مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11368

5 مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌های زمستانی

از بوت‌های لاستیکی با رنگ‌های خیره‌کننده تا نیم بوت‌های چرم و کلاسیک، همه و همه از دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌های زمستانی‌اند، کفش‌هایی که باید دیده شوند...

از بوت‌های لاستیکی با رنگ‌های خیره‌کننده تا نیم بوت‌های چرم و کلاسیک، همه و همه از دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌های زمستانی‌اند، کفش‌هایی که باید دیده شوند و بیشتر لباس‌های زمستانی اصولا متناسب با آن‌ها انتخاب می‌شوند.

قدرت این کفش‌های خاص را دست کم نگیرید، چون بوت‌ها می‌توانند بخش اصلی استایل شما باشند، بخشی که ارزش استایل‌تان را نشان می‌دهد. پس کیفیت، زیبایی و تناسب مهمترین نکاتی است که در انتخاب انواع بوت و چکمه های زنانه باید مورد توجه قرار گیرند.

هر قدر هم که بخواهید از مد دنباله‌روی کنید، باید برخی از مدل‌های آیکونیک و پرطرفدار بوت را نیز بشناسید، مدل‌هایی که همیشه روی مد هستند و به سادگی در استایل‌های مختلف جا می‌گیرند.

این پنج مدل بوت و نیم بوت دوست‌داشتنی را بشناسید و هر سال در پاییز و زمستان آن‌ها را در ترکیب لباس‌هایتان به کار ببرید:

مطالعه کنید: ترند چکمه و بوت های پاییز 2019

1. نیم بوت هایی با فرم ساده و رنگ‌های طبیعی

از بوت‌هایی که تا بالای ران کشیده می‌شوند تا نیم بوت‌های کوتاهی که به سختی خود را به قوزک پا می‌رسانند، شما همیشه انتخاب‌های گسترده‌ای دارید. اما پرکاربردترین آن‌ها نیم بوتی است که قد ساق آن درست تا روی قوزک پا باشد.

از شلوار جین جذب، تا شلوارهای کتان با فرم پاکتی و دامن و پیراهن، برای ست کردن با این نیم بوت‌ها مناسب است و انتخاب‌های زیادی دارید.

 

2. نیم بوت های چلسا

نیم بوت‌های بدون بند با دو تکه کشی در هر طرف و فرمی کلاسیک، به نیم بوت‌های مدل چلسا مشهورند؛ می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود، نیم بوت شما هیچگاه از مد نیافتد. آن‌ها نه حالتی دم دستی و معمولی دارند و نه چندان دست و پا گیر هستند. در واقع در تعریف چلسا باید گفت: همیشه زیبا، کلاسیک و متناسب با هر استایل و موقعیت.

اگر به کمی راهنمایی برای ست کردن نیم بوت‌های چلسا با تکه‌های مختلف از استایل‌های متنوع نیاز دارید می‌توانید نگاهی به عکس‌ها و پیشنهادهای سایت thenandnowshop بیاندازید.

 

3. بوت های روزمره با ظاهر قدرتمند

نیم بوت دیگری که در زمستان حتما به کارتان می‌آید، نیم بوت های موتو (Moto Boots) هستند. ویژگی اصلی این نیم بوت‌ها استایل تخت، ظاهر قدرتمند، داشتن بند از رویه کفش تا بالای آن یا داشتن چند بند پهن چسبی است. این کفش‌ها اصولا ساختاری راحت دارند و به خوبی از مچ پا حمایت می‌کنند. راحتی و کاربردی بودن این نیم بوت‌ها باعث می‌شود در یک روز سرد زمستانی، همان کفشی باشند که هم پای شما را گرم و خشک نگه می‌دارند و هم استایل‌تان را نجات می‌دهند.

برای ایجاد تناسب بین تکه‌های مختلف استایل کافی است این مدل نیم بوت را با شلوار جین جذب ست کنید.

 

4. پاشنه بلند‌ها وقتی به کمی تفاوت نیاز دارید

برای رفتن به یک مهمانی بعداز ظهر، هیچ کدام از نیم بوت‌های گفته شده نمی‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال یک کفش متفاوت و خیره کننده متناسب با فصل هستید، بهترین انتخاب بوت ها یا نیم بوت های پاشنه بلند و باریک است. آن‌ها به آسانی می‌توانند کاری کنند که بقیه بخش‌های استایل شما نیز زیبا و منحصربه فرد به نظر برسد.

نیم بوت های مجلسی برای خانم ها علاوه بر داشتن پاشنه‌های ظریف، معمولا جزییات خاص و درخشان دارند­. استفاده از رویه‌ای با حالت اکلیلی و براق از مهمترین ترندهای 2018 است. جزییات نیم بوت مجلسی شما می‌تواند سبک و سلیقه خاص شما را نشان دهد.

تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که هر قدر نیم بوت یا بوت شما دارای طرح و جزییات درخشنده و چشم‌گیر بیشتری باشد، باید سراغ لباس و جواهرات ساده‌تری بروید تا یک تناسب کلی در استایل شما دیده شود.

 

5. تا بالای زانو برای یک استایل جذاب

بوت‌ها معمولا در میزان بلندی ساق، متفاوت هستند، شما می‌توانید بوت های تا روی ساق پا را انتخاب کنید یا سراغ مدل‌های بلندتری که به زانو می‌رسند یا از زانو هم عبور می‌کنند و روی ران پا کشیده می‌شوند بروید.

بوت‌های بلند تا روی ران (Over-the-knee boots) متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین انواع بوت هستند. اگرچه شاید پوشیدن این مدل بوت کار چندان آسانی نباشد، اما کافی است یک بار آن‌ها را امتحان کنید تا به جادوی این سبک متفاوت پی ببرید.

باید بدانید که استایل روزمره و به ویژه رسمی، جایی برای استفاده از این مدل بوت زنانه ندارد. آن‌ها خیلی خوب در ست مجلسی شما جا می‌گیرند.

 

چند نکته برای پوشیدن بوت‌ها:

فراموش نکنید که برای پوشیدن بوت‌ها و نیم بوت‌ها لازم است شلواری را بپوشید که ساق کفش را به خوبی نمایش دهد. اگر شلوار شما ساق کفش‌تان را می‌پوشاند آن را با چند تا بالا بزنید، اما دقت کنید که تای شلوار تمیز و متناسب باشد.

معمولا بوت‌هایی که رنگ طبیعی دارند به خوبی با سایر تکه‌های استایل شما ترکیب می‌شوند، اما این به معنای آن نیست که از رنگ‌ها فاصله بگیرید، بلکه گاهی یک بوت یا رنگ خیره‌کننده‌ای مثل قرمز، نارنجی یا آبی روشن می‌تواند بهترین تکه استایل شما باشد.

همه بوت‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید حالتی مجلسی داشته باشد، همیشه حداقل یک بوت راحت و کاربردی را در کمدتان داشته باشید.

اگرچه این قاعده در مورد همه کفش‌ها صادق است اما در مورد بوت و نیم بوت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، کیفیت را دست کم نگیرید. فراموش نکنید که بوت و نیم بوت بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌تواند در استایل شما دیده شود و اثرگذار باشد. پس خرید یک نیم بوت یا بوت باکفیت از جنس‌های چرم یا جیر، مثل یک سرمایه‌گذاری است.

/پایان- ریپورتاژ -آگهی/

برچسب های مرتبط

کفشنیم_بوتبوت_زنانهبوت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار