مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11387

سلبریتی چیست ؟

امروزه همگی کلمه ی سلبریتی را شنیده اید و میخواهید بدانید سلبریتی چیست و چرا به یکسری از اشخاص سلبریتی میگویند ؟

لقب سلبریتی را هم میتوان به یک مدل و هم به یک بازیگز و هم به یک سیاستمدار و هم به یک خواننده گفت ولی نقاط مشترک این اشخاص در چیست که به آن ها سلبریتی میگویند و جزء افراد سلبریتی قرار میگیرند ؟ ! ؟

 

 

 

سلبریتی بودن یک شغل ویژه به حساب نمی آید و افراد سلبریتی برای اینکه جزء سلبریتی ها شوند هیچ کار خاصی انجام نمیدهند . در اصل کلمه سلبریتی به معنی فرد مشهور و معروف و ستاره میباشد ، اشخاص سلبریتی دارای یک شخصیت خوب و چهره ای محبوب و دوسداشتنی است و در میان همه مردم دنیا پرطرفدار است ، البته در حوزه کاری که انجام میدهد .

 

 

هر شخصی که در حرفه خودش ( ورزش ، سیاست ، علم ، فرهنگ ، اقتصاد ، موسیقی ، مدلینگ و سینما و ... ) مشهور و معروف ، تاثیرگدار و شناخته شده باشد میتواند یک سلبریتی باشد . افراد معروفی که جزء سلبریتی ها به شمار میروند فقط مدیون رسانه های تلویزیونی و اینترنتی میباشند که آنها را به مردمان جهان معرفی میکنند و البته این رسانه ها از این کار هم برای خود و هم برای طرف مقابل خود تولید ثروت میکنند .

 

 

در کل مردمان جهان از سلبریتی ها در بخش مد کمک میگیرند یا به نوعی تقلید میکنند . به همین علت یک برند میتواند خود را با استفاده از سلبریتی ها بالا بکشد و برند خود را به جهان معرفی کند .

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار