مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11376

رابطه رنگ پوست و مو و چشم با رنگ لباس و آرایش

اگر رنگ پوستتان سفید و روشن است و رنگ چشم هایتان فندقی ، آبی و یا سبز میباشد و رنگ موهایتان فندقی ، قهوه ای و یا شرابی ( قرمز ) است بهتر است رنگ لباسی که میپوشید مشکی ، خاکستری و قرمز را انتخاب کنید

اگر رنگ پوستتان سفید و روشن است و رنگ چشم هایتان فندقی ، آبی و یا سبز میباشد و رنگ موهایتان فندقی ، قهوه ای و یا شرابی ( قرمز ) است بهتر است رنگ لباسی که میپوشید مشکی ، خاکستری و قرمز تیره را انتخاب کنید .

اگر صورت شما لاغر میباشد و رنگ پوست و مو و چشم هایتان همانند مورد بالایی باشد بهتر است از پوشیدن رنگ هایی که نارنجی و یا مایل به این رنگ میباشند و رنگ زرد ، سفید ، شامپاینی و ترکیبات رنگ بژ خودداری کنید . در آرایش کردن هم بهتر است از رنگ های آبی نقره ای را استفاده کنید . در ضمن برای استفاده از جواهرات خود در مهمانی ها، ایونت و مجالس بهتر است از رنگ های طلایی و نقره ای ساده استفاده کنید .

مطالعه کنید: آرایش و مدل مو ستارگان در مراسم گلدن گلوب 2019

اگر رنگ پوست شما روشن ولی موها و چشم های  تیره رنگ دارید توصیه میشود که رنگ های قرمز تند ، سبز و ترکیبات آن ، آبی و مشکی بپوشید و از پوشیدن  رنگ های قهوه ای ، سفید و رنگ های ملایم اجتناب کنید . در هنگام آرایش نیز رنگ های گرم همانند : طلایی ، نارنجی و قهوه ای را مورد استفاده قرار دهید .

اگر رنگ پوستتان رنگی تیره دارد و چشمانی سبز یا آبی و موهایی با رنگ روشن دارید بهتر است رنگ های نارنجی ، قرمز ، قهوه ای ، شامپاینی و بژ بپوشید و رنگ مشکی را بر تن نکنید و در هنگام آرایش از رنگ های قهوه ای که دارای ترکیباتی با رنگ طلایی هستند استفاده کنید .

 

اگر رنگ پوست و مو و چشم هایتان تیره ( قهوه ای مشکی خرمایی ) است بهتر است از رنگ های سبز ، آبی نفتی و قرمز ( تیره تا روشن ) استفاده کنید و اگر خواستید رنگ مشکی را بپوشید حتما دقت کنید و اگر صورتی لاغر را دارا میباشید از رنگ های نارنجی و خاکستری ( تیره تا روشن ) را بپوشید و از پوشیدن رنگ های بژ ، نارنجی و زرد دوری کنید و برای آرایش کردن از رنگ های مات روشن همانند آبی ، طلایی و سفید استفاده کنید .

 

مقالات مرتبط

10 نکته طلایی برای رنگ کردن مو در خانه

شرایط استفاده از رنگ های ژلاتینی برای مو

با محصولات ترمیم و صافی مو بیشتر آشنا شویم!

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار