مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11430

رژیم غذایی کیت میدلتون

وقتی اسمی از خانواده سلطنتی می آید بهترین و لوکس ترین ها به ذهن شما خطور می کند و احتمالا به گران ترین، عجیب ترین و لذیذترین غذاها در لوکس ترین ظروف فکر می کنید. در حالت کلی این فکر اشتباه نیست ...

وقتی اسمی از خانواده سلطنتی می آید بهترین و لوکس ترین ها به ذهن شما خطور می کند و احتمالا به گران ترین، عجیب ترین و لذیذترین غذاها در لوکس ترین ظروف فکر می کنید. در حالت کلی این فکر اشتباه نیست ولی کاملا درست هم نیست. خانواده های سلطنتی نیز از خوردن غذاهای سبک و رژیم هایی که بی شباهت با غذاهای ما نیست لذت می برند بخصوص زمانیکه از کیت میدلتون پرنسس مد جهان صحبت به میان می آید.

هنگامیکه سرآشپز قصر کنسینگتون، کارولین راب طرز تهیه چند غذای معروف قصر را در سال 2015 منتشر کرد خیلی جالب و هیجان انگیز بود که خانواده سلطنتی چه می خورند. طبق مصاحبه ای که از سرآشپز قبلی «ریکد» شده متوجه شدیم که احتمال این که پرنسس مد جهان، کیت میدلتون در حال آشپزی در آشپزخانه دیده شود خیلی زیاد است.

رژیم غذایی کیت میدلتون

 اکثر سلبریتی ها به تناسب اندام و رژیم غذایی خود اهمیت می دهند و خیلی ها هستند که دوست دارند بدانند که رژیم غذایی آنها به چه صورت است از جمله این سلبریتی ها میتوانیم به رژیم غذایی بیانسه اشاره کنیم که هوادارانش بدنبال رژیم غذایی وی هستند و اما در این مقاله می خواهیم در مورد سبک زندگی کیت میدلتون و راز تناسب اندام و رژیم غذایی وی در زمان بارداری و و بعد از آن، صحبت کنیم.

رژیم غذایی کیت میدلتون در دوران بارداری

ورزش از مهمترین عواملیست که برای سلامتی و تناسب اندام لازم و ضروریست کیت قبل از دوران بارداریش روزانه ورزش را در برنامه اش داشت و در این زمینه بسیار فعال بود وی در دوران بارداری ورزش را کنار نگذاشت و تنها ورزش خود را سبک تر کرد او تمرینات یوگا بارداری و پیاده روی را در برنامه روزانه اش قرار میداد.

رژیم غذایی کیت میدلتون

در واقع ورزش قبل از بارداری به بدن کمک می کند تا بدنشان برای دوران بارداری آمادگی داشته باشد و کمک می کند تا بعد از زایمان زودتر به وزن اولیه خود برگردند.

همانطور که در مقاله قبلی برندکده در مورد کیت میدلتون پرنسس مد جهان گفتیم کیت دوران بارداری بسیار سختی داشت و صبحها با حالت تهوع شدید از خواب بیدار میشد بنابراین او در کنار خواب مغناطیسی از یک رژیم غذایی گیاهخواری نیز استفاده میکرد رژیمی شامل بری و بلغور جو دو سر و آووکادو. این رژیم نه تنها باعث رفع تهوع می شود بلکه کمک می کند که وزن مناسب و کافی در زمان بارداری داشته باشید.

کیت برای تعادل رژیمش از غذاهای خام استفاده میکرد. سویچ ترکیبی از ماهی خام و مرکبات تازه و ادویه از جمله غذای مورد علاقه کیت میدلتون است.از آنجایی که پختن مواد غذایی باعث از بین رفتن آنزیمها و ویتامین های غذا می شود بنابراین استفاده از مواد غذایی خام نه تنها به تناسب اندام کمک می کند بلکه برای زیبایی و سلامت پوست نیز مفید است.

همچنین کیت همواره از مواد غذایی تازه و سالم همچون گوشت مرغ، بوقلمون و گوشت ماهی در رژیم غذاییش استفاده میکرد. سالاد هندوانه، زغال اخته، شیر بادام ، انواع آجیل و میوه های خشک از جمله مواد غذایی بودند که در برنامه غذایی دوران بارداریش وجود داشت.

رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون بعد از زایمان

جالب است بدانید که کیت میدلتون در اولین بارداریش 13 کیلو اضافه وزن داشت و در مدت زمان 2 ماه توانست به وزن اولیه خود برگردد.کیت بعد از زایمانش در کنار رسیدن به وزن سابقش بدنبال سلامتی بیشتر نیز بود بنابراین حداقل یک وعده در هفته را از غذاهای خام استفاده میکرد. او در کنار رژیم غذایی کم کربوهیدرات یک برنامه ورزشی دقیق از دویدن، پیاده روی، یوگا و تمرینات مختلف ورزشی داشت.

و اما رژیم غذایی اصلی که در بین سلبریتی ها بسیار محبوب است و کیت میدلتون نیز از آن برای رسیدن به اندام مناسب و وزن سابقش از آن استفاده می کند رژیم غذایی دوکان نام دارد که بر اساس دریافت کربوهیدرات و چربی کم و دریافت پروتئین زیاد توسط یک متخصص تغذیه فرانسوی بنام پیر دوکان تنظیم شده است.

رژیم غذایی کیت میدلتون

این رژیم غذایی شامل دو مرحله است مرحله اول کاهش وزن و مرحله دوم نگهداری و تثبیت وزن است. این رژیم بر اساس وزن واقعی،سن، سابقه از دست دادن وزن و ... انجام می گیرد.

مرحله حمله که یک تا هفت روز طول می کشد بصورت زیر می باشد:

صبحانه: پنیر بدون چربی بهمراه 5/1 قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای یا قهوه و آب.(توجه کنید که چای  و یا قهوه را با جایگزین قند و شیر بدون چربی میل کنید.

ناهار : جوجه کباب یا مرغ کبابی، چای سرد، رشته فرنگی پخته شده در عصاره آب گوشت

شام: میگو و گوشت بی چربی، آب، قهوه بدون کافئین یا چای با شیر بی چربی و جایگزین قند.

مرحله کروز که یک تا 12 ماه طول می کشد بصورت زیر است:

صبحانه: سه عدد تخم مرغ و گوجه فرنگی، آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند

ناهار: مرغ کبابی با سرکه ، ماست کم چرب و دو قاشق غذاخوری سبوس جو دوسر و جایگزین قند، چای سرد

شام: ماهی قزل آلا پخته بهمراه کلم بروکلی و گل کلم بخارپز،آب،  قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند

و در نهایت مرحله تثبیت است:

صبحانه: املت با سه عدد تخم مرغ و 40 گرم پنیر و اسفناج،آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند

ناهار: ساندویچ با دو تکه نان گندم، نصف لیوان پنیر بهمراه دو قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای سرد

شام: گوشت کباب شده بی چربی، کدوی کباب شده، یک عدد سیب متوسط،آب، قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند

در حالت کلی نباید این نکته را فراموش کرد با وجود اینکه این رژیم غذایی توسط بهترین متخصصان نوشته شده و سلبریتی ها، بلاگر های معروف و افراد مشهور از آن پیروی می کنند و در بین آنها بسیار محبوب است ولی زنان باهم متفاوتند و این اختلاف در زمان بارداری بیشتر هم می شود  و این رژیم غذایی ممکن است بطور قطع برای همه افراد مفید و کارآمد نباشد.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار