مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11433

5 عطر پر فروش تابستانی خانم ها

eclat la violette : این عطر زنانه از برند مشهورfragrance است. عطری با رایحه خنک و شیرین و قیمت مناسب که به سرعت توانست طرفداران زیادی را جذب نماید. رایحه این ادوپرفیوم شباهت زیادی با محصول مشهور...

 

1- eclat la violette : این عطر زنانه از برند مشهورfragrance است. عطری با رایحه خنک و شیرین و قیمت مناسب که به سرعت توانست طرفداران زیادی را جذب نماید. رایحه این ادوپرفیوم شباهت زیادی با محصول مشهور برند lanvin یی Eclat d Arpege  دارد. بوی برگ چای و شکوفه ی درخت هلو در نت ابتدایی این عطر به سرعت در فضا پخش می شود و توجه همگان را به شما جلب می نماید و با گذشت زمان بوی مشک، پونه و ویستریا جایگزین نت ابتدایی می شود که استرس و اضطراب را از شما دور می کند و در انتها با بوی چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر میان جسم و روح شما تعادل برقرار می گردد و استرس های روزمرگی  از شما دور می شود.

عطر زنانه

2- lalique l'amour : لامور با بوی شیرین و ملایم خود گزینه مناسبی برای روزهای گرم است. طراحی جذاب شیشه عطر با شانه های طلایی رنگ و چاپ تیره رنگ اسم و مدل عطر، حس لوکسی را به بیننده القا می نماید. نت ابتدایی عطر شامل پرتقال، نارنج و گل رز است که حس طراوت را به ارمغان می آورد و پس از مدتی نت های میانی از راه می رسند و با بوی گل های یاسمن، مریم و گاردینا انرژی های مثبت را به همراه خود می آورند پس از گذشت مدت زمانی طولانی، نت های پایانی چوب سدر، چوب صندل و مشک جهت بالا بردن حس آرامش و تعادل درونی باقی می مانند.

عطر زنانه

3- versace bright crystal : برند ایتالیایی ورساچه با معرفی این عطرزنانه یکی از بهترین عطرهای زنانه اش را معرفی کرد که با بوی میوه ای خود مناسب حال و هوای تابستانی و بهاری است. در بطری با اندازه ی بزرگ و طرح الماس مانندش وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر زنانه  اضافه کرده است. با اسپری روی پوست و یا نبض خود از این عطر به سرعت بوی میوه انار و نت های آبی مشام شما را خواهد گرفت و این ترکیب شیرین هیجان و شادی درونی را به شما هدیه خواهد داد. نت های میانی از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی تشکیل شده است که القا کننده حس آرامش و انرژی مثبت هستند و در انتها از مشک، چوب ماهون و عنبر بعلت رفع استرس شما استفاده شده است.

عطر زنانه

4- jesus del pozo Halloween : این عطرزنانه  برای خانم هایی که اعتماد به نفس بالایی دارند و رفتارهای مرموز و عجیب غربی از آنها سر می زند بسیار مناسب است. به دلیل ظاهر شیک و قیمت مناسب، هالووین یکی از گزینه های اصلی برای هدیه دادن است. بوی نت های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به خوبی محیط اطراف را تحت تاثیر قرار می دهد.  پس از این  نت های میانی یا اصلی با وجود زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا جایگزین نت های قبلی می گردد و انرژی و شادی ویژه ای به شما می بخشد. رایحه پایانی هالووین به سمت وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی گرایش دارد.

مطالعه کنید: نگاهی به استایل سلبریتی ها در هالووین 2019

عطر زنانه

5- nina ricci مدل premier jour : این عطر زنانه برای خانم های احساساتی و پرشور و هیجان گزینه خوبی به شمار می رود. روزهای بهاری و تابستانی بهترین زمان استفاده از این عطر هستند. وقتی این عطر را بر روی پوست خود اسپری می کنید بلافاصله بوی پرتقال ماندراین و گل نخود مشام شما را اشباع می نماید و این ترکیب شیرینی و هیجانی پس از گذشت مدتی جای خود را به ترکیب گل ارکیده و گاردنیا می دهد که حس آرامشش درونی شما را چند برابر می نماید. پس از مدتی طولانی نت های پایانی یعنی چوب صندل، مشک و وانیل جهت تثبیت و ماندگاری بیشتر بوی عطر فرا می رسند.

عطر زنانه

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار