مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11398

پیراهن تیم ملی و حواشی جدید

با توجه به این که مدیران فدراسیون فوتبال در تاریخ‌های مختلف به برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم ملی اشاره کرده بودند ولی تاکنون خبری از رونمایی لباس تیم ملی در جام جهانی  2018 نشده و این در حالیست که

با توجه به این که مدیران فدراسیون فوتبال در تاریخ‌های مختلف به برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی 2018 اشاره کرده بودند ولی تاکنون خبری از رونمایی لباس تیم ملی در جام جهانی  2018 نشده و این در حالیست که شایعات و حواشی هایی پیرامون لباس بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2018  به گوش میرسد مبنی بر اینکه شرکت آدیداس حاضر نیست لباس های بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2018 را تحویل دهد و اینکه طرح یوزهای ایرانی از لباس بازیکنان تیم ملی حذف شده و بهانه این کمپانی برای حذف این طرح پایین آمدن کیفیت لباسها و همچنین بسته شدن روزنه های تنفسی بوده ولی آیا تیمهای طرف قرارداد با آدیداس مانند آرژانتین، اسپانیا و ... روزنه های تنفسی و کیفیت لباس برایشان بی اهمیت بود؟

و اما حواشی جدیدی که پیرامون لباس بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2018 به گوش رسیده و مورد انتقاد شدید قرار گرفته اینکه:

در اینستاگرام، بعضی تولیدکنندگان محترم اتود می‌زنن و معتقدن که می‌تونن لباس تیم ملی رو تامین کنن "در حد بهترین برندهای دنیا"
مگه می‌شه کسی در صنعت پوشاک ورزشی باشه و اختلاف نجومی نایک و آدیداس و پوما رو با محصولات داخلی ندونه؟

اصول آیرودینامیک. الیاف بکار رفته برای تهویه، برودت، مهندسی انتقال رطوبت، مقابله با خستگی، فناوری خطوط زیگزاگ "ماساژور" پشت لباس که منجر به حفظ انرژی بازیکن در طول بازی می‌شه،  و... حاصل ده‌ها سال تحقیق، کار و تجربه دانشمندان بوده در کارخانجات مزبور.

آدم تردید می‌کنه که نکنه باز نقشه‌ای در کاره تا با همکاری مقامات ذیربط و بی ربط (مثل المپیک) کت و شلوار هندوانه‌ای بپوشونن به کاروان!
تازه باز کت و شلوار خیلی فرق می‌کنه.
هموطن عزیز، تولید داخل به روی چشم ما، اما صحبت از معتبرترین رویداد ورزشی دنیاست. با محصولات سایپا نمیشه در فرمول یک شرکت کرد. 

امسال گمنام‌ترین برند جام جهانی Erreà هست که ایسلند می‌پوشه. اما همین برند، مورد استفاده ١٠٠ تیم معتبر ورزشی از رشته‌های مختلف در دنیاست. از جمله تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، بلژیک و هلند و فرانسه.

دوست گرامی، جای لاف و جولان در اینستاگرام فارسی، در ابتدا بیا در لیگ دسته دوم ایران، لباس ٢ تا تیم رو طراحی و تهیه کن. بعد رجز بخون برای نایک و آدیداس.
زنگ نقاشی دبستان که نیست! حتی چین هم برای جام جهانی چنین جسارتی نکرده. 

«ضمناً آدیداس، نایک و ... طراحی پیراهن جام جهانی رو به فراخوان عمومی نمی‌گذارن که کسی بخواد طرح بفرسته.
از طرفی، آدیداس برای پیراهن ایران با مشکل کمبود طرح مواجه نیست. بلکه اساساً توافقی شکل نگرفته و طبق گفته آقای ممبینی، ما صرفاً خریدار عمده هستیم و از پوشاک آماده آدیداس سفیدوساده استفاده خواهیم کرد»

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار