مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11400

نوآوری های جدید در چمدان های مسافرتی

در دنیایی که هر روز فناوری جدیدی در گوشه ای از آن رخ می دهد، در چمدان های مسافرتی ما در طی چند دهه ی گذشته نوآوری خاصی رخ نداده است. هنوز هم بسیاری از ما با چمدان های ساده و قدیمی به سفر می رویم

در دنیایی که هر روز فناوری جدیدی در گوشه ای از آن رخ می دهد، در چمدان های مسافرتی ما در طی چند دهه ی گذشته نوآوری خاصی رخ نداده است. عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی کم نیستند و باید به آنها توجه شود تا بعد از خرید پشیمان نشوید یکی از مهمترین این عوامل راحتی شما در حمل چمدان است هنوز هم بسیاری از ما با چمدان های ساده و قدیمی  به سفر می رویم و بعضی اوقات هم از سر بی توجهی و حواس پرتی آنها را گم می کنیم. حتی ممکن است در فرودگاه از شانس بدمان، چمدان و بارهایمان را به اشتباه به مسیری متفاوت از مسیر درج شده بر روی بلیط هواپیمایمان بفرستند و هیچوقت آنها را پیدا نکنیم. آنوقت است که آرزو می کنیم ای کاش چمدانمان آنقدر پیشرفته بود که می توانستیم آن را ردیابی کنیم.
تا همین یکی دو سال قبل این آرزوی کودکانه رویایی بیش نبود اما انگار دیگر زمان آن رسیده که رویاهایمان به واقعیت بپیوندند و چمدان ها از شکلی که در ذهنمان دارند، فراتر بروند.

چمدان Neit

این چمدان براحتی قابل تا شدن و جمع شدن است و چرخ های این چمدان قابلیت جدا شدن را دارد. طراحی منحصر بفرد این چمدان باعث دوام و سختیش شده است. چرخهای این چمدان دارای چرخش 360 درجه بوده و حمل و نقل را برای شما آسان نموده است. این چمدان از واژگون شدن تا 30 درصد جلوگیری می کند و همچنین وسایل درون چمدان تا 70 درصد در جای خود می مانند. از ویژگی های منحصر بفرد دیگر این چمدان قابلیت GPS است که از دزدیده شدن و گم شدن چمدان شما پیشگیری می کند؛ همچنین این چمدان قابلیت رزرو هتل، نقشه مسافرت و ... را دارد.

چمدان هوشمند

 

چمدان خودران Gita


این چمدان خودران که توسط کمپانی  Piaggio Fast Forward عرضه شده و اولین چمدانی نیست که بارتان را پشت سرتان حمل می کند ولی طبق اظهارات این کمپانی، این چمدان قرار است که مانند یک ربات و چرخ خرید وسایل و بار شما را حمل کند.

این چمدان و ربات به گونه ای طراحی شده که دقیقا پشت سر شما حرکت می کند و به عبارتی شما را تعقیب می کند و زمانی که شما بایستید این چمدان دقیقا در کنارتان قرار می گیرد و لازمه این تعقیب، این است که مالک چمدان یک کمربند مخصوص  را به لباس خود وصل کند که این کمربند از طریق وای فای به چمدان وصل می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالبش، توانایی ثبت مسیر حرکت شما برروی نقشه می باشد. با این روش چمدان می تواند بدون نیاز به حضور شما به مقصد تعیین شده بر روی نقشه برسد.

چمدان هوشمند

چمدان بلو اسمارت


مدتی است که کمپانی سامسونیت و گوگل، طرحی را برای ساخت چمدانهای هوشمند وعرضه این چمدان ها به بازار ارائه داده اند. این چمدانها به برنامه های هوشمندی متصل هستند که امکان ردیابی شان را برای شما مهیا می کنند. کمپانی سامسونیت اعلام کرده که چمدان های بلو اسمارت به سیستم ردیابی (Track&Go) مجهز هستند و با بکارگیری پروتکل حریم امنیتی و خصوصی گوگل، امکان تعیین هویت و شناسایی شخص را به مالک چمدان می دهند.
این چمدانها با یک اپلیکیشن به گوشی شما وصل می شوند و به شما امکان اطلاع از وزن دقیق و محل چمدانتان و امکان قفل شدن از راه دور را می دهد. همچنین این چمدان مسافرتی به یک باتری داخلی مجهز است که می تواند تا 6 بار گوشی و هر وسیله الکترونیکی را شارژ کند.

چمدان هوشمند

 

Modobag چمدان  


کمپانی Modobag  چمدان هایی ساخته که قابلیت حمل مسافر دارد 20 درصد از فضای داخلی این چمدان به موتور، باتری و مابقی تجهیزات اختصاص داده شده و از بقیه ی فضای داخلی چمدان برای قرار دادن وسایل خود می توانید استفاده کنید. این چمدان سرعتی سه برابر سرعت راه رفتن انسان و قابلیت حمل تا 118 کیلوگرم را نیز دارد و مسافتی حدود 10 کیلومتر را می تواند بپیماید.

چمدان هوشمند

چمدان دلسی

نو آوری هایی که در چمدان دلسی بکار رفته این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خیالی راحت سفر کنید

 Stopبا سیستم  و Go سری چمدانهای Chatelet  می توانید براحتی  چمدان خود را تحت کنترل داشته باشید. با وجود سیستم منحصر بفرد قفل چرخ دلسی، چمدان چهار چرخه شما دیگر از شما دور نخواهد شد! و در یک حرکت، چرخهای چمدان شما قفل میشوند. برای فعال کردن ترمز چرخهای چمدان،کافیست دستگیره را به سمت Stop بچرخانید. با این کار دوتا چرخ جلوی چمدان قفل می شود و مانع از دور شدن چمدان می شود و برای درآوردن از حالت ترمز کافیست.

چمدان هوشمند

 

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار