مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11419

آدریانا لیما پردرآمدترین ستاره ویکتوریا سکرت

آدریانا فرانچسکا لیما سوپر مدل مشهور برزیلی در 12 ژوئن 1981 در سالوادور متولد شد.آدریانا لیما با وجود اینکه همیشه در مسابقات زیبایی مدرسه رتبه اول تا سوم را از آن خود میکرد ولی هیچوقت فکر نمیکرد که...

آدریانا فرانچسکا لیما سوپر مدل مشهور برزیلی در 12 ژوئن 1981 در سالوادور متولد شد.

آدریانا لیما با وجود اینکه همیشه در مسابقات زیبایی مدرسه رتبه اول تا سوم را از آن خود میکرد ولی هیچوقت فکر نمیکرد که شغل آینده اش یک مدل تبلیغاتی باشد. آدریانا لیما در دوران مدرسه همراه یکی از دوستانش که به دنیای مد علاقه داشت پا به عرصه مد گذاشت. آدریانا لیما توانست در کارش بخوبی بدرخشد و در سن 15 سالگی در رقابت های سوپر مدل برزیل مقام اول را کسب کند. همچنین او توانست در مسابقات سوپر مدل جهان مقام دوم را از آن خود کند. سه سال بعد آدریانا به نیویورک رفت و با شرکت الیت قرارداد بست و بعد از آن نام آدریانا لیما در مجلات معتبری از جمله ووگ دیده شد. همچنین در سالهای 2014، 2015 و 2016 بعنوان دومین مدل گران توسط مجله فوربس معرفی شد.

بیشتر شهرت آدریانا لیما در سال 2000 بعنوان مدل ویکتوریا سکرت و مدل لوازم آرایشی می بلین بدست آمد.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

این مدل برزیلی در سال 2006 بعنوان پنجمین سوپر مدل پردرآمد و در سال 2007 و 2008 در لیست پردرآمدترین سوپرمدلهای مجله فوربس، رتبه چهارم را داشت. آدریانا لیما در سال 2008 بعنوان چهره سال مکزیک انتخاب شد. این سوپر مدل برزیلی با ثروتی حدود 85 میلیون دلار از میان فرشتگان و ستارگان ویکتوریا سکرت، رتبه اول را دارد. آدریانا به چهار زبان پرتغالی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط  کامل دارد.

روابط آدریانا لیما

آدریانا لیما در سال 2009 با بسکتبالیست صربی، مارکو جاریک ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

این دو در سال 2014 از هم جدا شدند.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

آدریانا لیما بعد از جدایی از مارکو، با بازیکن تیم فوتبال بوستون، جولیان ادلمن وارد رابطه شد ولی خیلی زود با او نیز بهم زد.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

بعد از آن لیما با بازیکن تیم بیسبال نیویورک، مت هاروی بود که بدلیل شایعاتی که در فضای مجازی در مورد دیدار لیما با جولیان و عدم حضور مت هاروی در یکی از بازی های مهم تیمش پخش شد طرفداران مت در شبکه های اجتماعی به آدرینا لیما حمله کرده و او را مقصر دانستند. آدریانا در پاسخ به انتقادها گفت که نباید در روابط شکست خورده تنها زن را مقصر بدانید و همیشه دو روی سکه را ببینید. همچنین مت در صحبت با خبرنگاران اعلام کرد که در این ماجرا فقط خودش مقصر است و بس.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

ازدواج آدریانا لیما با خودش

سال گذشته این چنین به نظر میرسید که آدریانا از رابطه با مردها خسته شده و میخواهد خوشبختی را در خودش پیدا کند. وی با انتشار عکسی از خودش که حلقه بدست دارد خبرساز شد.

آدریانا لیما

آدریانا لیما در شرح عکس این چنین نوشته که : « این حلقه نمادین است من به خودم و خوشبختیم متعهد هستم و با خودم ازدواج کرده ام.» 

ولی ظاهرا که از زندگی با خودش نیز خسته شده و با نویسنده ترکی، متین هارای وارد رابطه عاشقانه جدیدی شده است.

آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار