مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11341

با آب اکسیژنه دندان هایتان را سفید کنید

افزایش سن و سیگار کشیدن یا آنتی بیوتیک های خاص و قهوه و چای، آسیب های ناشی از یک حادثه از عوامل تیره شدن یا زرد شدن دندانها است اما عوامل دیگری نیزمی توانند باعث زرد شدن دندانها شوند.

انجمن  دندانپزشکی آمریکا سفید کردن دندان با محلول ۳% آب اکسیژنه را به عنوان عملی بدون ضرر تایید کرده است.

طبق روش زیر عمل کنید :

یک بطری آب اکسیژنه را از داروخانه خریداری کرده آب اکسیژنه معمولا در بطری های قهوه ای مات بسته بندی می شود. یک محلول آب اکسیژنه ۳% که برای استفاده خوراکی بی ضرر است، خریداری کنید.از آب اکسیژنه بعنوان یک دهان شویه روزانه قبل از مسواک زدن دندانهایتان استفاده کنید. این روش موجب سفیدتر شدن دندانهایتان به طور طبیعی می گردد.

 

دندانهای خود را با مخلوط آب اکسیژنه و جوش شیرین هفته ای یکبار مسواک نمائید.جهت حفظ کردن سفیدی دندانها بهتر است نوشیدنی های محتوی تانین مانند . چای و قهوه را با نی بنوشیدجهت سفید کردن ناحیه های مشکل دار دندان می توانید بر چسب هایی با نام تجاریq-tip را در آب اکسیژنه خیس کرده و استفاده کنید.از این روش بیش از حد استفاده نکنید زیرا به مینای دندان آسیب می رساند.اگر شما بریدگی یا خراشیدگی در دهانتان دارید، ممکن است در حین استفاده از آب اکسیژنه احساس سوزش داشته باشید. همچنین این بریدگی ها ممکن است به طور موقت سفید رنگ شوند. این علائم طبیعی است.

مراقب باشید در هنگام فرایند سفید کردن دندانها، آب اکسیژنه را نبلعید. اگر این اتفاق رخ داد، جهت کنترل مسمومیت فورا با اورژانس تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار