مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11442

صاف و اتو کشیده باشید...

افراد شیک پوش که غالبا از لباس های برند استفاده می کنند برای آراستگی خود هزینه های قابل توجهی صرف می کنند پس برای نگهداری مناسب از این لباس ها توجه به نکاتی که در ادامه به آن اشاره میکنیم حائزاهمیت...

افراد شیک پوش که غالبا از لباس های برند استفاده می کنند برای آراستگی خود هزینه های قابل توجهی صرف می کنند پس برای نگهداری مناسب از این لباس ها توجه به نکاتی که در ادامه به آن اشاره میکنیم حائزاهمیت است.

نکته ی اول اینکه لباس های شما حتی اگر معروف ترین برند موجود در دنیا باشد درصورتیکه تمیز و اتو کشیده نباشند در آراستگی شما تاثیر منفی دارد پس حتما لباس های تمیز و اتو کشیده به تن کنید.

نکته دوم اینکه بر روی لباسهای برند برچسبی قرار دارد به عنوان برچسب نگهداری از لباس که شما را با استفاده از علامت های اختصاصی برای نگهداری بهتر از لباس راهنمایی میکند در بین این علامت ها دایره بدون ضربدر نشان دهنده خشکشویی میباشد که  بر روی اکثر لباس های برند این علامت به عنوان اولین و بهترین روش شستشو توصیه شده است.

با توجه به نکات بالا توصیه میشود که اگر از لباس های برند استفاده میکنید  برای شستشو حتما  به سراغ خشکشویی ها بروید.

اما دیگر دوره رفتن به خشکشویی ها تمام شده است. تنها با استفاده از اپلیکیشن موبایل و وبسایت زودشور می توانید از خدمات خشکشویی آنلاین زودشور استفاده نمایید.

خشکشویی آنلاین زودشور

زود شور ” در دستان شماست . “زودشور” مفتخر است بعنوان اولین سامانه هوشمند خشکشویی در تهران، در حوزه ی خدمات خشکشویی به شما عزیزان تهرانی خدمت کند .

از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت زودشور شما میتوانید تعداد و نوع لباس و نوع شستشو را مشخص کنید تا بلافاصله پس از تأیید ، همکاران ما با شما تماس بگیرند و برای دریافت لباس با شما هماهنگ کنند . سپس لباس های شما برای انجام خدمات، به بهترین خشکشویی های منطقه گزینش شده توسط زود شور فرستاده شده و بعد از ۴۸ ساعت (بغیر از روزهای تعطیل) بسته به نوع لباس آماده تحویل میشود. دراین مرحله همکاران ما با شما تماس میگیرند و در زمان مورد نظر شما، لباسهایتان را تحویل خواهند داد. لازم بذکر است که زود شور در هر مرحله ( ثبت سفارش – دریافت – تحویل ) شما را از طریق پیامک، باخبر میکند و همچنین تمامی البسه از زمان دریافت تا زمان تحویل بطور کامل بیمه خواهند شد .

 

دریافت و تحویل رایگان، کیفیت عالی و تضمین خدمات، قیمت ارزان  سرویس دهی تا ساعت ۲۴ هر روز هفته و همچنین مشتری مداری محض، ویژگی های بارزیست که زودشور را از دیگر رقبایش متمایز کرده است .

شما میتوانید همین حالا اپلیکیشن زودشور را از کافه بازار،Google play  و یا سیب اپ دانلود کنید و پس از ثبت نام ، با چند کلیک لباسهای خود را شسته و یا اتو کنید !

همچنین با عضویت در کانال تلگرام Zoodshoor و یا اینستاگرام Zoodshoor از انواع تخفیفات ، بسته های ویژه ، مسابقات و هزاران طرح جالب با خبر شوید .

تیم زودشور در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل تا ساعت ۱۲ بامداد آماده سرویس دهی به شما عزیزان میباشد .

برای شما عزیزانی که از طریق سایت برندکده با خدمات خشکشویی آنلاین زودشور آشنا می شوید کد تخفیف brandkade20off در نظر گرفته شده است که در هنگام سفارش می توانید از آن استفاده نموده و از 20 درصد تخفیف بهره مند شوید.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار