مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11365

مقایسه قیمت ال سی وایکیکی ترکیه با ایران

خوشبختانه سایتهایی در ایران هستند که مخصوص معرفی پوشاک برند ال سی وایکیکی می باشند همچنین این سایت ها امکان مشاهده قیمت های اجناس این برند را برای خریداران بوجود آورده اند.

خوشبختانه سایتهایی در ایران هستند که مخصوص معرفی پوشاک برند ال سی وایکیکی می باشند همچنین این سایت ها امکان مشاهده قیمت اجناس این برند و زمان برگزاری حراج ها را برای خریداران بوجود آورده اند که البته ناگفته نماند که امسال حراج زود هنگام ال سی وایکیکی همه را غافلگیر کرد.

در این مقاله اگر بخواهیم قیمت‌ها را مقایسه کنیم، قیمت‌های فروش برند ال سی وایکیکی در ایران دقیقا دو و حتی گاهی سه برابر قیمت فروش همین اجناس در استانبول است. البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اهل مسافرت و سفر هستید به شما پیشنهاد می کنیم که در ایران خرید نکنید که اصلا مقرون به صرفه نیست ولی اگر امکان سفر برایتان مهیا نیست شاید خرید در ایران برایتان به صرفه تر باشد. ضمن اینکه برند ال سی وایکیکی که یک برند ترکیه ای می باشد هم برند خوبی است ولی یک برند اقتصادی نیز  به شمار میرود، یعنی برای کسانی که وضعیت مالی متوسط و حتی پایینی دارند نیز در نظر گرفته شده است.

به هر حال ما اطلاعات دقیقی از قیمت های فروش برند ال سی وایکیکی در شعبات ایران نداریم که آیا  دقیقا قیمت ها همین هایی ست که در سایت ها گفته شده است یا فروشندگان ایرانی، حداقلی!!!!!! هم به این قیمت ها افزوده اند.

 به عنوان مثال می توانید این دو قیمت را در ایران و ترکیه باهم مقایسه کنید :

 

Peşin Fiyatı

36 لیر

با حساب ارز به قیمت روز حدودا میشه: 45 هزار تومان

این هم قیمتی که روی سایت ال سی وایکیکی برای ایران نوشته:

Peşin Fiyatı

750.000ریال

یعنی 75 هزار تومن.

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار