مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11394

ال سی وایکیکی از پوشاک تا آشپزخانه

ال سی وایکیکی در سال 1988 در فرانسه به وجود آمد و شروع به تولید کرد . برند ال سی وایکیکی بعد ها توسط چند نفر از سرمایه داران ترکیه خریداری شد و از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای به کار خود...

ال سی وایکیکی در سال 1988 در فرانسه به وجود آمد و شروع به تولید کرد . برند ال سی وایکیکی بعد ها توسط چند نفر از سرمایه داران ترکیه خریداری شد و از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای به کار خود ادامه داد و با بازگشایی 21 فروشگاه در کشور خودشان یعنی ترکیه ، به صورت رسمی کار خود را به عنوان برند ترک آغاز کردند . برند ال سی وایکیکی هم اکنون بیش از 780 فروشگاه معتبر در 36 کشور جهان دارد که ایران هم یکی از آن کشور ها میباشد .

 

برند ال سی وایکیکی

 

هر شخصی شایسته خوب لباس پوشیدن است . این شعار ال سی وایکیکی میباشد . در سال 2009 برند ال سی وایکیکی سرمایه گذاری خارجی را آغاز کرد و تا الان موفق بوده است .

 

ال سی وایکیکی استانبول

 

جالب این است که بدانید این برند معتبر به پوشاک افاقه نکرد و از سال 2016 به تولید لوازم خانگی از جمله کاور کارد و چنگال ، رو میزی ، حوله دست ، پتو ، رو تختی و ..... روی آورده است که جنس آن ها از پارچه میباشد و لطافت خاصی دارد .

مطالعه کنید: طراحی دکوراسیون داخلی با ترند 2019

برند ال سی وایکیکی خواستار این است که برای شما کامل و در همه جای خانه شما حضور داشته باشد و شما آن را احساس کنید . 

 

کفش ال سی وایکیکی

 

جالب است که بدانید ال سی وایکیکی برای اینکه حس شما نسبت به آن خوب و زیبا باشد از جنس های لطیف و نرم و رنگ های شاد و روشن استفاده میکند تا به شما حس خوبی را منتقل کند .

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار