مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11445

10 مدل مرد برتر در جهان

جامعه هر روز رو به پیشرفت است و سلیقه مردم همراه با پیشرفت جامعه در حال تغییر است و برخی افراد به مدل شدن فکر می کنند و دوست دارند مدل مشهوری شوند. برای تبلیغ پوشاک، حوزه فناوری اطلاعات به کمک صنعت...

همانطور که در مقاله قبلی در مورد 10 مدل برتر زن جهان صحبت کردیم جامعه هر روز رو به پیشرفت است و سلیقه مردم همراه با پیشرفت جامعه در حال تغییر است و برخی افراد به مدل شدن فکر می کنند و در موتورهای جستجوگر "میخوام مدل بشم" رو سرچ می‌کنند چرا که دوست دارند مدل مشهوری شوند و این خود نیازمند دانستن شرایط مدل شدن است. برای تبلیغ پوشاک، حوزه فناوری اطلاعات به کمک صنعت پوشاک آمده است تا بتوانند این تبلیغات را در سطح جهانی گسترش دهند و باعث ایجاد کسب و کارهای جانبی شده است. 

مد و فشن

امروزه مد و فشن مخاطبان زیادی در سرتاسر جهان دارد که همه نگاه ها به سمت این بخش کشیده شده است. البته این را باید گفت که دنیای مد و لباس تنها برای زنان جذاب نیست؛ بلکه جذابیت های خاصی برای آقایان نیز دارد. لذا مدل های مرد نیز باید وجود داشته باشد تا به این جذابیت افزوده شود. این افراد می توانند در تبلیغات بسیاری مثل ساعت، برندهای سرشناس و لباس شرکت داشته باشند. علاوه بر این، در کلیپ های موسیقی می توان آن ها را پیدا کرد. با ما همراه باشید تا ۱۰ مدل مرد برتر در جهان را به شما معرفی کنیم.

1- تایسون بک فورد

یکی از مدل های مرد مشهور جهان که در آمریکای شمالی است تایسون بک فورد می باشد. این مدل مرد مشهور سیاه پوست، با قدی بلند و هیکلی متناسب از مدل های مرد مشهور مد و لباس در غرب است. در دهه های اخیر تایسون بک فورد در فهرست برترین های مد و لباس آقایان در مجله ووگ قرار گرفته است. این مدل مرد مشهور با برندهای گوناگون و مشهوری مثل کالوین کلین ، تامی و گوچی همکاری زیادی داشته است. علاوه بر این، همکاری تایسون با خوانندگان مشهور مثل بریتینی اسپیرز همواره مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. تایسون بک فورد در حال حاضر در اینستاگرامش 571k دنبال کننده دارد ناگفته نماند که تایسون در حوزه بازیگری نیز فعالیت داشته است از فیلمهای معروف تایسون بک فورد می‌توان " توی دریا" و "معتاد" را نام برد. با ما همراه باشید تا با دیگر مدل مشهور مرد آشنا شوید.

مدل مرد

2- براد کورنیگ

مدل ۳۷ ساله آمریکایی که یکی از برترین مدل های حال حاضر جهان است براد کورنیگ نام دارد. عکس این مدل مشهور را می توانید بر روی جلد نشریات در حوزه های لباس و سبک زندگی و مدل شدن پخش می شود پیدا کنیم که از این میان می‌توان به، ابرکرومبی، ووگ و غیره اشاره کرد. یک نکته قابل توجه در مورد این مدل این است که بر خلاف سایر مدل ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فعالیت ندارد. براد در سال 2003 میلادی توسط طراح مد به نام لاگرفلد پیدا شد. علاوه این در هنگام مدل شدن، برای تبلیغات محصولات شرکت هایی هم چون دلچه گابانا، آدیداس ، شنل، روبرتو کاوالی، فندی و گپ حضور داشته است.

ده مدل برتر مرد

3- دیوید گندی

یکی از بهترین مدل مرد که ملقب به دولس بوی می باشد، دیوید گندی است. این لقب را به این خاطر به او داده اند که در کمپین تبلیغاتی دولچه و گابانا مشهور شد. یکی از شاخص های اصلی مدلینگ لباس شدن وی، ظاهر مردانه و هیکل عضلانی می باشد که تاثیر زیادی بر روی تبلیغ شرکت های اروپایی به خصوص ست چی داشته است. وی در سال ۲۰۱۳ جزء پر درآمدترین مدل ها بود و قرار گرفتن در فهرست برترین مدل ها دست یافت.

بهترین مدل مرد

4- جان کورتاجرینا

یک مدل ۳۶ ساله اسپانیایی که در صنعت مد در فضای مجازی با بیش از یک و نیم میلیون مخاطب فعال می باشد جان کورتاجرینا است. با مدل شدن او برای برندهای مختلفی فعالیت کرده است.  علاوه بر این در زمان مدل شدن وی در سال ۲۰۱۴ در مراسم کت واک که در شهر میلان و پاریس برگزار شد. او برای امپریو آرمانی و جان گالیانو بر روی صحنه رفت. از ویژگی های خاصی که به مدل شدن وی جذابیت بخشیده است، ژست های خاص و ویژه و مدل موی وی می باشد.

مدل برتر مرد جهان

5- مارکوس شنکنبرگ

یکی از فعال ترین مدل های مرد که ملیتی سوئدی دارد، مارکوس شنکنبرگ نام دارد. یکی از مسیرهای موفقیت در مدل شدن وی را می توان از فعالیت برای بند کارن کلن نام برد. این مدل معروف زمانی توسط یکی از طراحان مد در ایتالیا کشف شد که در ونیز ایتالیا در حال اسکی سواری بود. یکی از ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد مارکوس از هنگام مدل شدن پوشیدن لباس عجیب و غریب است . وی تعداد دفعات زیادی لباس های عجیب و غریب طراحی طراحان مرد را از زمان مدل شدن بر تن کرده است  و این برندهای مد و لباس شهرت را در پی داشته است. هرچند این لباس ها با فرهنگ ما مغایرت دارد. مارکوس علاوه بر مدل شدن در زمینه های بازیگری و نویسندگی هم فعال است و در برنامه های تلویزیونی مختلف مانند زندگی سورنال فعالیت داشته است.

مدل برتر جهان

6- شان اپرای

مدل ۲۶ ساله آمریکایی که شهرت زیادی در زیبایی مد و لباس بخصوص تولید کنندگان لباس مرد در سرتاسر جهان دارد و جزو زیباترین مدل مرد در جهان می باشد شان اپرای می باشد. یکی از ویژگی های این مدل معروف صورت و چشمان تاثیرگذار می باشد. همچنین علاوه بر  مدل شدن، اجرا  با خواننده مشهور تیلور سویفت را داشته است که مورد استقبال رسانه ها قرار گرفت. علاوه بر این، او بعد از مدل شدن برای برندهای مشهوری همچون جورجیو آرمانی و بتگا ونتا فعالیت هایی داشته است.

مرد برتر مرد

7- ماتیاس لوریدسن

یکی از موفق ترین و جوان ترین مدل مرد که در دانمارک به دنیا آمده است و رو به مدل شدن آورد، ماتیاس لوریدسن می باشد. این مدل در اینستاگرام و فیس بوک حضور ندارد، فقط یک حساب توییتری دارد که در آن نوشته من یک مدل هستم اما این ارزشی ندارد. من به مردم و طرفدارانم عشق می ورزم. بعد از مدل شدن، در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت دایر  انتخاب شد تا فعالیتش را آغاز کند. همچنین او برای برندهای مثل ژیوانشی، لاکست، سالواتوره فراگامو فعالیت می کند.

مد و فشن

8- نوا میلز 

یکی دیگر از مدل های مشهور که جزو ۱۰ مدل برتر مرد جهان قرار گرفته است و رو به مدل شدن آورد، نوا میلز می باشد. این مدل هیکل عضلانی خوبی را دارد و به همین دلیل هنگامی که در فوتوشوتینگ ها حضور می یابد برهنه است. او همچنین کلیپی با تیلور سویفت ستاره موسیقی پاپ در جهان ساخته است که در سال ۲۰۱۱ به نام "ما هیچ وقت دیگر هرگز با هم نخواهیم بود" رونمایی شد. وی شروع موفقیت خود را با یاوس سنت لورینت و گوچی ایتالیا قلمداد می کند. علاوه بر این اور در برندهای دیگری چون دولچه اند گابانا، بتگا ونتا و تامی هیلفیگر فعالیت دارد.

مدل شدن

9- مارک واندرلو

یکی دیگر از مدل های مشهور جهان مارک واندرلو می باشد. به دلیل داشتن هیکل ورزیده و چشمان آبی و زیبا در حالی که ۴۶ سال دارد، پرمخاطب ترین مدل در جهان است. علاوه بر این که او در حوزه های مد و فشن کار می کند، از چهره او برای بازی ویدیویی الگو گرفته شده است. همچنین برای بوگاتی نیز تبلیغ انجام داده است. از مهم ترین فعالیت های این مدل می توان به همکاری با برندهایی همچون آرمان،  هوگوباس،باباب ریپابلیک، والنتینو، گس  نام برد.

ده مدل برتر مرد

10- اواندرو سولداتی

اواندرو سولداتی یک مانکن موفق برزیلی می باشد. شروع فعالیت این مدل در کمپین تبلیغاتی لویی ویتون است که بعد از آن به طرف موسیقی نیز رفت و در کلیپی همراه با لیدی گاگا که وسیله  استیون کلین طراحی شد، حضور یافت. داشتن طرح جالبی در استخوان بندی چانه وی  یکی از ویژگی هایی است که باعث معروف شدن وی شده است و چهره ویژه برای او خلق کرده است.

مدل برتر مرد جهان

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار