مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11386

چند تکنیک مناسب آرایشی برای ایام عید

ایام عید ایام مهمانی و دید و بازدید اقوام و دوستان و آشنایان است ایامی که بیشتر از هر زمان دیگری آراستگی و زیبایی اهمیت دارد اما باید بدانید که این آراستگی و زیبایی به معنی آرایش زیاد نیست

ایام عید ایام مهمانی و دید و بازدید اقوام، دوستان و آشنایان است ایامی که بیشتر از هر زمان دیگری آراستگی و زیبایی اهمیت دارد اما باید بدانید که این آراستگی و زیبایی به معنی آرایش زیاد نیست چرا که آرایش زیاد،زننده و شما را فردی ناآگاه به اصول زیبایی نشان می دهد.

راز داشتن یک آرایش خوب و مناسب برای مهمانی های ایام عید این است که شما بدانید کدام قسمت صورتتان را به چه صورت باید آرایش کنید تا ایرادهای احتمالی آن را برطرف کنید. شما می توانید به راحتی با به کار بستن چند تکنیک آرایشی که در زیر به آن اشاره می کنیم، در ایام عید زیباتر و آراسته تر به چشم بیایید.


 کرم پودر

به اندازه از کرم پودرها استفاده کنید. باور غلطی که بین خانمها بوجود آمده اینکه برای از بین بردن چروک ها یا از بین بردن لکه های صورت به سراغ انواع کرم پودرها می روند در حالی که استفاده نادرست و زیاد از کرم پودرها نه تنها به شما کمکی نمی کند بلکه ایرادات صورتتان را برجسته تر کرده و پوست شما را پیرتر و مصنوعی نشان می دهد. برای بهتر شدن ظاهر پوستتان بهتر است از کرم پودرهای سبکی که به سرعت جذب پوست می شوند و حاوی نرم کننده هستند استفاده کنید.

مطالعه کنید: کدام رنگ کرم پودر مناسب پوست شماست؟

ارایش مناسب عید

ریمل

ریمل رکن اساسی آرایش می باشد و در ابتدا باید متناسب با سلیقه و مژه هایتان بهترین ریمل را خریداری کنید . مطمئنا ریملهای ضدآب برای خیلی ها جالب و وسوسه انگیز است زیرا که زیرچشم را سیاه نمی کنند ولی استفاده از این ریمل ها به دلیل داشتن فرمول قوی، در دراز مدت باعث خشک شدن مژه ها و شکنندگی آنها می شود. برای داشتن مژه های پر می توانید در محل رویش مژه ها از یک مداد قهوه ای استفاده کنید تا مژه هایتان ضخیم تر و  زیباتر بنظر برسند و سپس از یک ریمل سبک برای حالت دهی آنها استفاده کنید.  برای آموزش بیشتر،جهت نحوه ریمل زدن و نکات طلایی آن می توانید در مقاله نکات و نحوه ی ریمل زدن    مراجعه کنید.

ارایش عید

کانسیلرها
همانطور که همه شما می دانید کانسیلرها مخصوص پوشاندن جوش ها و لکه های بسیار قوی و تیرگی های پوست است ولی استفاده از کانسیلرها برای از بین بردن تیرگی و سیاهی دور چشم بسیار قوی بوده چرا که پوست دور چشم بسیار نازک و ضعیف است. شما می توانید با استفاده از یک برس کانسیلر، چند نقطه زیر چشمتان بگذارید و با انگشت آن را پخش کنید تا صورتتان از حالت خستگی درامده و حالت طبیعی به خود بگیرد.

سایه براق
با بالا رفتن سن و رسیدن به مرز چهل سالگی چروک های زیر چشم شروع به خودنمایی کرده و استفاده از سایه های براق با رنگ سرد باعث جلوه دادن بیشتری به این چروکها می شود بنابراین تا حد امکان از سایه های براق با رنگ سرد استفاده نکنید در عوض هر چقدر پلک ها مات تر باشند چهره شما زیبایی بیشتری به خود می گیرد. استفاده از سایه هایی با رنگ هلویی، خاکستری و بنفش برای اکثر افراد مناسب بوده ولی اگر دوست دارید که چشمهایتان نمای بیشتری داشته باشد می توانید از یک خط چشم براق استفاده کنید.

رژ لب

با بالا رفتن سن حجم لبها به مرور کمتر می شود و مسلما امروزه هیچ خانمی این موضوع را دوست ندارد. استفاد از رنگ های تیره لبها را کوچکتر از آنچه که هست نشان می دهد اگر می خواهید چهره شادابی داشته باشید از رژ لب هایی با رنگ زنده استفاده کنید. همچنین ما در مقاله ی حجیم کردن لب ها بدون عمل سعی کرده ایم چند راه خانگی و ساده را برای برجسته کردن لبها در اختیار شما قرار دهیم .

آرایش مناسب ایام عید

 رژ گونه

بزرگترین اشتباه خانمها این است که حواسشان هست که پوستشان برق نیفتد بنابراین پوستشان را کدر می کنند و از رژگونه هایی با رنگ های تیره استفاده می کنند در حالی که کمی درخشندگی برای پوست لازم و طبیعی است. استفاده از رژ گونه با رنگهای روشن چهره را جوان تر و پر انرژی نشان می دهد  و کمک می کند که گونه های شما برجسته تر بنظر برسد.

بهتر است برای رژگونه بدنبال رنگهایی همچون قهوه ای خاکی رنگ، صورتی و رژگونه هایی که حالت کرمی دارند بروید  زیرا باعث مرطوب ماندن پوستتان می شود.

ارایش عید

 ابروها

از برداشتن بیش از حد ابروها خودداری کنید زیرا زیاد برداشتن ابروها با مرور زمان باعث کم شدن ابروها و از بین رفتن آنها می شود تا جایی که حتی ممکن است دیگر رشد نکنند. در آن صورت باید به مداد ابرو و سایه ها روی آورید تا بتوانید کم پشت بودن ابروهایتان را بپوشانید.

برای این کار بهتر است از یک مداد تیز یا برس زاویه دار استفاده کنید و از قسمت داخلی ابرو شروع و به سمت بیرون ابروها حرکت کنید؛ اول ابرو را با مداد بصورت نقطه نقطه بگذارید و بعد رنگ را پخش کنید.

ارایش عید

 

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار