مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11380

استایل مناسب اقایان در بهار 97

خیلی ها فکر می کنند که پوشیدن لباس های لوکس و پر زرق و برق باعث خاص شدنشان می شود در حالی که اصلا اینگونه نیست. جذابیت افراد شناختی است که در ذات همه وجود دارد و کافیست که هر فرد به آن دست پیدا کند

اکثر آقایان همواره بدنبال داشتن یک چهره و استایل شیک و جذاب هستند، استایلی که با آن برای همیشه در خاطره ها بمانند.

مطمئنا برای شما پیش آمده که گاهی در بدو ورود به یک ایونت یا مهمانی و دورهمی ناخودآگاه جذب فرد خاصی می شوید. آیا تابحال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث این جذابیت، می شود؟

خیلی ها فکر می کنند که پوشیدن لباس های لوکس و پر زرق و برق باعث خاص شدنشان می شود در حالی که اصلا اینگونه نیست. جذابیت افراد شناختی است که در ذات همه وجود دارد و کافیست که هر فرد به آن دست پیدا کند ولی چگونه باید به این شناخت برسیم؟

برای داشتن یک استایل خاص تنها شناخت رنگ ها مهم نیست بلکه شناخت ترکیب رنگها و ایجاد یک هارمونی مناسب بین رنگ پوست و رنگ لباس اهمیت ویژه ای در داشتن یک استایل خاص دارد. همچنین ست کردن اکسسوری و پوشاک در ایجاد یک استایل خاص بسیار مهم و موثر است.

چند استایل خاص برای بهار97

-کت و شلوار سرمه‌ای به همراه پیراهن طوسی(یا ترکیب عکس آن)
ترکیب این رنگها استایل اسپرت و جوانی را بوجود می‌آورد که این ترکیب مناسب همه رنگ پوستی بوده و همه می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از یک کراوات همرنگ کت و شلوار در جذابیت استایل شما بسیار تاثیر گذار است. استفاده از یک ساعت نقره ای با بند چرم سرمه ای یا استیل، دستبند استیل، انگشتر نقره و یک کمربند سرمه ای با سگک طرحدار، اکسسوری های پیشنهادی ماست برای کامل کردن این استایل خاص و جوان پسند.استفاده از یک عطر تلخ و تند برای کامل شدن جذابیت این استایل ایده ای بی نظیر برای ثبت شدن در خاطره هاست.

استایل اقایان

- کت و شلوار نخودی و پیراهن سفید

این استایل بسیار باپرستیژ بوده و هست. در این استایل خاص، داشتن کراوات ضرورتی ندارد ولی در صورتی که تمایل به استفاد از کراوات دارید، بهتراست از یک کراوات کلاسیک با رنگ های قهوه ای سوخته یا مشکی استفاده کنید و حتما دقت کنید که رنگ کراوات با کمربندتان ست باشد تا استایلتان جذابیت و نمای بیشتری به خود بگیرد.

در کنار این استایل خاص، استفاده از یک ساعت طلایی با بند چرم قهوه ای، دستبند قهوه ای و کمربند قهوه ای تیره به جذابیت شما اضافه می کند. همچنین استفاده از رایحه های  allure home sport, Fahrenheit و brave diesel پیشنهاد هیجان انگیز ما به شماست.

استایل اقایان

 و اما استفاده از رنگ سال ۱۳۹۷ – ۲۰۱۸ در استایل بهاره 

از سال ۲۰۰۰ تا کنون هرساله مجموعه پنتون، رنگی را برای بعنوان رنگ سال معرفی می کند که  این رنگ تاثیر بسزایی در ترند و فشن هر سال دارد و در تولیدات سالانه تغییرات زیادی را بوجود می آورد.

رنگ انتخابی مجموعه پنتون برای سال 97 (2018)، بنفش انتخاب شده است و این موضوع می تواند باعث سهولت در خرید شما شود.

اما اکثر آقایان در ست کردن لباسهایشان دچار مشکل می شوند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ست کردن موضوع پیچیده ای نیست فقط کافیست رنگهایی را انتخاب کنید که با پوست و استایل شما هارمونی خوبی ایجاد می کند.

حال اگر بدنبال ترکیب رنگ بنفش با رنگ های دیگر هستید ما به شما رنگهایی از قبیل طوسی، سفید، کرم، لیمویی، زرشکی و مشکی را پیشنهاد می دهیم که با رنگ بنفش هارمونی خوبی ایجاد می کنند.

استایل اقایان

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار