مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11460

بررسی استایل جاستین بیبر

چند روز پیش بود که خبر نامزدی جاستین بیبر بار دیگر شبکه های مجازی دنیا را تکان داد. این شخصیت معروف و محبوب سلبریتی، اخیراً از سلنا گومز سلبریتی مشهور جدا شده...

چند روز پیش بود که خبر نامزدی جاستین بیبر بار دیگر شبکه های مجازی دنیا را تکان داد. این شخصیت معروف و محبوب سلبریتی، اخیراً از سلنا گومز سلبریتی مشهور جدا شده و دوباره وارد رابطه با هایلی بالدوین شده است. به گفته رسانه های آمریکایی جاستین بیبر در آخرین ملاقات های خود با این مدل معروف امریکایی از وی خواستگاری کرده است.

جاستین بیبر

جاستین بیبر (Justin Bieber) با نام کامل جاستین درو بیبر، یکی از سلبریتی های مشهور دنیای موسیقی و بازیگری است. حیطه کاری جاستین بیبر موسیقی است و البته دستی در گفتن ترانه و آهنگ سازی و بازیگری نیز دارد. این سلبریتی بیست و پنج ساله در سال های اخیر آن قدر حاشیه داشته که پیوسته مورد توجه همه رسانه های خارجی است.

مطالعه کنید: افراد مشهوری که شجاعانه به مشکلات روحی خود اعتراف کردند

جاستین بیبر

استایل جاستین بیبر

جاستین بیبر از خوانندگان جوان و معروف و البته پر حاشیه ی هالیوود که این روزها در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و اکثرا در بین جوانان امروزی او را با استایل عجیب و غربیش می شناسند. جالب است بدانید که جاستین در انتخاب و پوشیدن لباسهای رسمی اصلا موفق نبوده به گونه ای که در سال 2016 در مراسم گرمی که بخاطر ترانه "WHERE ARE U NOW"  موفق به کسب جایزه شد، بعنوان یکی از بد استایل های مراسم شناخته شد. وی در این مراسم با استایلی کاملا مشکی و موهایی طلایی از دید کارشناسان خیلی بد ظاهر شد از طرفی دیگر این استایل بیشتر مناسب افراد سالمند بود تا یک پسر جوان!!!

استایل جاستین بیبر

فعالیت های جاستین بیبر

 جاستین درو بیبر نخستین بار در سال 2007 و پس از انتشار ویدئوهایی از خود بر روی پیام رسان یوتیوپ به شهرت رسید. پس از آن بود که در سال 2008 و با پیشنهاد اسکوتر براون وارد دنیای موسیقی شد. نخستین آلبوم رسمی ای که از جاستین بیبر منتشر شد آلبوم دنیای من بود که در سال 2009 منتشر شد. آلبوم دنیای من دو که نخستین اثر استودیویی جاستین بیبر بود در سال 2010 وارد بازار موسیقی شد و طرفداران بسیاری را برای او به ارمغان آورد.

تور موسیقیایی دنیای من نیز که در همان سال به صورت جهانی برگزار شد به مشهور شدن جاستین بیبر کمک بیشتری کرد. در سال 2011 فیلم مستندی از روی همین کنسرت ها ساخته شد که با نام هرگز نگو هرگز بر روی پرده های سینما رفت. این فیلم خیلی زود به مشهورترین اثر مستند موسیقیایی آمریکا تبدیل شد. زیر دارواش دومین اثر استودیویی جاستین بیبر بود که آن نیز در سال 2012 وارد بازار شد. این آلبوم خیلی زود جای خودش را در بین آلبوم های موسیقی باز کرد و تبدیل به رنک یک جدول بیلبورد شد. دیگر آلبوم های معروف جاستین بیبر نیز عبارتند از آلبوم های باور که در بهار 2012 به بازار آمد و آلبوم هدف که در سال 2015 منتشر شد.

فعالیتهای جاستین بیبر

دلایل شهرت جاستین بیبر

مشهور شدن بیبر پس از انتشار ویدئوهایش بر روی یوتیوپ آغاز شد. و پس از ورودش به صنعت موسیقی خیلی زود پله های شهرت را طی کرد. او به غیر از صدای خوبش از چهره ای خوب نیز برخوردار استو تمام این ویژگی ها باعث شد تا در سال 2011 نام بیبر بین 100 نفر تأثیرگذار سال از طرف مجله تایم قرار گرفت. درآمد جاستین بیبر در سال 2012 بالغ بر 108 میلیون دلار بوده که وی را به دومین فرد ثروتمند زیر 30 سال تبدیل کرده است. تا آن سال نزدیک به 15 میلیون نسخه از آلبوم های جاستین بیبر به فرو رفته بود. انتقاد های بسیاری در مورد نوع رفتار ، پوشش این خواننده در رسانه ها وجود دارد اما باز هم با تمام این مسائل هنوز طرفداران بسیاری دارد.

استایل جاستین بیبر

حاشیه های جاستین بیبر

جاستین بیبر از آن دسته از سلبریتی هایی بوده که همواره در مرکز حاشیه قرار داشته است. همین حاشیه ها هم بوده که در نهایت باعث مشهور شدن وی شده است. حاشیه هایی که پیوسته دور جاستین وجود دارد بسیار گسترده است. از ماجرای رابطه اش با سلنا گومز که مدت ها توسط هر دو نفر شان تکذیب می شد، تا اخباری که هر روز از مرگ جاستین، تصادف جاستین، دستگیری جاستین به خاطر مصرف مشروبات الکلی و غیره در فضای مجازی منتشر می شود.

جاستین بیبر

اخیراً نیز خبر ازدواج او با مدل معروف امریکایی هایلی بالدوین بسیار خبرساز بود. این دو در گذشته نیز با هم روابطی داشتتند. روابطی که در سال 2015 بود و پس از مدتی به پایان رسید. اما اخیراً شنیده می شود که بار دیگر جاستین و بالدوین وارد رابطه ای عاشقانه شده و حتی جاستین در رستورانی از بالدوین درخواست ازدواج کرده است. تصاویری که از این دو سلبریتی مشهور در فضای مجازی منتشر می شود نیز این شایعه را تقویت کرده است. البته تا به این لحظه تصویر کاملی از دیدار این دو منتشر نشده است. اما به نظر می رسد این شایعه کاملاً واقعیت داشته باشد.

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار