مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11352

چگونه آقایان با لباس مناسب بلند قامت تر به نظر بیایند؟

تنها با رعایت چند نکته ساده  و کاربردی می توانید خود را قد بلند تر از آنچه هستید نشان دهید.

1- اندازه بودن لباس

با رعایت چند نکته در اندازه لباستان می تواند در شیک پوشی شما تاثیر زیادی بگذارد. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که آستین کت شما باید 1 سانت از آستین پیراهن تان کوتاه تر باشد و طول کت باید تا زیر باسن شما باشد. همچنین پیراهن تان باید دقیقا روی مچ تان قرار بگیرد؛ این نکته تاثیر زیادی بر روی استایل شما می گذارد. پوشیدن تیشرت های گشاد و شلوارهای بگی که اخیرا مد شده تاثیر معکوس در بلند قد دیده شدنتان دارند و اندام شما را بد شکل جلوه می دهند. به دنبال لباس های فیت بدنتان باشید حتی اگرکمی چسبان باشد هم ایرادی ندارد.

مطالعه کنید: تاریخچه تیشرت

2- رنگ پوشاک

برای بلندتر دیده شدن به رنگ لباس حتما دقت کنید. از رنگ های متنوع کمتر استفاده کنید. به دنبال رنگ های طبیعی باشید و رنگ های بالا تنه و پایین تنه در یک طیف رنگی و شبیه به هم باشند. این کار باعث بلند قد دیده شدن شما می شود.

3- انتخاب کفش

کفش های Brogues  و آکسفورد که کشیده هستند را در اولویت اول قرار دهید و بعد از آن کفش های ساق بلند و بوت ها. همچنین رنگ های طیف رنگی قهوه ای می تواند باعث خوش تیپ تر شدنتان شود.

4- طرح لباس

حتما شنیده اید که پیراهن با راه راه عمودی شما را بلندتر و پیراهن با راه راه افقی شما را کوتاه تر نشان می دهد. البته در انجام این کار از زیاده روی دوری کنید. یک پیراهن سفید آبی راه راه عمودی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

5- پیراهن داخل یا بیرون شلوار

ابتدا باید توجه داشت که آیا طول پا هایتان بلند تر است یا بالا تنه تان. اگر طول پاهایتان بیشتر است باید پیراهن را روی شلوار بیاندازید تا تقسیم بالا تنه و پایین تنه تان تنظیم شود و اگر بالا تنه تان بلند تر است پیراهن را داخل شلوار کنید تا پاهایتان متناسب با بالا تنه دیده شوند.

اگر پایین تنه شما یعنی پاهایتان از بالاتنه شما بلندتر است پوشیدن شلوار های تنگ و کوتاه برای شما مناسب تر است و اگر پاهای شما نسبت به بالاتنه تان کوتاه تر است پیشنهاد می کنیم شلوارهای بلند و کشیده به تن کنید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26759 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار