مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11382

نکات طلایی در انتخاب مدل مانتوی عید

یکی از لباس‌های ضروری و مهم خانم‌های ایرانی که برای ایام عید به چشم می آید و از جایگاه ویژه ای هم برخوردار است، مانتوست.

یکی از لباس‌های ضروری و مهم خانم‌های ایرانی که برای ایام عید به چشم می آید و از جایگاه ویژه ای هم برخوردار است، مانتوست. برای انتخاب مدل مانتو با توجه به فصل باید مناسب ترین رنگ و الیاف برای لباس در نظر گرفته شود و از نکات بسیار مهم دیگری که در انتخاب مدل مانتو باید به آن توجه شود قد و ترکیب اندامیست. البته ناگفته نماند که سلیقه و سنت های محلی نیز در انتخاب مدل مانتو بی تاثیر نیست برخی ترجیح می دهند که طبق مد و فشن پیش بروند و برخی طبق سنت های محلی.

ما در این مقاله سعی کرده ایم چند مدل مانتو و اصولی که برای انتخاب مدل مانتو باید مدنظر بگیرید تا در عید 97 ظاهرتان متناسب دیده شود را در اختیار شما قرار دهیم.

اصول انتخاب مدل مانتو با توجه به اندام :

برای خرید و انتخاب مانتو باید نکاتی در مورد انتخاب مانتو نخی تابستانی و بهاری و در کل همه فصول رعایت کنیم تا مانتو زیباتر و شیک تر به تن بنشیند و استایل شما را جذاب تر نشان دهد.

مدل مانتو 97

خانمهای قد بلند: هرگز مانتو و شلوار یکرنگ نپوشید زیرا یکرنگ بودن مانتو شلوار شما را بلندتر نشان می دهد سعی کنید مانتو و شلوار حتی کفش تان در رنگهای متفاوت باشد ولی در یک هارمونی.

مانتوهای گشاد شما را درشت تر از آنچه که هستید نشان می دهد از مانتوهای کمردار تنگ که شما را خوش اندامتر نشان می دهد،استفاده کنید. مانتویی ک به برجستگی های بدن نما می دهد و توجه را از بلند قدی شما دور می کند.

خانمهای کوتاه قد و ریز اندام: از مانتوهای تنگ که قالب تن شماست استفاده کنید. مانتوهایی با راههای عمودی باعث می شود بلند قدتر دیده شوید. از مانتوهای خیلی بلند یا مانتوهای خیلی گشاد استفاده نکنید و ترجیحا از مانتوهایی که بلندی آن تا زانوی شماست استفاده کنید.

خانمهای چاق و درشت اندام: به هیچ عنوان لباس های خیلی تنگ و کوتاه که اندام و سایز شما را در معرض دید قرار می دهد، نپوشید ترجیحا از مدل مانتوهایی که متناسب اندام شما دوخته شده، استفاده کنید. از مانتوهای کشی و استرچ و مانتوهایی که خطوط افقی دارند استفاده نکنید زیرا شما را چاق تر نشان می دهند. به دنبال مدل مانتوهایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند زیرا این مدلها علاوه بر شیک بودن باعث راحتی شما در هنگام راه رفتن می شود. مانتوهای  Aشکل یا مانتوهایی با دامن کلوش بسیار مناسب شماست.

خانمهایی با شکم بزرگ: به هیچ عنوان از مانتوهای کمردار استفاده نکنید زیرا شکم شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. مانتو با قالب تن راسته پیشنهاد مناسبتری است  زیرا این مدل مانتوها حالت یکدستی از بالا تا پایین ایجاد می کند. مانتوهایی که در ناحیه پشت پلیسه، جیب و چین دارند اصلا انتخاب مناسبی برای شما نیستند زیرا باعث می شوند که قسمت میانی بدنتان بیشتر به چشم بیاید و شکم شما بزرگتر نشان داده شود.

چند مدل مانتو برای عید 97:

مانتو دوتکه: این مدل مانتو بسیار جذاب و شیک بوده و برای همه فصل ها قابل استفاده می باشد.

مدل مانتو 97

مانتو حریر و کار شده: اگر قرار است در بهار 97 بهترین اتفاق زندگیتان رقم بخورد ما به شما مانتو حریر و کار شده را پیشنهاد می دهیم. مدل مانتو حریر به خودی خود هیجان انگیز بوده و شما را خاص و منحصر بفرد می کند.

مانتو عید 97

مانتو گلدار: این مدل مانتوها سرشار از شادی و نشاط و حس تازگی هستند و انتخاب مناسبی برای کسانی ست که عاشق عید و گل وعطرهای بهاری هستند.

مدل مانتو عید 97

مانتوهای گیپور: پارچه گیپور از آن مدلهای گران قیمت است که طرفداران زیادی دارد که البته ناگفته نماند که ارزش هزینه کردن را دارد چون واقعا خاص و زیبا هستند.

مدل مانتو عید

مانتوهای چهارخانه: مدل مانتوهای چهار خونه فصل ندارند و علاوه بر اسپرت و جذاب بودن، طراحی زیبایی دارند و در عین سادگی جلوه ی خاصی به شما می دهند.

مدل مانتو عید

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار