ملزومات بهتر است چون قدتان را هم چند سانتی متری بلندتر نشان خواهد داد.

3- خودداری از پوشیدن لباسهایی با نقش های بزرگ

روی هیکل های کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی به چشم می آید. به همین دلیل بهتر است که لباسهایتان را با نقش های کوچک تر انتخاب کنید .

4- پوشیدن شلوارهایی با فاق کوتاه

شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می شود قسمت های باسنتان را بزرگتر نشان دهد. اما شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان می دهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمی کند .

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

مصطفی جلیل نژاد1396/5/20

مقاله بسیار جالبی بود،توی لباس پوشیدن هیچ وقت به این نکات رعایت نمیکردم .ممنونم برندکده

photocomment

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار