مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11367

اصول ساده پوشیدن بوت، یک کفش زمستانی بی‌نظیر برای آقایان

هیچ کفشی نمی‌تواند جای بوت‌ها را در زمستان بگیرد، کفش‌هایی کاربردی که می‌تواند در یک قدم، سبک شما را کامل کند.

هیچ کفشی نمی‌تواند جای بوت‌ها را در زمستان بگیرد، کفش‌هایی کاربردی که می‌تواند در یک قدم، سبک شما را کامل کند. اما اگر هنوز برای پوشیدن یک جفت بوت خاص مردانه، نیاز به کمی راهنمایی دارید، با راه‌های متنوع پوشیدن این کفش‌های فوق‌العاده آشنا شوید:

 

راز پوشیدن نیم بوت‌های مردانه

اولین چیزی که برای پوشیدن نیم بوت‌ها باید بدانید این است که در یک روز بارانی، خیلی راحت و بی‌دغدغه سراغ آن‌ها بروید، نیم بوت‌ها بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید، کاربردی هستند و به سادگی با لباس‌های مختلف ست می‌شوند.

هماهنگی بین شلوار و کفش مهمترین نکته‌ای است که لازم است وقت پوشیدن نیم بوت‌ها به یاد داشته باشید. شلوارهای کتان با فرم جذب و شلوارهای جین در کنار نیم بوت‌های مردانه هماهنگی کاملی را به وجود می‌آورند.

برای آنکه ساق نیم بوت زیر شلوار پنهان نشود، گاهی یک تای کوچک در پایین شلوار جین لازم می‌شود، این تا باید کاملا مرتب و متناسب با فرم شلوار باشد.

 

کدام نیم بوت‌ها با کدام استایل؟

مدل‌های مختلف از نیم بوت و پوتین مردانه می‌تواند با استایل‌ها و موقعیت‌های متنوعی همخوانی داشته باشد. برای یک استایل رسمی و ساده بهترین انتخاب نیم بوت‌های چلسا هستند، این مدل بدون بند با دو کش در طرفین هم یک نیم بوت راحت به شمار می‌رود و هم با طراحی مینیمال و ساده‌ای که دارد، در استایل رسمی شما به خوبی ترکیب می‌شود. در عین حال این مدل نیم بوت، در استایل روزمره و با شلوار جین هم به همان اندازه کاربردی و در عین حال جذاب است.

بهترین انتخاب برای بوت‌های روزمره مردانه، بوت‌های بندی با فرم سنگین هستند، این بوت‌ها با نام بوت‌های رزمی (Work boots) هم شناخته می‌شوند و اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید، فرم کلاسیک بوت و نیم بوت‌های برند تیمبرلند (Timberland) بهترین نماینده برای این مدل بوت مردانه است.

مهمترین ویژگی این نیم بوت‌ها کاربردی بودن و دوام بالای آن‌ها است، با این حال فراموش نکنید که این مدل از نظر ظاهر و زیبایی هم جزو پرطرفدارترین مدل‌های کفش مردانه است.

زیره ضخیم، طراحی پرقدرت، حمایت از مچ پا در کنار ظاهر متفاوت و چشم‌گیر، این مدل کفش را تعریف می‌کند. پس اگر می‌خواهید بدانید با شلوار جین جذب کدام یک از کفش‌های زمستانی ظاهر بهتری خواهد داشت، پاسخ بوت‌های روزمره کار یا همان work boots است.

این کفش‌ها با فرم پهن و بزرگی که دارند می‌توانند مکمل خوبی برای شلوار جین جذب باشند و در عین حال که به دیده شدن اجزای ظاهر شما کمک می‌کنند خودشان در مرکز توجه قرار گیرند.

برای کامل کردن این ترکیب، چیزی بهتر از کاپشن یا کت چرم نیست، ترکیب رنگ قهوه‌ای سوخته چرم با بوت‌های شما یک ترکیب کامل و ساده به وجود می‌آورد. اما اگر همین ترکیب را بخواهید کمی رسمی‌تر کنید، یک کت رسمی و خوش‌دوخت با شلوار جین و فیت معمولی، می‌تواند کار یک استایل نیمه رسمی را انجام دهد.

 

بهترین انتخاب‌ها برای استایل زمستانی مردانه

شاید اولین و مهمترین انتخاب برای کامل کردن استایل زمستانی شما، بوت و نیم بوت باشد، اما فراموش نکنید که آن‌ها تنها انتخاب نیستند. گاهی کتانی‌ها بهتر از هر کفش مردانه دیگری می‌توانند ترکیب لباس‌های شما را کامل کنند. شاید ترکیبی از استایل زمستانی و تکه‌هایی از کمد تابستانی‌تان در روزهای آفتابی پاییز و زمستان بیش از هر ترکیب دیگری راحت و کاربردی باشد.

اما اگر برای شما این سوال است که از بین انواع مدل های کفش مردانه کدام یک را می‌توان از تابستان به زمستان برد؟ پاسخ کتانی‌ها است. کفش‎های کتانی ورزشی و اسپرت پرکاربردترین‌ها برای هر فصلی هستند، آن‌ها خیلی ساده در هر استایلی جا می‌گیرند.

اما اگر می‌خواهید این انتخاب جسورانه را برای استایل زمستانی‌تان داشته باشید، بهتر است از کتانی‌هایی استفاده کنید که در عین داشتن طراحی زیبا، کاربردی هم باشند. رویه ضدآب و قابلیت گرم نگه داشتن پا در عین گردش هوا، از ویژگی‌های مهمی است که یک کتانی زمستانی باید داشته باشد.

کتانی‌های سفید، مشکی و با رویه جیر می‌توانند انتخاب‌های محتاطانه و مناسبی برای ست لباس‌های زمستانی شما باشند.

اما انتخاب دیگری که دارید، کفش‌های چرم است. علاوه بر هر بوت یا نیم بوت چرمی که می‌تواند در استایل زمستانی شما جای گیرد، کفش‌های چرم ساده و کتانی‌های چرم انتخاب‌های خوبی برای زمستان و استایل زمستانی شما هستند.

جنس چرم در کفش‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد، کفش چرمی که برای زمستان مناسب است، یک کفش ساده با طراحی مینیمال و چرم تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای سوخته است.

 

بوت‌ها و همه چیز درباره سایز کفش

در مورد یک جفت بوت یا نیم بوت مردانه یا هر کفش دیگری همیشه در بعدازظهر که پا به بزرگترین اندازه خود می‌رسد، اقدام به خرید کنید. هیچ وقت بوت و نیم بوت یا هر کفش زمستانی دیگری را بدون جوراب امتحان نکنید. لازم است یک جوراب ضخیم یا هر جوراب دیگری را که در زمستان انتخاب می‌کنید، برای امتحان کردن کفش پوشیده باشید.

نکته آخر این است که بین بلندترین انگشت پای شما تا نوک پنجه کفش باید کمی فاصله باشد و بتوانید پاهایتان را در کفش کمی به طرفین حرکت دهید.

اگر برای پوشیدن این نیم بوت‌ها به کمی الهام بخشی نیاز دارید، می‌توانید نگاهی به استایل‌های پیشنهادی وبسایت onpointfresh بیاندازید.

در نهایت فراموش نکنید که شما به یک جفت بوت رسمی یا نیمه رسمی چرم و خوش فرم و یک جفت بوت روزمره کاربردی، راحت و بادوام نیاز دارید، این‌ها کفش‌هایی است که بدون آن‌ها نمی‌توانید از پاییز و زمستان به سادگی عبور کنید.

یک کفش مناسب و ترکیب آن با یک استایل مرتب، می‌تواند بازتابی از سبک خاص شما باشد.

/پایان- ریپورتاژ -آگهی/

برچسب های مرتبط

کفشبوت_مردانهبوت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار