مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11359

حضور 18 طراح لباس در رویداد سام

در هفته گذشته تعدادی طراح لباس و جواهرات در سام ایونت طرح های جدید خود را به نمایش عموم گذاشتند که با استقبال خوب مردم همراه شد.

طراحی مد  و لباس هنر استفاده از طراحی، زیبایی شناسی یا زیبایی طبیعی برای خلق پوشاک و زیورآلات است، طراحی مد متأثر از نگرشهای اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به اندازهٔ همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است.

طراحان مد تلاش می‌کنند تا لباسی که طراحی می‌کنند تابعی از زیبایی و دل‌انگیزی باشد، آنها باید در نظر داشته باشند که هر نوع لباسی چه مخاطبی دارد و همچنین در چه موقعیتی پوشیده می‌شود. آنها برای انجام این مهم محدوده‌ای وسیع از مواد و ترکیبات آن و همچنین طیف گسترده‌ای از رنگها، الگوها و سبک‌ها را در اختیار دارند. با وجود اینکه لباس‌های روز و معمولی بیشترین میزان لباس‌های مصرفی را تشکیل می‌دهند و در محدوده سبک‌های قراردادی متداول و مرسوم قرار دارند، لباس‌های رسمی و لباس‌های شب که برای مراسم خاص و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند نیز مطلوب هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.

در ایران امروز صنعت طراحی مد و لباس در حال رشد است و طراحان ایرانی با طراحی لباس های خلاقانه و مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی در تلاش اند تا خود را به همگان معرفی کنند.

در هفته گذشته تعدادی از طراحان لباس و جواهرات در سام ایونت طرح های جدید خود را به نمایش عموم گذاشتند که با استقبال خوب مردم همراه شد. این رویداد با حضور 18 طراح خلاق ایرانی تا 25 دی ماه در خیابان جردن، خیابان سعیدی تا ساعت 9 شب ادامه دارد. به شما علاقه مندان به صنعت مد و پوشاک پیشنهاد می کنیم در این رویداد حضور داشته باشید.

 

شبنم قليخاني در سَم ايونت

 

مقاله مرتبط:

ایونت افتتاحیه برندس

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار