مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11327

7 کاری که افراد خوش اندام برای روی فرم ماندن انجام می دهند

آیا تا کنون افراد خوش هیکلی را دیده اید که به نظر کاری برای روی فرم ماندن انجام نمی دهند و توجهی به کالری های مصرفی خود ندارند؟!

آیا تاکنون افراد خوش هیکلی را دیده اید که به نظر کاری برای روی فرم ماندن انجام نمی دهند و توجهی به کالری های مصرفی خود ندارند؟! در واقع این افراد دارای ژن خوب نیستند بلکه طی سالها عاداتی را در خود پرورش داده اند که باعث تمایز آنان با دیگر افراد شده اند.

7 کاری که افراد خوش اندام برای روی فرم ماندن انجام می دهند:

1- هرگز رژیم نمی گیرند.

آیا تا به حال هیچ فرد خوش اندامی را دیده اید که مدام در حال بررسی رژیم های مختلف غذایی باشد؟

اگر کمی توجه کنیم باید بگوییم نه!

چرا که در اکثر موارد این افراد هیچ رژیم غذایی ندارند و خوردن غذاهای سالم را بخشی از سبک زندگی خود قرار داده اند.

آیا میدانید چه چیز باعث حال بهتر شما می شود؟ آیا میدانید چه چیزی باعث می شود شما در طول روز سرحال و پر انرژی باشید؟ آیا میدانید چه چیزی باعث می شود از ورزش کردن لذت ببرید؟ آیا میدانید چه چیزی باعث می شود شما احساس خوش اندام بودن داشته باشید؟

اگر توانستید جواب این سوالات را به خودتان بدهید، وارد جاده ای می شوید که خورد غذاهای در سبک زندگی شما قرار دارد و هر روز یک رژیم غذایی جدید را دنبال نخواهید کرد.

2- آنها راهی برای لذت بردن از ورزش پیدا کرده اند.

اگر شما یکی از آن افرادی هستید که هر دقیقه از تمرین تردمیل برایتان عذاب آور است و از باشگاه رفتن تنفر دارید، وقت آن است که روش دیگری برای تمرین پیدا کنید.

چرا که تقریبا همه افراد خوش اندام به دنبال این هستند که از ورزش کردن لذت ببرند. پس دنبال راهی باشید که از آن لذت ببرید.

3- آنها سلامتی و تناسب اندام خود را اولویت های اصلی خود قرار داده اند.

افرادی که واقعا اندام مناسبی دارند، ورزش را در اولویت های اصلی خود قرار میدهند. این به آن معناست که شما ترجیح دهید 15 دقیقه زودتر بیدار شوید در حالی که دوست دارید بخوابید و تمرین کردن در اوقات شلوغ کاریتان، حتی زمانی که وقت برای سر خاراندن هم ندارید. اما هنگامی که به آن عادت می کنید، در حقیقت این که تمرین نکنید برایتان سخت می شود، زیرا در اولویت های اصلی زندگیتان گرفته است.

"افرادی که تندرست و خوش اندام هستند همانند هر کس دیگری هستند. تنها تفاوت در میزان تعهد آنها است. "

 لیلا علی قهرمان بوکس

4- هیچ کدام در همه مواقع، عالی و کامل غذا نمی خورند.

افرادی کمی وجود دارند که پس از صرف غذا خوردن اندکی شکلات را رد کنن یا از دسر بگذرند.

گاهی به خود اجازه تقلب دهید. هر چند وقت یک بار به خود قدری در خوردن آزادی دهید. در مورد رژیم غذایی سالم سخت گیری بیش از حد نداشته باشد وگاهی به خود اجازه فرار دهید.

بنابراین اگر یکبار بعد از مدت ها یک کوکی، یک شکلات یا تنقلاتی که مناسب سلامتی نیست، خوردید، از خوردن آن لذت ببرید و عذاب وجدان نداشته باشید. اما نگذارید تعداد دفعات آن زیاد شود و برایتان تبدیل به عادت شود. چرا که اگر بیش از حد شود می تواند عادت غذاییتان را تغییر دهد و حتی ممکن است بر روی عادات ورزشیتان هم اثر منفی بگذارد.

5- زیاد می خوابند.

اگر بر این باورید که داشتن تناسب اندام تنها بر پایه ورزش کردن است باید در دیدگاهتان تجدید نظر کنید. زیرا داشتن زندگی سالم و تناسب اندام تنها بر پایه تمرینات ورزشی نیست بلکه خوابیدن هم نقش مهمی دارد.

نتها خوابیدن به شما برای انجام تمرینات ورزشی انرژی لازم را می دهد بلکه در تنظیم متابولیسم بدنتان، ترمیم عضلات و افزایش عملکرد ورزشیتان بسیار موثر است.

هدفتان این باشد که حداقل هر شب به میزان 7 – 8 ساعت بخوابید تا سالم تر، خوش هیکل تر و شادتر باشد.  

6- آنها با افراد خوش اندام رفت و آمد می کنند.

اگر تمام دوستانتان دائما فست فود و دونات را برای دسر میخورند و همیشه به دنبال فعالیت های بی تحرک مانند تماشای فیلم و ساعت ها نشستن در کنار دوستانتان، اگر اندکی فکر کنید متوجه می شود کاری جز نشستن و خوردن غذاهای ناسالم کاری انجام نداده اید.

از طرف دیگر اگر دوستانتان به خوردن غذایهای سالم و یا رفتن به رستوران هایی با غذاهای سالم عادت داشته باشند و برای تفریح به دوچرخه سواری و یا یک بازی سرگرم کننده مانند فوتبال تمایل داشته باشند، احتمالا اینکه شما هم به آنان ملحق شوید زیاد است، پس در نتیجه تحرک بیشتری خواهید داشت.

اگر دوستان قدیمی با عادت های ناسالم داشته باشید این ممکن است در ابتدا دشوار باشد، اما می توانید آنها را تشویق به کنید که سالم تر زندگی کنند و با فعالیت های معمول خود هماهنگ کنید، و همیشه این را هم در نظر داشته باشید که می توانید دوستان جدید فعالتر و سالم تر پیدا کنید.

7- آنها در خارج از باشگاه هم فعال هستند.

در حالی که افراد خوش اندام همیشه ورزش را به عنوان یک اولویت به طور منظم در برنامه خود قرار می دهند، آن را صرفا به باشگاه محدود نمی کنند، آنها هر کاری که می توانند انجام میدهند تا در زمان خارج از باشگاه نیز فعال باشند.

حال چگونه می توان شروع کرد؟ در اینجا چند پیشنهاد به شما ارائه می گردد:

  • قدم زندن. هرجا و هروقت که امکان پذیر است.
  • آخر هفته پر تحرک. دوچرخه سواری، پیاده روی یا تنیس.
  • از پله ها استفاده کنید. همیشه
  • انتخاب فعالیت های مختلف. کوهنوردی، قایقرانی، اسکی، شنا، دوچرخه سواری ... کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد!
  • از جای خود بلند شوید و حرکت داشته باشید. نشستن برای سلامتیتان مضر است. همیشه در حال حرکت باشید.

                      

در آخر همه چیز به باور خودتان بستگی دارد. شما می توانید. از همین حالا شروع کنید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار