مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11465

چگونه ناخن هایمان را با ژل کاور کنیم؟

شاید برای شما بانوان عزیز هم این سوال پیش بیاید که کاشت ، کاور یا تقویت ناخن ها ...؟ کدام بهتر است؟ کاور ناخن با کاشت ناخن چه تفاوت هایی دارد و اصلا چرا باید این روش را برای زیبایی ناخن هایمان استفاده

شاید برای شما بانوان عزیز هم این سوال پیش بیاید که کاشت ، کاور یا تقویت ناخن ها ...؟ کدام بهتر است؟ کاور ناخن با کاشت ناخن چه تفاوت هایی دارد و اصلا چرا باید این روش را برای زیبایی ناخن هایمان استفاده کنیم؟ در روش کاشت ناخن از تیپ های ناخن استفاده می شود که ممکن است به ناخن های شما آسیب نیز برساند ولی در روش کاور ناخن از این تیپ ها استفاده نمی شود و کاور ناخن بر روی ناخن های طبیعی شما گذاشته می شود که بسیار جلوه زیبایی را به ناخن های شما خواهد داد.

کاور ناخن

کاور ناخن چیست؟

کاور ناخن روشی است بسیار مدرن برای کسانی که دوستدار ناخن های بسیار زیبا هستند و دوست دارند ناخن هایشان زیبا تر از حد معمول دیده شود ولی دارای ناخن های شکننده می باشند و نمی توانند از تیپ ناخن استفاده کنند چرا که این تیپ ها به ناخن هایشان آسیب می رساند و بیشتر از آن که برای بانوان مفید باشد دارای ضرر می شود. شما بعد از استفاده از روش کاور ناخن، می توانید مشاهده کنید که ناخن های شما به صورت یکسان دارای برجستگی می باشد و زیبایی آن چند برابر شده است. کاور ناخن دارای مراحلی است که در ادامه مطلب این مطالب را توضیح خواهیم داد.

چرا کاور ناخن؟

داشتن ناخن هایی زیبا و منظم آرزوی هر بانویی می باشد، با داشتن ناخن هایی مرتب می توانید نشان دهید که دارای نظم هستید، علاوه بر نظم داشتن ناخن هایی مرتب تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و آرایش شما خواهد گذاشت ناخن های زیبا همواره شما را زیبا تر نشان خواهد داد و اعتماد به نفس بسیار زیادی را به شما انتقال می دهد. بسیاری از بانوان به دلیل این که دارای ناخن هایی ضعیف می باشند که به سادگی می شکند به جای این که ناخن های طبیعی خود را آرایش کرده و سوهان بکشند به سراغ روش کاشت ناخن می روند که این روش هم برای ناخن های ضعیف و شکننده بسیار مضر می باشد، بنابراین بهترین روش برای این نوع از ناخن ها و در کل تمامی ناخن ها روش کاور ناخن می باشد.

کاور ناخن

مراحل کاور ناخن

در ابتدای این روش سعی کنید تمامی آلودگی ها را از روی ناخن ها پاک کرده و این کار را با روش های کاملا بهداشتی انجام دهید. دومین مرحله از کاور  ناخن شامل یک مانیکور کامل می باشد، در این مرحله شما باید گوشت های اطراف ناخن را که قسمت بسیار حساسی می باشند با استفاده از قیچی های مخصوص بگیرید تا ناخن ها فضای کافی را داشته باشند این کار باعث می شود برای بعدها برای ترمیم کاور ناخن کارتان راحت تر باشد. در مرحله سوم روی ناخن ها یک خراش کوچک توسط سوهان های عادی ایجاد کنید و سعی کنید این خورده ناخن ها روی ناخن باقی بماند و نریزد. در مرحله بعد ابتدا ضد قارچ را برای رعایت بهداشت روی ناخن ها ریخته و سپس پرایمر را می گذاریم  و بعد با نهایت سرعت ممکن مواد را بر روی ناخن ها می گذاریم و عملیات اصلی را شروع می کنیم که شامل گذاشتن قالب بر روی ناخن ها و فشار دادن آن بر روی ناخن برای شکل گیری قالب می باشد.

مطالعه کنید: ترند ناخن 2020

کاور ناخن

کاور ناخن با ژل

کاور ناخن با ژل میتواند جایگزین مناسبی به جای کاور ناخن یا کاشت ناخن باشد البته برای کسانی که ناخنهای زیبا و خوش حالتی دارند. در واقع ژل، مایع لاک  مانندی  است که بجای کاشت ناخن میتوان از آن استفاده کرد. لاک ژل در سه مدل حرارتی، ساده و چشم گربه ای وجود دارد.

کاور ناخن با ژل

در صورتی که می خواهید لاک ژل را بر روی ناخن های کاشته شده تان استفاده کنید بهتر است بعد از اتمام کاشت ناخن، کاور ژل را مانند لاک بر روی ناخن ها زده و به مدت دو دقیقه آن را زیر دستگاه uv قرار  می دهیم و سپس با پنبه ای که استون آغشته است روی آن می کشیم. توجه کنید که کاور ژل (لاک ژل) قابل ترمیم نیست و حتما باید ریموو شود و در صورت تمایل می توانید مجددا استفاده کنید.

کاور ناخن با ژل

نکاتی مهم برای کاور کردن ناخن

در هنگام انجام عملیات رعایت این نکات بسیار مهم می باشد، اگر علاقه مندید که ناخن هایتان بلند تر دیده شوند و طولشان در بیشترین حالت باشد می توانید از کسی که ناخن هایتان را کاور می کند خواهش کنید اندازه بقیه ناخن ها را بر حسب بلند ترین ناخن طراحی کند تا همه انگشتان دست به یک اندازه دیده شوند، اگر دوست دارید متوسط باشد می توانید یک اندازه متوسط را در نظر گرفته و عملیات کاور ناخن را به همان اندازه بر روی بقیه ناخن ها انجام دهید.

کاور کردن ناخن

چگونه خودمان کاور ناخن را از روی ناخن هایمان در خانه برداریم؟

همانطور که در مقاله " روشی ساده برای برداشتن کاور ناخن در خانه "  بطور مفصل توضیح دادیم برای برداشن کاور ناخن در خانه می توانید ابتدا با سوهان بر روی ناخن ها کشیده تا قسمت رویی کاور ناخن کم کم برجسته شود فقط در حین انجام این کار به این نکته دقت کنید که این کار را به آرامی انجام دهید که به ناخن هایتان آسیبی نرسد، سپس می توانید کمی استون را روی یک تکه دستمال کاغذی و یا پنبه ریخته و روی ناخن ها قرار دهید تا بتوانند تاثیر خود را بر روی کاور ناخن بگذارند و سعی کنید مقدار این استون کم باشد چرا که استون زیاد می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی ناخن هایتان بگذارد. در مرحله آخر چند تکه ورقه آلمینیومی را بر روی ناخن هایتان قرار دهید و منتظر بماند تا کاور ناخن کم کم نرم شود و سپس اقدام به برداشتن آن ها کنید.

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار