مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11416

جی جی حدید فرشته ویکتوریا سکرت

جلنا نورا حدید معروف به جی جی حدید مدل آمریکایی در 23 آوریل سال 1995در  لس آنجلس متولد و تا پایان دوره دبیرستانش در لس آنجلس زندگی می کرد و بعد از آن برای تحصیل در رشته مدلینگ به نیویورک رفت

جلنا نورا حدید معروف به جی جی حدید مدل آمریکایی در 23 آوریل سال 1995در  لس آنجلس متولد و تا پایان دوره دبیرستانش در لس آنجلس زندگی می کرد و بعد از آن برای تحصیل در رشته مدلینگ به نیویورک رفت. محمد حدید پدر جی جی حدید از بزرگترین و معروفترین صاحبان املاک ایالت متحده، اصالتی فلسطینی-امریکایی دارد و مادرش یولاندا فاستر مدل سابق، اصالتی آلمانی-امریکایی دارد. جی جی حدید یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر به نام انوار حدید دارد که هر دو در صنعت مدلینگ مشغول فعالیت هستند. 

جی جی حدید و خانواده اش

جی جی حدید با قد 179 سانتی متر و وزن 57 کیلوگرم یکی از فرشتگان جذاب ویکتوریا سیکرت است. جی جی در سال 2016 رتبه پنجم لیست مجله فوربس را از آن خود کرد.

جی جی حدید

جی جی حدید از دوسالگی بعنوان مدل برند گس فعالیت خود را استارت زد ولی بدلیل نگرانی مادرش که مبادا دخترش بعنوان یک کودک نتواند زندگی معمولی داشته باشد او را تا دوران نوجوانی از این حرفه دور نگه داشت. جی جی حدید از سال 2011 مجددا فعالیت خود را بعنوان مدلینگ با برند گس آغاز کرد.

جی جی حدید با برندهای زیادی از جمله ورساچه،  شنل، فندی، مایکل کورس و تامی هیلفیگر همکاری داشته است. وی برای راه اندازی خط تولید برند لباسهای خود با تامی هیلفیگر همکاری کرد و در مت گالا 2017 لباسی از این برند را به تن کرد و در مت گالا 2018 نیز لباسی از برند ورساچه انتخاب کرد.

جی جی در فوریه 2014 با برند دیزیگوال همکاری کرد و در پاییز و زمستان 2014 با عینکهای تام فورد توانست در عرصه مدلینگ بخوبی بدرخشد و بعد از این کمپین توانست در کمپین محصولات آرایشی و عطر و ادکلن تام فورد نیز همکاری کند. از همکاری های مهم وی در سال 2018 میتوان به همکاری با برند عینک ووگ اشاره کرد.

دو سال گذشته را می توان اوج معروفیت و درخشش جی جی حدید دانست. وی در این سال بعنوان بهترین مدل مجله ووگ انتخاب شد.

از غذاهای مورد علاقه جی جی پیتزا و همبرگر و از ورزش های مورد علاقه اش سوارکاری را می توان نام برد و از دوستان نزدیکش میتوان به کندال جنر اشاره کرد. کندال از خانواده کارداشیان ها و در لیست پردرآمدترین فرشتگان ویکتوریا سکرت قرار دارد.

جی جی حدید و زین مالک

زین مالک خواننده انگلیسی و عضو سابق گروه وان دایرکشن در مورد رابطه اش با جی جی گفته که جی جی را از طریق رسانه ها دنبال میکرده ولی زمانی که او را در یک مهمانی از نزدیک دیده شیفته او شده. زین مالک نیز همانند جی جی مسلمان است و در مصاحبه ای گفته من مسلمان بدی هستم ولی به مسلمان بودنم افتخار میکنم. جی جی و زین مالک از نوامبر 2015 باهم وارد رابطه شدند و هم اکنون آوازه های جدایی این دو به گوش میرسد.

جی جی حدید و زین مالک

استایل روزانه جی جی حدید

جی جی حدید یکی از مدل های تاثیرگذار بر نسل جوان است که خیلی از استایل و نحوه لباس پوشیدنش پیروی می کنند. از استایل مورد علاقه جی جی حدید میتوان به استایل مونوکروم (یک رنگ) اشاره کرد. جی جی حدید بیشتر لباسهای یک رنگ خاکستری، مشکی، کرم و قرمز را ترجیح می دهد. این استایل به شما کمک می کند که لاغرتر و بلند قد تر دیده شوید.

مطالعه کنید: تاثیر مدل ها بر نسل جوان

جی جی حدید

جی جی برای روزهای عادیش از شلوار جین و تاپ تک رنگ استفاده می کند. او همچنین به کتانی های آدیداس علاقمندست و در استایل روزانه اش از آنها استفاده می کند.

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار