مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11427

تناسب اندام راز شیک پوشی شماست

همانطور که می دانید لباس و پوشش مناسب نقش مهمی در آراستگی و شیک پوشی افراد دارد . اما در بحث شیک پوشی نکته مهمی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد داشتن اندامی متناسب است. تناسب اندام هم در نتیجه داشتن...

 

همانطور که می دانید لباس و پوشش مناسب نقش مهمی در آراستگی و شیک پوشی افراد دارد . اما در بحث شیک پوشی نکته مهمی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد داشتن اندامی متناسب است . تناسب اندام هم در نتیجه داشتن یک سبک زندگی سالم به وجود می آید .

متاسفانه اکثر ما ایرانی ها سبک زندگی ناسالمی داریم و توقع داریم با خوردن قورمه سبزی و کله پاچه و بی تحرکی اندامی شبیه سلبریتی ها داشته باشیم . آن تعداد افرادی هم که به دنبال تناسب اندام هستند می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود برسند که در این راه به رژیم های غذایی ناسالم و یا قرص های لاغری روی می آورند که نتایج مقطعی و زودگذر دارند .

اگر دقت کرده باشید ستارگان دنیای مد و فشن علاوه بر استفاده از برند های معروف و اهمیت به لباس هایشان ، سبک زندگی ، رژیم غذایی و برنامه ورزشی مخصوص خود را دارند . بهتر است نگاهی به سبک زندگی سلبریتی ها و افراد محبوب بیندازیم و ببینیم که چه نکاتی را رعایت می کنند تا تناسب اندام داشته باشند و به طبع آن بتوانند شیک ترین لباس ها را بپوشند .  

 

استفاده از یک رژیم غذایی سالم

تمام سلبریتی ها مانند جنیفر لوپز ، دیوید بکهام و ... از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند و آن را به عنوان سبک زندگی خود برگزیده اند. یک رژیم غذایی سالم رژیمی است که ثابت شده و مورد تایید کارشناسان تغذیه در دنیا باشد مانند رژیم گیاهخواری و رژیم کتوژنیک و ... که به صورت علمی و با توجه به شرایط فیزیکی بدن هر فرد تنظیم می شود .  

بهانه برخی برای عدم پایبندی و رها کردن برنامه خود هزینه های زیاد مراجعه به پزشک و باشگاه های ورزشی است . اما خوشبختانه کسب و کار هایی هستند که این سرویس ها را با هزینه های خیلی پایین تر ، بدون صرف زمان برای مراجعات متعدد به پزشک به شما ارائه می دهند .

به عنوان مثال شما می توانید با مراجعه به وبسایت دکتر بادی (www.DrBody.ir) و وارد کردن اطلاعات بدنی خود رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود را تنها با چند کلیک ساده دریافت کنید و به صورت شبانه روزی با مشاورین و متخصصین دکتر بادی در تماس باشید .

ورزش کردن به طور مستمر

می دانید که ورزش کردن در کنار یک رژیم غذایی مناسب یکی از ملزومات داشتن تناسب اندام است . جنیفر لوپز در مصاحبه ای عنوان کرده است که ورزش کردن و رقص عضو جدا نشدنی زندگی و راز شادابی همیشگی اوست و هیچ گاه نشده که ورزش را حتی برای مدتی کوتاهی کنار بگذارد .

ورزش هایی مانند فیتنس و ورزش TRX در عضله سازی و زیبایی اندام بسیار نتیجه بخش هستند که توصیه می شود حتما آن ها را امتحان کنید .

 

مراقبت از پوست و مو و سادگی

باید بدانید که یکی از اصول شیک پوشی و آراستگی ظاهری سادگی است . خیلی افراد با آرایش غلیظ سعی دارند تا زیباتر بنظر بیایند در صورتی که این گونه آرایش موجب مصنوعی جلوه کردن چهره می شود درصورتی که آرایش ملایم و پوشیدن لباس های ساده همیشه کمک می کند که شما به صورت طبیعی زیبا به نظر برسید .

از آن جایی که داشتن پوستی سالم و زیبا یکی از فاکتور های اصلی زیباتر بنظر رسیدن است باید به طور مداوم از آنها مراقبت کنید و برای این کار می توانید از روش های طبیعی و کم هزینه بهره ببرید .

برای داشتن پوستی سالم و شاداب باید رژیم غذایی متناسبی داشته باشید ، از وسایل آرایشی مرغوب استفاده کنید ، ماسک و اسکراب های طبیعی و خانگی استفاده کنید ، خواب کافی و مناسب داشته باشید . بنابراین مراقبت از پوست و مو شما را از آرایش های غلیظ برای پوشاندن لک و آسیب ها بی نیاز می کند .

بنابراین اضافه وزن ، داشتن پهلو و شکم ، پوست و موی ناسالم مانع شما برای پوشیدن لباس و سایز مورد نظرتان است . در واقع خوش اندامی راز خوش پوشی و بخشی از استایل شخصی شماست .

نکته مهم دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که همه افرادی که در صنعت مد فعالیت می کنند به تغذیه سالم و ورزش خود اهمیت زیادی می دهند و آن را بخشی از سبک زندگی خود می دانند نه این که صرفا پس از مدتی آن را رها کرده و به عادات ناسالم گذشته باز گردند .

 

 

 

 

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار